[MK3] pisk przy zapalaniu silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

[MK3] pisk przy zapalaniu silnika

Post autor: felicjator » sob maja 20, 2006 10:15

Przy uruchamianiu silnika zdaża się, ze przez chwile popiskuje jakis pasek klinowy. Jak dodam gazu to przestaje i potem jest spokój. Mechanik stwierdził, ze to od pompy wodnej. Niby go jeszcze naciągnęli, popsikali WD40 ale i tak jeszcze mi się to przydaża.
Jak to wyeliminować?



Awatar użytkownika
metju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: czw mar 24, 2005 10:49
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: metju » sob maja 20, 2006 10:21

WD40 daje bardzo krótkotrwały efekt. Jeżeli żywotność paska się kończy, trzeba wymienić na nowy.


ex BvLin3K
Obrazek

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob maja 20, 2006 10:23

felicjator pisze:popsikali WD40
zmień mechanika WD-40 jest tłuste - będzie dalej się ślizgał, wysusz i bardziej naciągni pasek


:-k ...

Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » sob maja 20, 2006 10:28

misiek10111 pisze:zmień mechanika WD-40 jest tłuste - będzie dalej się ślizgał, wysusz i bardziej naciągni pasek
Nie wiem czy to było WD40, ale coś w sprayu. Pasek niby jest juz naciagniety na maxa...


auta kwitnące wiśnią

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob maja 20, 2006 10:29

felicjator pisze:Nie wiem czy to było WD40, ale coś w sprayu. Pasek niby jest juz naciagniety na maxa...
sam pisałeś że to było WD-40, być może masz pasek już do wymiany


:-k ...

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob maja 20, 2006 10:35

Wymien pasek. Koszty duze nie sa. Pewnie sie juz wyrobił i sie slizga. Wystarczy troche wilgoci i "spiewa" sobie z rana :-)

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » sob maja 20, 2006 10:45

No zdecydowanie WD 40 to porażka. Jest top preparat smarujący a pasek działa na zasadzie tarcia-jak się ślizga wtedy piszczy. Nie pozwól zeby ci robił hamulce ten MAGIK!



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 20, 2006 10:58

wymiana paska tylko! a jeszcze dobrzy mechanicy twierdza ze co 3 zmiany paska zmienia sie kolo na alternatorze aby nie piszczalo.



Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » sob maja 20, 2006 10:59

Najpierw musze dokładnie zlokalizować który to pasek popiskje:)
Ale dzięki za wszystkie dobre rady!:)



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 20, 2006 11:13

ktory a ile ich masz? napewno nie rozrzadu.



Awatar użytkownika
stachmiesz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 15:36
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

Post autor: stachmiesz » sob maja 20, 2006 12:02

Nie wiem czy to było WD40, ale coś w sprayu. Pasek niby jest juz naciagniety na maxa...[/quote]

jak to naciągnięty na maxa? paska nigdy nie naciągasz na maksa bo grozi to jego zerwaniem, a poza tym jest niezdrowe dla łożysk. zmień pasek i bedzie gitara :)


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ae31f22c802414e98f345886f572482.1.gif[/img][/url] [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ff60388494d4388968e23bb22f2835b.1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob maja 20, 2006 12:19

Jesli pasek sie naciagnoł to mozna go naciagać i naciagac jedyne co z tego bedzie to poźniejsza wymian łozysk alternatora oraz pompy wodnej. Ciekawe co wyjdzie taniej kupic pasek czy reszte ??


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

marekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn cze 06, 2005 09:16
Lokalizacja: Lyski - Rybnik
Kontakt:

Post autor: marekk » sob maja 20, 2006 12:53

piotr2 pisze:ktory a ile ich masz? napewno nie rozrzadu.

zapewne 2 - jeden napedza wspome , drugi alternator i pompe wody



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 20, 2006 12:59

marekk, a skad wiesz ze ma wspom.?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 437 gości