Moje TDi szfankowało. A powodem usterki była turbina !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- waldek120375
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Moje TDi szfankowało. A powodem usterki była turbina !!!
mam MkIII 1.9 Tdi 110 Od pewnego czasu podczas jazdy gdy obrotomierz pokazuje 3000 obrotów zaczyna go MULIĆ. Byłem jeździłem po SZPECACH i nic nawet przepływke zmieniłem i dalej go MULI. Kompa podpinałem z 10 razy Szpece nie wiedzą co jest . Usterka ustępuje gdy wezme i podczas jazdy przekręce kluczy (wyłacze zapłon) i spowrotem włącze wtedy wszystko wraca do normy . Co ma robić HELP ME !!!!Poszukuje kogość z Podkarpacia a najlepiej z Rzeszowa kto ma MKIII TDi 110 w celu POMOCY . A co tych halogenów to cena żeby była dla ziemian nie dla kosmitów !!!!
Ostatnio zmieniony sob lut 19, 2005 23:51 przez waldek120375, łącznie zmieniany 10 razy.
Waldek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
jesli chodzi o zamulenie w postaci trzesienia sie silnika to ja tez to mam np 4 bieg przy 2000 i 5 bieg przy 2300 troche trzesie jakby mu mocy brakowalo. Mam TDi wersja 90 koni
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
na 3 cylindrze jest wrysk z czujnikiem ruchu iglicy. albo jest slaby styk na kablach albo padl ten czujnik(drogie) ostatecznie moze byc cos z turbo ale pierwsze predzej
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
To zapewne silnik AFN. Notlauf, bo przy wzroście obrotów następuje nadmierny wzrost ciśnienie doładowania, komputer podstawia wtedy zastępcze wartości i dlatego muli. Wyłączenie i włączenie stacyjki powoduje reset ustawień kompa i wszystko wraca do normy ale do czasu gdy znowu nie nastąpi zbyt duże doładowanie. Stawiam na to, że odpowiedzialny za to jest wadliwie działający N 75, zawór ograniczający ciśnienie doładowania.
- waldek120375
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Byłem zobaczyłem...... nie wieże !!!
Jeździłem za tym zaworem N75 . Cięzka sprawa. Byłem w salonie seata. Drogo. Trzeaba zamówić i czekać. Service VW .... drogo. Ale w Service skody był ten zawór jest umówiny u nich. Ciekaw czy to pomoże. Trzymajcie kciuki. Bo jak nie tu chyba zosatje tylko ...... .
Waldek
Ale akurat N75 idzie zdiagnozować, chyba że bierzesz na podmiankę i możesz zwrócić. Szkoda bulić kasę jak się okaże że wymieniasz dobry na dobry. Zrób porządną diagnozę dynamicznie (w czasie jazdy), bo na sucho to się możesz tylko domyślać co notlauf powoduje. Równie dobrze możesz mieć nieszczelność w układzie pdciśnienia, zacięty waste-gate itp. Wpierw diagnoza - potem podmienianie cześci.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- waldek120375
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Miałem jechać do service skody na wymiane zaworu N75 ale dzis byłem u AUTOMACHERÓW i u nich ten zawór za około 200 (service 480zł) jest chyba różnieca. Jutro jestem umówiony u AUTOACHERÓW w Rzeszowie . Są podobno bardzo dobrzy w tych sparwach. Poolecali mi ich nawet kolesie z servicu. Mam nadzieje że naparawią a i przy okazji nie wydają mnie do cna z pieniędzy
Waldek
Zapominj o serwisie. Tam sie jeździ autem na gwarancji, bo nie ma wyjście. Znajdź dobry warsztat, który ma pojęcie o TDI, choć o to nie jest łatwo. W serwisie potrafią tylko wymieniać dobre częsci na dobre . Ale nie ma się co dziwić, wszyscy fachowcy mają swoje warsztaty, a w serwisie za te pieniądze jakie im placą to nic dziwnego, że nie mają pojęcia.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- waldek120375
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- waldek120375
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Byłem dziś u AUTOMACHERÓW . Po komputerowej diagnozie wymienlismy zawór N75. I niestety po jeździe testowej okazłao sie że ustarka nie została usinięta. Mechanik stwierdził że to wina UWAGA turbiny. Muszę ją dać do czyszcenia ( czy coś podobnego) , oczywiście jak da radę ( cena czyszcenia około 500zł) lub w najgorszym przypadku zakup nowej turbiny (wydatek 1.500 zł).Czy przy czyszczeniu lub wymianie turbiny jest koniecznośc wymiany zaworu N75 ? Czy może zostałem naciągniety na kase ?
Mam pyatnie czy jest 100% pewnośc że potym usunięciu usterku wywaleniu kasy że ustarka minie - bo mnie juz szlak tr......
Co mam robić Help me !
Mam pyatnie czy jest 100% pewnośc że potym usunięciu usterku wywaleniu kasy że ustarka minie - bo mnie juz szlak tr......
Co mam robić Help me !
Ostatnio zmieniony czw sty 27, 2005 19:59 przez waldek120375, łącznie zmieniany 1 raz.
Waldek
moj mechanik wymienil lozysko i uszczelki, dalem mu stowke z demontazem i montazem, ale to kumpel.waldek120375 pisze: mam oginalną pompe wspomagania MKIII . Rozleciało sie łożyskoa ! Czy takie pompy regeneruje sie .
Czy ktoś ewentualnie to zrobił i za ile . Pompa leżała nie zalana. Czy odrazu ją wyrzucić .
wszystko dziala elegancko juz od 2 miesiecy.
Just passing trough...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 318 gości