Moje TDi szfankowało. A powodem usterki była turbina !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
waldek120375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Moje TDi szfankowało. A powodem usterki była turbina !!!

Post autor: waldek120375 » sob sty 22, 2005 02:38

:grrr: mam MkIII 1.9 Tdi 110 Od pewnego czasu podczas jazdy gdy obrotomierz pokazuje 3000 obrotów zaczyna go MULIĆ. Byłem jeździłem po SZPECACH i nic nawet przepływke zmieniłem i dalej go MULI. Kompa podpinałem z 10 razy Szpece nie wiedzą co jest . Usterka ustępuje gdy wezme i podczas jazdy przekręce kluczy (wyłacze zapłon) i spowrotem włącze wtedy wszystko wraca do normy . ](*,) #-o Co ma robić HELP ME !!!!Poszukuje kogość z Podkarpacia a najlepiej z Rzeszowa kto ma MKIII TDi 110 w celu POMOCY . A co tych halogenów to cena żeby była dla ziemian nie dla kosmitów !!!! :helm:
Ostatnio zmieniony sob lut 19, 2005 23:51 przez waldek120375, łącznie zmieniany 10 razy.


Waldek

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » sob sty 22, 2005 11:25

podlaaczales kompa ?
bez niego mozna gdybac



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob sty 22, 2005 11:40

notlauf - pojedź na diagnoze do kogoś, kto ma pojecie i VAGa


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » sob sty 22, 2005 19:57

niestety bez kopa ani rusz:/

jestes pewny ze to nic z turbiną ?


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 22, 2005 20:24

jesli chodzi o zamulenie w postaci trzesienia sie silnika to ja tez to mam np 4 bieg przy 2000 i 5 bieg przy 2300 troche trzesie jakby mu mocy brakowalo. Mam TDi wersja 90 koni


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 22, 2005 20:28

na 3 cylindrze jest wrysk z czujnikiem ruchu iglicy. albo jest slaby styk na kablach albo padl ten czujnik(drogie) ostatecznie moze byc cos z turbo ale pierwsze predzej


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » ndz sty 23, 2005 12:17

To zapewne silnik AFN. Notlauf, bo przy wzroście obrotów następuje nadmierny wzrost ciśnienie doładowania, komputer podstawia wtedy zastępcze wartości i dlatego muli. Wyłączenie i włączenie stacyjki powoduje reset ustawień kompa i wszystko wraca do normy ale do czasu gdy znowu nie nastąpi zbyt duże doładowanie. Stawiam na to, że odpowiedzialny za to jest wadliwie działający N 75, zawór ograniczający ciśnienie doładowania.



Awatar użytkownika
waldek120375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Byłem zobaczyłem...... nie wieże !!!

Post autor: waldek120375 » wt sty 25, 2005 01:23

Jeździłem za tym zaworem N75 . Cięzka sprawa. Byłem w salonie seata. Drogo. Trzeaba zamówić i czekać. Service VW .... :kac: drogo. :grin: Ale w Service skody był ten zawór jest umówiny u nich. Ciekaw czy to pomoże. Trzymajcie kciuki. Bo jak nie tu chyba zosatje tylko ...... :grrr: . :bajer:


Waldek

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sty 25, 2005 03:12

Ale akurat N75 idzie zdiagnozować, chyba że bierzesz na podmiankę i możesz zwrócić. Szkoda bulić kasę jak się okaże że wymieniasz dobry na dobry. Zrób porządną diagnozę dynamicznie (w czasie jazdy), bo na sucho to się możesz tylko domyślać co notlauf powoduje. Równie dobrze możesz mieć nieszczelność w układzie pdciśnienia, zacięty waste-gate itp. Wpierw diagnoza - potem podmienianie cześci.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
waldek120375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: waldek120375 » wt sty 25, 2005 17:38

:grin: Miałem jechać do service skody na wymiane zaworu N75 ale dzis byłem u AUTOMACHERÓW i u nich ten zawór za około 200 (service 480zł) jest chyba różnieca. Jutro jestem umówiony u AUTOACHERÓW w Rzeszowie . Są podobno bardzo dobrzy w tych sparwach. Poolecali mi ich nawet kolesie z servicu. Mam nadzieje że naparawią a i przy okazji nie wydają mnie do cna z pieniędzy :crazy:


Waldek

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sty 25, 2005 17:54

Zapominj o serwisie. Tam sie jeździ autem na gwarancji, bo nie ma wyjście. Znajdź dobry warsztat, który ma pojęcie o TDI, choć o to nie jest łatwo. W serwisie potrafią tylko wymieniać dobre częsci na dobre :). Ale nie ma się co dziwić, wszyscy fachowcy mają swoje warsztaty, a w serwisie za te pieniądze jakie im placą to nic dziwnego, że nie mają pojęcia.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
waldek120375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: waldek120375 » śr sty 26, 2005 00:49

:crazy: mam oginalną pompe wspomagania MKIII . :goof: Rozleciało sie łożyskoa ! Czy takie pompy regeneruje sie .
Czy ktoś ewentualnie to zrobił i za ile . Pompa leżała nie zalana. Czy odrazu ją wyrzucić . :helm:


Waldek

Awatar użytkownika
waldek120375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: waldek120375 » śr sty 26, 2005 22:43

:crazy: Byłem dziś u AUTOMACHERÓW . Po komputerowej diagnozie wymienlismy zawór N75. I niestety po jeździe testowej okazłao sie że ustarka nie została usinięta. Mechanik stwierdził że to wina UWAGA :grrr: turbiny. Muszę ją dać do czyszcenia ( czy coś podobnego) , oczywiście jak da radę ( cena czyszcenia około 500zł) lub w najgorszym przypadku zakup nowej turbiny (wydatek 1.500 zł).Czy przy czyszczeniu lub wymianie turbiny jest koniecznośc wymiany zaworu N75 ? Czy może zostałem naciągniety na kase ?
:chytry: Mam pyatnie czy jest 100% pewnośc że potym usunięciu usterku wywaleniu kasy że ustarka minie - bo mnie juz szlak tr......
Co mam robić :crazy: Help me !
Ostatnio zmieniony czw sty 27, 2005 19:59 przez waldek120375, łącznie zmieniany 1 raz.


Waldek

Awatar użytkownika
jazel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt lis 02, 2004 20:32
Lokalizacja: Kraków [Opole]

Post autor: jazel » śr sty 26, 2005 23:19

waldek120375 pisze::crazy: mam oginalną pompe wspomagania MKIII . :goof: Rozleciało sie łożyskoa ! Czy takie pompy regeneruje sie .
Czy ktoś ewentualnie to zrobił i za ile . Pompa leżała nie zalana. Czy odrazu ją wyrzucić . :helm:
moj mechanik wymienil lozysko i uszczelki, dalem mu stowke z demontazem i montazem, ale to kumpel.
wszystko dziala elegancko juz od 2 miesiecy.


Just passing trough...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 318 gości