wilgoc ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

wilgoc ???

Post autor: dEDOs22 » sob maja 20, 2006 00:25

witam mam taki problem a mianowicie zostawiłem samochód na noc na gazie a ze jest juz ciepło to myslałem ze bedzie ok z rana wstałem patrz mokro wszendzie bo w nocy deszcz padał zapewne wsiadam odpalam i nic krece krece i nic na benzyne przełonczyłem i to samo po moze około 3 minutach odpalił i potem sie dławił non stop tak jak by za duzo paliwa dostawał czy miał moze ktos podobny proble czy wilgoc moze miec taki wpływ bo jak sie rozgrzeje to juz jest ok a co do tej nadmiernej dawki paliwa to jeszcze mi swiece zalewa jak przy odpalaniu dodaje gazu mam silnik 1.6 PN moze byc to wina gaźnika pomyslałem ze moze zajade do gaźnikowców na strojenie ???????????? prosze o podpowiedzi jakies .pozdro



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » sob maja 20, 2006 06:45

standardowo powineines sprawdzic kable i kopulke


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob maja 20, 2006 10:51

W silniku PN nie powinieno sie dać swiec zalać. Ma on gaźnik sterowany elektronicznie wąłsnie po to aby nie dochodziło do tachich rzeczy. Sprawdz wszystkie przewody dochodzące do gaźnika lubia sie one łamac przy wtyczkach. Poza tym przeglada przewodów NW koplułki i palca.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » sob maja 20, 2006 15:26

czyli gaźnika nie zaczepiac nieregulowac go ????? bo troche mi faluje na benzynie w kazdym badz razie dzieki . a poczym poznac ze moze byc cos nie tak z kablami kopulką i palcem ?????????
Ostatnio zmieniony sob maja 20, 2006 15:40 przez dEDOs22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob maja 20, 2006 15:37

Tu jest wiecej o tym gaźniku i problemach jakie go dotykają. Poczytaj i posprawdzaj to co koledzy napisali

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#451696

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#449811

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » sob maja 20, 2006 15:40

dzieki :pub:



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » sob maja 20, 2006 15:56

Atomic10 pisze:W silniku PN nie powinieno sie dać swiec zalać. Ma on gaźnik sterowany elektronicznie wąłsnie po to aby nie dochodziło do tachich rzeczy
Skoro w moim AAM dalo sie zalac swiece pewnego mroznego poranka to i tutaj jest to mozliwe ;)


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 345 gości