brak krótkich świateł ..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vicio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lis 10, 2005 16:12
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

brak krótkich świateł ..

Post autor: vicio » czw maja 18, 2006 22:06

jak w opisie... jadę se wieczorem włączam światła i wałek... Długie działają, postojówki tez a obydwa krótkie nie... wydaje mi się ze to raczej nie bezpiecznik bo wtedy by wogóle nie działały.. co to może być?
pozdro



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » czw maja 18, 2006 22:12

Na poczatek spraws\dz zadowke. Moze to ona walnela mialem juz taki przypadek ze szystkie wukna spalily sie na raz wiec moze byc podobnie. Moze to cyc tez przekaznik. Na krotkie jest jeden i na dlugie tak samo jeden wiec moze i on sie spalil. Nic wiecej raczej stac sie nie moglo


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw maja 18, 2006 22:13

Zarowki sprawdziles? Sprawdz bezpieczniki 1, 2, 11, 12, mijania nie sa polaczone z drogowymi, zreszta nawet kazda strona ma oddzielne bezpieczniki.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw maja 18, 2006 22:17

miałem ten sam problem - winny był sam wałcznik - popróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć światła lub docisnąć klawisz włącznika, warto też rozebrać włącznik i przeczyśćić styki, lub wymienić koszt włącznika to ok. 35 zł


:-k ...

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw maja 18, 2006 22:27

misiek10111 pisze:miałem ten sam problem - winny był sam wałcznik - popróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć światła lub docisnąć klawisz włącznika, warto też rozebrać włącznik i przeczyśćić styki, lub wymienić koszt włącznika to ok. 35 zł
chyba o mk2 piszesz ;) czy mk3 ;)?

po 1 bezpiecnziki.. po 2 zarowki po 3 jak masz jakeis mocniejsze zarowki mogly ci nadpalic wlacznik..


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw maja 18, 2006 22:31

MAPET pisze:chyba o mk2 piszesz czy mk3 ?

po 1 bezpiecnziki.. po 2 zarowki po 3 jak masz jakeis mocniejsze zarowki mogly ci nadpalic wlacznik..
tak masz rację piszę o włączniku mk2, ale tak jak piszesz w mk3 też mogą się nadpalić styki włącznika


:-k ...

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw maja 18, 2006 22:34

tyulko ze cena wlacnzika inna ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw maja 18, 2006 22:36

MAPET pisze:tyulko ze cena wlacnzika inna
fakt, ale miejsza o szczegóły :bajer:


:-k ...

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt maja 19, 2006 04:35

vicio, jeśli nie działają oba to najbardziej podejrzany jest przekaźnik - włącza oba, bezpieczniki są osobne-lewy, prawy, więc mniej prawdopobne ale możliwe, że się spaliły. Wyłącznik jakoś mi nie pasuje. Wydaje mi się, że gdyby padł to i długich też by nie było.Ale nie jestem pewien.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt maja 19, 2006 07:21

bodzio_j pisze:vicio, jeśli nie działają oba to najbardziej podejrzany jest przekaźnik
Tyle, ze w Mk3 chyba nie ma fabrycznie przekaznikow do swiatel miajania...



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt maja 19, 2006 07:22

inek01 pisze:Tyle, ze w Mk3 chyba nie ma fabrycznie przekaznikow do swiatel miajania...
kiedyś ktoś napisał, że ma. Może nie w kazdym egzemplarzu?



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt maja 19, 2006 07:25

bodzio_j pisze:kiedyś ktoś napisał, że ma. Może nie w kazdym egzemplarzu?
Rozne rzeczy ludzie pisza ;)
Wierzysz w to, bo ja jeszcze sie z takim cudem nie spotkalem ?



vicio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lis 10, 2005 16:12
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: vicio » pt maja 19, 2006 07:28

jes to mk3...
apropo zarówek to dzieki bo nie wiedziałem ze inne włókno odpowiada za długie a inne za długie... dziś po szkole to sprawdze i napisze czy pomogło



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt maja 19, 2006 07:30

vicio pisze:apropo zarówek to dzieki bo nie wiedziałem ze inne włókno odpowiada za długie a inne za długie
Chyba ze masz reflektory H1 + H1, wtedy sa dwie zarowki...

[ Dodano: Pią Maj 19, 2006 07:35 ]
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?125,0



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości