Czy to pompa paliwa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
currahee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw mar 09, 2006 12:10
Lokalizacja: Kraków

Czy to pompa paliwa?

Post autor: currahee » śr maja 17, 2006 23:02

Miałem problem z moim golfikiem, falujące obroty i gasł "na luzie". Oddałem do mechanika, wymienił silnik krokowy, czujnik przepustnicy i lux wszystko ok silnik chodzi równo, obroty nie skaczą, nie gaśnie na luzie. Niestety nie jest tak rózowo jak bym sobie tego życzył, pojawił się problem podobny, tzn. czasem silnik gaśnie podczas ruszania (wygląda to tak jakby coś nagle odcinało dopływ paliwa, silnik normalnie wchodzi na obroty i nagle "ciach" gaśnie) . Problem istnieje praktycznie tylko jak jeżdzę dużo po miescie w korkach (częste zatrzymywanie się i ruszanie). Czasem parę dni jest ok, a następnie może zgasnać trzy razy pod rząd. Ostatnio byłem u mojego machera, poprawić ustawienia komputera - będę obserwował teraz zachowanie auta ale zastanawiam się czy te obiawy nie wskazują na pompę paliwa?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr maja 17, 2006 23:09

currahee pisze: nie wskazują na pompę paliwa?
No raczej nie, bo pompa tak okazyjnie nie pada. Ale filtr paliwa możnaby sprawdzić. Co do gaśnięcia to układ zapłonowy do sprawdzenia.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » śr maja 17, 2006 23:16

Albo jakiś luźny przewód. U brata (inny samochód) "specjaliści" zakładali alarm i pociągnęli jakieś kable przy skrzynce z bezpiecznikami jak zakładali odcięcie na pompę paliwa... efekt był taki, że po rozzbrojeniu alarmu i przekręceniu kluczyka słychać było pompę, ale już jak zaczynał kręcić rozrusznikiem to przewody się rozłączały i nie odpalał... Szukania było na kilka dni... bo pompa niby działała... może masz coś podobnego? Nie robiłeś ostatnio niczego z instalacją elektryczną?


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

Awatar użytkownika
currahee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw mar 09, 2006 12:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: currahee » czw maja 18, 2006 15:18

Z elektryką nic nie robiłem, ale filtr paliwa zmienie i zobaczę, bo nie zaszkodzi.
ps. z odpalaniem auta nie mam problemów, rano pali za pierwszym razem. Problem pojawia się tylko jak silnik się rozgrzeje (przy czym jak nawet zgaśnie to mozna odpaić bez problemów), obroty trzyma ok nie "skaczą", silnik chodzi równo.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw maja 18, 2006 20:34

currahee pisze: jak silnik się rozgrzeje
Na zimnym Ci nigdy nie zgasł?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
maciek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 10:49
Lokalizacja: Lubień Kujawski

Post autor: maciek3 » czw maja 18, 2006 22:15

czesc ja mialem podobne objawy tez na cieplym silniku tyle tylko ze jak juz zgasl to nie bardzo chcial odpalic dopiero za ktoryms razem odpalil u mnie wszystko wskazywalo na czujnik HALLA!!!!!(oj ile mi to krwi napsulo ale do rzeczy) wymienilem wczoraj jak narazie wszystko dobrze ale ta usterka taka jest czasem pojawia sie co dzien czasem co tydzien a czasem co miesiac mam nadzieje ze bedzie dobrze tak wiec warto sie przyjzec temu badziewiu blizej



Awatar użytkownika
currahee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw mar 09, 2006 12:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: currahee » ndz maja 21, 2006 23:06

Adamtd pisze:
currahee pisze: jak silnik się rozgrzeje
Na zimnym Ci nigdy nie zgasł?
Nie na zimnym nigdy, trzeba przejechać trochę.
Wymieniłem filtr paliwa obserwuję co to da (narazie mało jeżdziłem po mieście [weekend] a na trasie super bez problemów [ale też wcześniej nie było ;)]

Maciek możesz rozwinąc temat, co to za czujnik, jaki koszt wymiany, ect?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn maja 22, 2006 09:02

Nie na zimnym nigdy, trzeba przejechać trochę.
W takim wypadku do sprawdzenia sonda lambda, czujniki temperatury. Bo to może być tak, że silnik się rozgrzewa a dostaje dalej bogatą mieszankę no i nie ma siły gaśnie (bo go normalnie zalewa)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

gedania
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 20:07
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: gedania » pn maja 22, 2006 09:34

cześć.podobny problem miałem i okazało się,że to pampka poliwowa.po założeniu nowej(orginalna podróbka) wytrzymała miesiąć i znowu było to samo.załorzyłem orginalną używaną i jest teraz o.k. wszystkie te nowe podróbki są do bani.niby nowe ale kiepskie.pozdro



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn maja 22, 2006 12:13

Jak ci zgasnie to zobacz czy nie masz sucho w przewodach paliwowych. Jak bedzie sucho to na bank pompa robi sobie z Ciebie jaja. Juz sie spotkałem z takim problemem ze działała a czasmi nie.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
currahee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw mar 09, 2006 12:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: currahee » wt maja 23, 2006 00:17

Adamtd pisze:
Nie na zimnym nigdy, trzeba przejechać trochę.
W takim wypadku do sprawdzenia sonda lambda, czujniki temperatury. Bo to może być tak, że silnik się rozgrzewa a dostaje dalej bogatą mieszankę no i nie ma siły gaśnie (bo go normalnie zalewa)
No tak ale jak jadę na trasie to silnik jest też rozgrzany a problem nie występuje :roll: Ale dzięki za podpowiedzi muszę pokolei sprawdzać i eliminować ew. przyczyny.

[ Dodano: 23 Maj 2006 10:55 ]
Niestety problem pozostał, a nawet się nasilił :(. Wiem tylko, że to coś z układu paliwowego (chyba). Miałem zatankowaną 98 ale dziś musiałem zatankować i niestety wlałem 95 nie wiem czy ma to znaczenie i jakie ale po tym zaraz jak wyjechałem ze stacji auto zgasło na pierwszych światłach i tak już niemal co 100m!, dodaję gazu a silnik wchodzi na ok. 2000 obrotów i nagle gasnie. Co robić.
ps. w sobotę zmieniłem filtr paliwa ale raczej nic to nie dało :(



mateuszzyg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt sty 10, 2006 17:20
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

Post autor: mateuszzyg » wt maja 23, 2006 12:12

ustaw zapłon. miałem to samo. teraz jest ok. i wyreguluj mieszanke



Awatar użytkownika
currahee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw mar 09, 2006 12:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: currahee » wt maja 23, 2006 13:28

Jeszcze dodam, że jak przekręcam stacyjkę to zapalają się kontrolki, z których poducha, ciecz gasną a olej i ładowanie nie do czasu jak odpalę silnik. Wtedy wszystkie gasną i jest ok. Tak ma być?
Zbieram teraz wszystkie wasze wskazówki oraz szukam w necie a w czwartek auto znowu jedzie do mechanika i musi zrobić bo mam już dość :/


[b]1,6 ABU '94 R.I.P[/b] :(
[img]http://img217.imageshack.us/img217/6582/sigun6.png[/img]
[url=http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1638265]Aktualne aukcje[/url]

Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » wt maja 23, 2006 17:30

currahee pisze:Jeszcze dodam, że jak przekręcam stacyjkę to zapalają się kontrolki, z których poducha, ciecz gasną a olej i ładowanie nie do czasu jak odpalę silnik. Wtedy wszystkie gasną i jest ok. Tak ma być?
Tak jest wszystko ok ładowanie i olej gaśnie po odpaleniu, bo dopiero po odpaleniu jest ładowanie i ciśnienie oleju, a AIRbagi nie potrzebują pracującego silnika :) :bigok:


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 154 gości