LUDZIE POMÓŻCIE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

LUDZIE POMÓŻCIE

Post autor: krzysiek77 » wt maja 16, 2006 17:13

Panowie mam problem z Passatem 93 silnik AAM 1.8 75KM zepsuł mi sie czujnik termiczny wymieniłem go wentylator dalej nie chodził, dzisiaj wymieniłem termostat i ten sam efekt auto zagrzewa sie do 110C i wentylator nie chodzi.


CO TO MOŻE BYĆ?????????????



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt maja 16, 2006 17:17

krzysiek77, jeszcze 3-4 dni temu bylo o tym b. duzo pisane poczytaj napewno ci pomoze.



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » wt maja 16, 2006 17:20

możesz nakierowac??teraz akurat probuje to zrobic.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt maja 16, 2006 17:25

piotr2, było, ale to właśnie krzysiek77, założył temat, dostał rady ale problem nie minął. Trza coś wymyśleć. Przychodzi mi do głowy takie pytanie :Skąd wiesz, że temperatura wynosi 110st? Czy tylko ze wskaźnika? Bo jeśli tak to niekoniecznie musi taka być. Czujniki temperatury nie są zbyt precyzyjne, a ponadto czasem się psują. Wyłącznik termiczny masz dobry, termostat też ( sprawdź wąż wychodzący z chłodnicy, powinien być ciepły jak silnik osiągnie wysoką temp).



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt maja 16, 2006 17:31

a przy jakiej temperaturze wogole powinien sie wlanczac?takie 110 na wskazniku to moze byc 100 w zeczywistosci.zagotuj go az sie nie zapali czerwona dioda na wskazniku od temperatury i jesli sie nie wlaczy to jest wtedy prawdziwy problem,zdejmij pasek klinowy i sprawdzaj(tylko bez przesady jak tylko sie zapali to gas fure ale najpierw sprawdz wentylator czy chodzi)widzialem juz jak tak robili gdy wszystkie mozliwosci zawiodly



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » wt maja 16, 2006 17:37

a czy w aam jest cos takiego jak odpowietrznik bloku???



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt maja 16, 2006 20:39

Sprawdz najpierw tak jak napisał bodzio_i weże. A czy wentylator jest sprawny?? Sprwdz czy wogóle sie załacza. Nagrzej auto na postoju. Jak sie zagotuje a wentylatro sie nie właczy no to wiadomo co jest grane. Napisz co ustaliłes

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » wt maja 16, 2006 21:32

sprawdz na krotko wentylator :]


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 16, 2006 21:48

krzysiek77 pisze:a czy w aam jest cos takiego jak odpowietrznik bloku
raczej odpowietrznik układu chłodzenia czyli cienki wężyk idący od zbiorniczka wyrównawczego do króćca przy bloku (lub chłodnicy w niektórych autach). Niedrożność tego wężyka i króćców na które jest nałożony (zwłaszcza jak kupiłeś nowy ten plastykowy element przykręcony do silnika do którego przewody wodne i odpowietrznik dochodzą) jest bardzo cżestą przyczyną nieodpowietrzenia układu. I co za tym idzie dokładnie taklich problemów jak twoje ( o ile faktycznie sprawdziłeś elektrykę)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » pt maja 19, 2006 12:43

no to tak wentylator działa na krótko.



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pt maja 19, 2006 23:01

bezpiecznik wentylatora (w skryznce 30A) ewentualnie przekaznik ( nie pamietam czy jets do tego przekaznik czy nie ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pt maja 19, 2006 23:59

zrób tak jak mowi silent_rob, odłacz wentylator i podepnij go do aku powinien sie krecic jak nie to silnik padł :bigok:


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » sob maja 20, 2006 08:56

krzysiek77 pisze:no to tak wentylator działa na krótko.
wentylator dziala na krotko wiec trzeba gdzie indziej szukac :]


Obrazek

Awatar użytkownika
metju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: czw mar 24, 2005 10:49
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: metju » sob maja 20, 2006 10:23

Sprawdź dobrze czy nie ma żadnych przerwań albo przetarć na kablach do wentylatora.


ex BvLin3K
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości