Jaki dobrac ...........?? hmm?:)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

aljo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw gru 29, 2005 15:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: aljo » wt maja 16, 2006 11:54

Podeslij zdjecia na aljo@op.pl
Gdzie to wszystko kupowales?



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 11:54

KamilW, a temperatura tez sie nie zmieni? bo własnie gadałem z tłumikarzem ktory mowił ze jak ma sie sondę w kacie (jak ja) to moze byc kibel jak sie ja wspawa np w kolektor lub strumienice bo zmienia sei cisnienie i temperatura...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt maja 16, 2006 12:10

na allegro... jak chcesz to dam ci namiary na goscia co mi to sprzedal po dobrej cenie... mozna sie zawsze potargowac.... tylko rure kupilem w metalowym :) foty poszly :)

[ Dodano: Wto Maj 16, 2006 12:15 ]
djtom pisze:KamilW, a temperatura tez sie nie zmieni? bo własnie gadałem z tłumikarzem ktory mowił ze jak ma sie sondę w kacie (jak ja) to moze byc kibel jak sie ja wspawa np w kolektor lub strumienice bo zmienia sei cisnienie i temperatura...
robilismy kiedys badanie... na hamowni podwoziowej z podpietymi wszystkimi mozliwymi kompami i urzadzeniem do pobierania probek spalin.... a okazalo sie ze ktos odkrecil wydech zaraz przed katem... po prostu go rozmontowal tak ze nie bylo polaczenia z reszta ktora wisiala dalej... oczywiscie komp pokazal uszkodzenie kata (EOBD), z probek wyszly nici ale silnik pracowal poprawnie i mial wszystkie parametry w normie... wiec z tego wynika ze sonda nie wybrzydza po spadku cisnienia ale temp to co innego... trzeba ja po prostu dobrze wspawac mniej wiecej w tej samej odleglosci od silnika co byla i ewentualnie zkontrolowac jej prace kompem...



aljo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw gru 29, 2005 15:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: aljo » wt maja 16, 2006 12:20

[quote="KamilW"]na allegro... jak chcesz to dam ci namiary na goscia co mi to sprzedal po dobrej cenie... mozna sie zawsze potargowac.... tylko rure kupilem w metalowym :) foty poszly :)

Jak mozesz to daj namiary na goscia
Dziek i foty



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 12:29

KamilW, no to wspawywac ja w kolektor czy w strumienice?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt maja 16, 2006 12:33

nie w kolektor... w strumienice tez nie... wspawac w rure przed strumienica...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 12:34

KamilW, hmm, ale miedzy kolektorem a katem jest tylko połaczenie elastyczne :crazy:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » wt maja 16, 2006 13:01

piotr2 pisze:
Kand pisze:nie zapomni zrobić nawiewu zimnego powietrza
jak go zrobiles? wiadomo odizolowales filtr od cieplego silnika a jakis dolot zimnego zrobiles? ten zestaw 440zl ale moooze by cos spuscil jak z nim przez tel.rozmawialem.

[ Dodano: Pon Maj 15, 2006 21:28 ]
Kand pisze:Polerowałem gardziel wtrysku
tam gdzie przepustnica chodzi(na czerwono zazn,)?

[ Dodano: Pon Maj 15, 2006 21:31 ]
i jakim srodkiem polerowales?
Witam oj:) trochę mnie nie było a tu sie tak rozpisali :D
Nawiew zrobiłem z rury aluminiowej takiej do pieców gazowych (giętka) nie pamiętam średnicy ale jest taka Zeby dmuchało na cały filtr na dole w samochodzie w kratce wyciąłem dziurę prostokątną uformowałem tą rurę i ja tam zamontowałem Jest trochę zabawy żeby to ładnie poprowadzić ( nie może być zbyt zgięta ) ale ja się w godzince zmieściłem Zrobiłem jedna na próbę a drugą już na igłę Koszt takiej rury to 10zł a wieje i to jak ! Żeby w oczy się nie rzucał wlot (z alu) to pomalowałem wnętrze czarna farbe ( widać tylko z bardzo bliska )

Gardziel polerowałem na początku taśmami polerskimi ( firma 3M ) nie pamietam grubości ale taka delikatna można papierkiem 2000 i wodą na poczatek a na koniec pasta do lustrzanego połysku ja jeszcze zrobiłem przepustnicę ale nie polecam tych operacji Poprawa jest niewielka chyba że ktoś ma cały dolot z nierdzewki a tak polerowana gardziel latwo pokrywa się produktami utleniania i co jakiś czas trzeba pasta polecieć
z resztą robiłem to dla zabicia czasu :jezor:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt maja 16, 2006 13:11

djtom pisze:KamilW, hmm, ale miedzy kolektorem a katem jest tylko połaczenie elastyczne
no to bedzie trzeba cos pokombinowac... sonda musi byc w rurze przed strumienica lub tlumikiem...



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt maja 16, 2006 15:28

KamilW, wyslij mi tez na duber2@wp.pl. z gory dzieki :)



Gruby110kg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr lut 22, 2006 18:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Gruby110kg » wt maja 16, 2006 15:42

Kiedys miałem MK3, tez 90 koni i miałem K&N, elegancki filtr, godny polecenia



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Re: Jaki dobrac ...........?? hmm?:)

Post autor: silent_rob » wt maja 16, 2006 16:53

tomekzabrze pisze:Witam mam pytanko ... Jaki dobrac stożek ( wielkosc, jaka firma najlepsza, czego nie kupowac ) do golfa III 1,8 90 koni,..... bo niechce kupic byle czego.... prosze piac z wlasnego doswiadczenia lub kogos kto sie zna:)

z tego co sie orientuje to zaleca sie stozek o takiej srednicy jak orygianlny dolot + zapewnienei zimnego powietrza a jakies inne eksperymenty to tylko hamownia po tym albo zestaw dedykowany pod dany silnik z potwierdzeniem wynikow na hamowni :] :pub:


Obrazek

zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » śr maja 17, 2006 11:33

KamilW, ja tez prosze o zdjęciazbycho01@wp.pl
dzieki!!!


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pn kwie 30, 2007 12:14

KamilW, tez bym prosil o fotki fabianzok@interia.pl,
a jak jest z przepustnica? chce u mnie zamontowac dolot i stozkowi foltr ale nie wiem czy filtr mam bezposrednio do przepustnicy zamonotwac czy jak. nastepna sprawa to taka ze u mnie tej gumowej rurze dolotowej przed samym kolektorem dolotowym wychodzi maly waz ktory dalej laczy sie z jakas "puszka" co to? bede wdzieczny za odpowiedzi


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 280 gości