MK3- problem z wlaczeniem el. obrotomierza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

makaron22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt sty 21, 2005 12:44
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

MK3- problem z wlaczeniem el. obrotomierza

Post autor: makaron22 » pt sty 21, 2005 13:20

probowalem wlaczyc elektryczny obrotomierz według instrukcji zamieszczonej w dziale porady, ale u mnie wogole cos innego sie wyswietla. po wlaczeniu i wylaczeniu zaplonu (z przytrzymanym przyciskiem na zegarze) powinna pokazac sie cyferka 1 natomiast u mnie wyswietla OEL a po nacisnieciu przycisku 17 01 lub 17 02 nic poza tym. Jak wlaczyc ten obrotomierz?

P.S. golfik jest z 1992 roku 1.8 GL



wojak7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw paź 28, 2004 23:58
Lokalizacja: Katowice

Re: MK3- problem z wlaczeniem el. obrotomierza

Post autor: wojak7 » pt sty 21, 2005 13:39

makaron22 pisze:probowalem wlaczyc elektryczny obrotomierz według instrukcji zamieszczonej w dziale porady, ale u mnie wogole cos innego sie wyswietla. po wlaczeniu i wylaczeniu zaplonu (z przytrzymanym przyciskiem na zegarze) powinna pokazac sie cyferka 1 natomiast u mnie wyswietla OEL a po nacisnieciu przycisku 17 01 lub 17 02 nic poza tym. Jak wlaczyc ten obrotomierz?

P.S. golfik jest z 1992 roku 1.8 GL
.,.........ty nie masz przytrzymywać przycisku zegara tylko przycisku kasowania kilometrów...trzymaszgo włączasz, wyłączasz i znowu włączasz i możesz go póścić wtedy wyświetla ci się 1 naciskasz na nigo kolejno aż dojdziesz do siedem i uruchamiasz auto!!!!
Prościej się nie da!!!



makaron22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt sty 21, 2005 12:44
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: makaron22 » pt sty 21, 2005 13:42

sorki, chodzi o przycisk kasowania kilometrow po prostu zle napisalem,



Awatar użytkownika
mwwd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 12:26
Kontakt:

Post autor: mwwd » pt sty 21, 2005 19:36

bo w poradach jest chyba cos nie tak. Najpierw trzeba włączyć zapłon, a potem wcisnąc i przytrzymać przycisk od kasowania kilometrów, wyłączyć zapłon i włączyć i sie pokaże 1. Wtedy puścic i przyciskac tak dlugo az sie pojawi 7. Tak mi sie wydaje.


Golf III 1,4 CL,1993

daniel1000

Post autor: daniel1000 » wt lut 01, 2005 00:20

witam, mam pytanie do szpeców od liczników

(Golf III CL 1,4i ADB /93 - czyli straszna bieda, ale powinno to działać co piszecie - u innych działa)

Chce korzystać z tego cyfrowego obrotomierza.
Robie wszystko tak jak piszą w poradach, i jest ok do momentu jak włączam silnik (tzn uzyskuję cyferkę 7 i przekręcam na rozruch - nie w drugą stronę). Zamiast pokazywac obroty wyswietlacz się po prostu resetuje, i znowu pokazuje TRIPa

Co to może być?
(nie jest to raczej z powodu spadku napięcia akumulatora przy rozruchu, bo wartość TRIP zostaje)

z góry dzięki za każdą radę



czerepacha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: czerepacha » wt lut 01, 2005 01:45

ja u siebie ribilem tak:
1.przekrecalem zaplon(zapalone kontrolki)
2.wciskalem przycisk od kasowania trip'a
3.wylaczalem zaplon
4.ciagle trzymajac przycisk odpalalem auto pozniej 7 razy wciskam przycisk i byly i dziala cyfrowy obrotek :grin:

ale ostatnio nie mam pojecia dlaczego nie moge odpalic tego obrotomierza, probowalem juz na rozne sposoby i nic kupa. co najwyzej skasowalem kilka razy trip'a!!
dziwna sprawa mial ktos tak??



Gość

Post autor: Gość » wt lut 01, 2005 02:29

mwwd pisze:bo w poradach jest chyba cos nie tak. Najpierw trzeba włączyć zapłon, a potem wcisnąc i przytrzymać przycisk od kasowania kilometrów, wyłączyć zapłon i włączyć i sie pokaże 1. Wtedy puścic i przyciskac tak dlugo az sie pojawi 7. Tak mi sie wydaje.

dobrze gada, w poradach zle napisane, ja sam musialem dochodzic :)



Awatar użytkownika
Obzik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr gru 15, 2004 16:35
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Obzik » wt lut 01, 2005 13:12

To idzie tak
Wciskasz gówienko do kasowania przebiegu dziennego i 3masz następnie włączasz zapłon wyłączasz i znów włączasz wyskakuje ci number 1 zwalniasz przycisk następnie klikać aż pojawi sie 7 puszczasz i odpalasz i nie ma bata by nie chodziło
Pozdrawiam



daniel1000

Post autor: daniel1000 » wt lut 01, 2005 20:09

doszedłem wreszcie jak to działa u mnie, i z tego co widze u róźnych ludzi działa inaczej (spotkałem co najmniej ze trzy różne wersje dostania się do obrotomierza), co jest troche dziwne

1. wciskam kasowanie
2. włączam zapłon
3. wyłączam zapłon
4. włączam zapłon
5. puszczam kasowanie
6. wciskam kasowanie i trzymam
7. odpalam silnik trzymając kasowanie (jak nie trzymam to reset sie robi)
8. ustawiam 7 już na chodzącym silniku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 267 gości