Gdzie jest moc?:(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krilian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 11:18
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Gdzie jest moc?:(

Post autor: krilian » pt maja 12, 2006 17:10

Mam pytanko bo mam mk3 1.6 ABU`94 i mam obawy co do jego mocy ponieważ mam wrażenie że jest jakoś zablokowana, jak chce ruszyć z kopyta to on tak jak by sobie sam gazu dodawał w ogóle nie reaguje, gaz do dechy a on tak jakbym mu miarowo dodawał nie wiem co to może być i co z tym można zrobić?? no chyba że te modele juz tak mają ale nie chce mi się wieżyć ponieważ polówka mojego dziadka z silnikiem 1.4 żywiej startuje.



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pt maja 12, 2006 17:18

mam tylko jedno pytanie czy jak jdziesz naprzyklad na 3 i wcisniesz gaz raptownie to slyszysz silnik i dopiero przyspiesza czy odrazu przyspiesza???


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

krilian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 11:18
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: krilian » pt maja 12, 2006 17:20

nie normalnie przyspiesza , raczej moim zdaniem powinnien bardziej ale moge sie mylic:P aha jakies 3 misiace temu wymieniłem silniczek krokowy ale to chyba nie ma nic wspólnego z tym.



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pt maja 12, 2006 17:26

To nie ma nic wspuinego to racja . Bardzo prawdopodobne jest ze sie slizga sprzeglo


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

krilian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 11:18
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: krilian » pt maja 12, 2006 17:32

A to jak to rozpoznac zeby byc w 100% pewnym i ile potem kosztuje sprzegłą juz jakies lepsze :D



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pt maja 12, 2006 17:46

Stanac wrzucic 2 i zaciagnac recznyv dodawac gazu i prubowac ruszyc. Jesli nie bedzie ruszal tylko silnik bedzie pracowal dalej to sprzeglo do wymiany. Jesli sprzeglo bedzie dobre to w pewnym momecie silnik zgasnie albo ruszy


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

krilian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 11:18
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: krilian » pt maja 12, 2006 17:52

Aha a na przyklad wczoraj wrzucił 1 ruszyłem poczym pusciłem gas i jechał sam (jak zawsze :D) wiec chyba to nie będzie sprzęgło.



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pt maja 12, 2006 17:54

To jest normalne ze bedzie jechal sam . Moga to byc poczatki slizgania sie sprzegla i tak bedzie ze przy prubie szybkiego ruszenia nie bedzie przyspieszal dobrze i nie ruszy z piskiem tylko bedzie ruszal pomalu a tak to bedzie jechakl normalnie


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

krilian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 11:18
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: krilian » pt maja 12, 2006 17:57

AHA no to spróbuje sprawdzic to dzisiaj a jak nie to jutro rano i zaraz napisze :)



Awatar użytkownika
Volf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob lip 09, 2005 20:21
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: Volf » pt maja 12, 2006 18:02

Jeżeli pada sprzęgło to czuć i widać obrotomierzu, t.zn. wciskasz gaz obroty rosną a prędkość nie w czasie jazdy oczywiście, tak robi na każdym biegu, a po dłuższej takiej jeździe będzie czuć spalenizną a nawet może się dymić spod maski jak poniesie Cie fantazja. Po prostu spal gumę z miejsca, nie pytam się czy wiesz jak bo byłoby to nie na miejscu :bajer: .Lecz z tego co zauważyłem jest to związane z momentem obrotowym(takie jest moje zdanie) i dlatego masz takie wrażenie(mam ten sam silnik i miałem te same odczucia), ale pojechałem na lotnisko z G-TECHEM i sprawdziłem, okazało się że to takie wrażenie, wskazania fabryczne.



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pt maja 12, 2006 18:07

Ja nigdy nie sprawdzalem sprzegla tego na maszynie w kadym samochodzie wsiadalem i po ruszeniu juz wiadomo czy trzyma sprzeglo czy nie Ale spodkalem sie tez z kierowcami ktorym sie mocno slizgalo sprzeglo ale oni tego nie odczuwali (jak to mozliwe to nie wiem)


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

krilian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 11:18
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: krilian » pt maja 12, 2006 18:17

No własnie tez mi sie zdaje ze poczuje ze sie slizga sprzegło no ale wolałem sprawdzic no i sprawdziłem i sprzegłą jest dobre zrobiłem tak jak radziłeś i moja perełka ruszyła więc sprzegłą odpada.
No spróbuje tą gume spalić ale jak chciałem startną z piskiem to sie nie dało sam se gazu dodaje no chyba ze mam zzaszerokie opony ale az tak szerokie to one niesą bo 195/45 na 15" :D



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt maja 12, 2006 22:16

krilian pisze:no chyba że te modele juz tak mają ale nie chce mi się wieżyć ponieważ polówka mojego dziadka z silnikiem 1.4 żywiej startuje
Dwie sprawy:
- abu to jest mułowaty silnik
- polo Twojego dziadka jest mniejsze do golfa więc silnik nie musi się wisilać
A teraz bardziej szczegółowo - od kiedy masz to auto, ile ma przejechane, czy był jakiś moment od kiedy zaczął być mułowaty?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pt maja 12, 2006 22:22

Własnie podaj wiecej danych.. Co w nim wymieniałes ostatnio przy silniku. Bo tak to mozemy zstrzelac. Np zapchany katalizator przyczynia sie do spadku mocy co jest odczuwalne w postaci braku przyspieszeń itp.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 390 gości