golf 1.3 nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mischa82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 12, 2006 12:13
Lokalizacja: lubawka
Kontakt:

golf 1.3 nie odpala

Post autor: mischa82 » pt maja 12, 2006 13:23

Golf 1.3 na wtrysku nie chce mi odpalić.
Pompa paliwowa(elektryczna) cały czas podaje paliwo. Po włączeniu zapłonu powinna pracować jakieś 5-10 sekund, a ona cały czas podaje.
Ktoś z Was spotkał się z takim problemem.
Czy wiecie gdzie jest jakiś czujnik (chyba ciśnieniowy), który jest odpowiedzialny za wyłączanie pompy, ewentualnie jak to sprawdzić.
Wszystkie bezpieczniki i przekaźniki są sprawne, jest iskra na świecach(nowych), ciśnienie w garach OK.



Awatar użytkownika
wieczor15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr mar 01, 2006 02:37
Lokalizacja: Skądś

Post autor: wieczor15 » pt maja 12, 2006 13:34

regulator cisnienia jest tam gdzie jest podlaczony czarny przwod paliwowy do wtrysku. taka mala okragla puszeczka . lae nie wiem czy to bedize winne.



mischa82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 12, 2006 12:13
Lokalizacja: lubawka
Kontakt:

Post autor: mischa82 » pt maja 12, 2006 13:37

Dzięki za pomoc! Zaraz sprawdzę i dam znać



Awatar użytkownika
maykel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt maja 09, 2006 11:55
Lokalizacja: Nidzica - Toruń
Kontakt:

Post autor: maykel » pt maja 12, 2006 13:47

witaj
ja z taki (mam nadzieje) problemem sie uporalem wczoraj - po poradach kolegów z tego forum, za nic w swiecie nie wiedziałem co to za przyczyna - a zaczęło się od wymiany sprzęgła - po wymianie nie chciał zapalić, u mnie wyszło ze to jednak komputer ECU jest walnięty ( ten z podszyby), wczoraj wymieniłem ( i pamiętaj wymieniaj przy odłączonym akumulatorze na wszelki wypadek) na taki sam z nr fabrycznym i nawet nie wiesz jak sie uhahałem z radości.
koszt używanego ecu w granicach 100pln
mysle ze to to.

pozdrawiam

[ Dodano: 12 Maj 2006 13:57 ]
dodam ze pompa podawała paliwo cały czas od chwili przekrecenia kluczyka, i zalewała silnik,

ciekawostka UWAGA - mechanior który wymienial mi sprzeglo nie wiedział czemu w ogóle nie chce krecic rozrusznik - okazalo sie ze zalany silnik jest tak ze tloki nie mogly ruszyc :)
poodkrecał swiece zakrecil i ta benzyna przez te otwory *#cenzura#* na silnik 2x tak bylo a ten idiota pozniej kurna sprawdzał czy kreci silnik - oczyw. bez swiec i z odłączoną cewką co by nie było samozapłonu - i był............ golf sie zaczal jarac znaczy ta benza, to my go na zewnatrz i gasimy szmatą, pozniej ten specjalista od wybuchów ta szmate w szoku wrzucil do kanału w warsztacie a tam pełno bzyny było i starego oleju, zajęło mu sie to, gasnica nie zadziałała.... jakos ugasilismy to wszystko fuck!
w golfie sie troche przewody ponadpalały ale loozik, stres ogólnie był....

to po krótce.
pozdro


get rich or die tryin

mischa82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 12, 2006 12:13
Lokalizacja: lubawka
Kontakt:

Post autor: mischa82 » pt maja 12, 2006 14:02

OK!! Spróbuje pożyczyć ECU od znajomka na próbe

[ Dodano: 26 Maj 2006 14:25 ]
maykel miał racje!!! to wszystko to wina "komputera" ECU.
Pożyczyłem, podłączyłem i odpalił od strzała!!
Powiedzcie gtdzie można kupić ten sterownik za nieduże pieniądze?
A może da się go naprawić.
JAk go rozkręciłem to widoczne jest nadpalenie przy (chyba) jakiejś diodzie prostowniczej.
Może wymiana tego elementu da jakiś rezultat??
Póki co to wielkie dzięki :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 181 gości