Proszę o rady

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
Lokalizacja: Nowa Sól

Proszę o rady

Post autor: piotrek111 » ndz kwie 30, 2006 11:04

Witam.Pomagam mojemu wujkowi przy naprawach vw polo 92 r. 1,3 pełny wtrysk.Nie wiem czy pytam w dobrym dziale ale z tego co wiem to te silniki były też montowane w golfach.Chodzi o komputer digijet 030/906/021J.Wysiadł komputer, zero reakcji nie chodzi pompka, kompletnie nic.Załatwiłem mu komputer używany, wyczyściłem wszystkie styki, kable od masy itd. Po ok tygodniu jeżdzenia komputer znowu padł. Co może być tego przyczyną.Przypuszczam że przyczyna jest jakaś inna.Czy da rade sprawdzić to w domowych warunkach czy tylko serwis?Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Masa z nadwoziem jest ok.Sam to robiłem więc jestem pewien.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 30, 2006 11:11 przez piotrek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz kwie 30, 2006 11:06

jelsi padł juz drugi komputer moze gdzies w elektryce duze przebicie jest które powoduje potem zjaranie sie ECU...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
VW krzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: VW krzychu » ndz kwie 30, 2006 11:10

Słaba masa akumulator -> nadwozie -> silnik


DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING

autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja

piotrek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: piotrek111 » pt maja 12, 2006 10:20

Witam.Pomagam mojemu wujkowi przy naprawach vw polo 92 r. 1,3 pełny wtrysk.Nie wiem czy pytam w dobrym dziale ale z tego co wiem to te silniki były też montowane w golfach.Chodzi o komputer digijet 030/906/021J.Wysiadł komputer, zero reakcji nie chodzi pompka, kompletnie nic.Załatwiłem mu komputer używany, wyczyściłem wszystkie styki, kable od masy itd. Po ok tygodniu jeżdzenia komputer znowu padł. Co może być tego przyczyną.Przypuszczam że przyczyna jest jakaś inna.Czy da rade sprawdzić to w domowych warunkach czy tylko serwis?Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Masa z nadwoziem jest ok.Sam to robiłem więc jestem pewien.


Panowie poradziłem sobie z tym komputerem.Jedyne co to nie załancza się ssanie.Wie ktoś na jakiej zasadzie działa w tych silnikach.Czy jest jakiś czujnik który załancza i rozłancza ssanie.Czy za ssanie nie odpowiadza czasami komputer?Wielkie dzięki za wszelkie sugestie.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt maja 12, 2006 10:21

no ajak sobie z tym poradziłes :?:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

piotrek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: piotrek111 » pt maja 12, 2006 10:34

Przyczyna okazała się błacha.Uszkodziły sie kable we wtyczce która wchodzi do komputera.Jak zakładałem to je sprawdzałem ale jak się później przynał mój wujek to próbował zakładać ten stary komputer to szarpał kablem bo nie nie mógł go wyjąć a nie pomyślał że trzeba odbezpieczyć wtyczkę.Dodam, że mój wujek to jest totalne beztalencie jeśli chodzi o samochody.Martwi mnie jednak to ssanie bo już sobie wyobrażam co będzie w zimie.



Awatar użytkownika
VW krzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: VW krzychu » pt maja 12, 2006 10:38

Steruje tym czujnik temperatury silnika. (termistor)


DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING

autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » pt maja 12, 2006 11:18

jak masz polalone ecu, to podleslij domnie to pogrzbie moze sie da zrobic.


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt maja 12, 2006 13:34

piotrek111 pisze:.Czy jest jakiś czujnik który załancza i rozłancza ssanie.Czy za ssanie nie odpowiadza czasami komputer?
w większości silników na wielp[unkcie jest to czujnik temperatury silnika koloru niebieskiego.Powinny być dwa -czarny od wskaźnika i właśnie niebieski. Można go wstępnie sprawdzić omomierzem, na gorąco to ok 300ohm.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości