czy jakbym dał wydech 1i 1/4 cala to by macno hałasowało?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fibolek

czy jakbym dał wydech 1i 1/4 cala to by macno hałasowało?

Post autor: fibolek » śr maja 10, 2006 23:01

Planuje cosik porobić ale tylko przy rurach bo tłumiki mam całe a rury odpadają i się dziurawią.Poradźcie cosik.Czy tak można?



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr maja 10, 2006 23:36

Wydaje mi sie ze nic to nie da jesli tumiki zostana seryjne a wydehc bedzie 1i1/4 cala to nie powinno zmienic ani osiagow silnika ani tez odglosu .


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

fibolek

Post autor: fibolek » czw maja 11, 2006 19:10

Tylko że ja mam na środku strumionke a zwyklak mam tylko ostatni tłumik.A z tego co słyszałem to ostatni tłumol dużo mocy nie daje(prawie wcale),wiec pomyśłałem że założe końcówkę(wspawam ją w tłumol) no i powiększe nieco przekrój wydechu.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw maja 11, 2006 23:16

bez hamowni bym nie ryzykował....



fibolek

Post autor: fibolek » czw maja 11, 2006 23:18

to znaczy.czy coś popsuje w założeniu ten silnik jeżeli szybciej bedzie napełniał komory i wyrzucał spaliny to będzie lepiej szedł.A i tak mam już dziurę w rurze.



Awatar użytkownika
martii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sty 13, 2006 09:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: martii » czw maja 11, 2006 23:48

wiesz ja teraz robie swojego 2,25" ale to honda, wszystko kwestia silnika i jego specyfikacji, Ty masz dodatkowo elepegie wiec ja bym uwazal z powiekszaniem
sam wydech tzn koncowy, srodkowy to kosmetyka, jezeli chcesz liczyc na jakies osiag zacznij od kolektora
poza tym wstawianie rurki zamiast kata, jak to robi wiekszosc tez nie zawsze ta pozadane efekty bo zmniejsza sie objetosc wydechu, warto postudiowac czasami kilka for w ktorych ludzie opisuja swoje mody i podaja wykresy, wtedy z grubsza robiac u siebie na tym samym silniku mozna liczyc na zblizone efekty

ta jak ktos napisal bez hamowni mozesz jedynie experymentowac, bo dupohamownia nie odzwierciedla niczego



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt maja 12, 2006 00:21

fibolek pisze:to znaczy.czy coś popsuje w założeniu ten silnik jeżeli szybciej bedzie napełniał komory i wyrzucał spaliny to będzie lepiej szedł.A i tak mam już dziurę w rurze
no wlasnie o to chodzi ze wieksza srednica rur nie znaczy ze szybciej beda sie cylindy napelnialy/oproznialy....to nie jest tak ze im bardziej "wolny" wydech i im wiekszwe sr rur tym lepiej.....cylindry napeklniaja sie w cyklach wiec w układzie zachodza jawiska falowe, i trzeba tego nie popusć....
podam przykład.....seicento grN duzo gorzej chodzi na sr rur 55m niz na seryjnej 35....duzo gorzej....

[ Dodano: Pią Maj 12, 2006 00:26 ]
apropos strumiency to proponuje zoabczyc test na stronie http://www.chojnacki.com.pl/testy.php#
jest sej Agr ze strumeinca albo z rura....



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt maja 12, 2006 00:37

Witam fibolku... silnik RF nie ma wspolotwarcia zaworow wiec nie ma problemow ze zjawiskami falowymi... u siebie mam zalozony wydech z 1,6GTD o srednicy 2" (50mm) i bardzo dobrze sie sprawuje przy basowym pomruku z rury... koszt calosci to 100+60+20 czyli 180 zl... od bosala... a tak wogole 1 i 1/4 cala to jest 32 mm a w serii jest 40 :) no chyba ze planujesz zmniejszac :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 375 gości