KONTROLKA (!) w mk4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
KONTROLKA (!) w mk4
Witam!!! jakie mogę być przyczyny mrugania kontrolki (!). jesli ktos zna prosze o wszystkie możliwe
POZDRAWIAM!!!
POZDRAWIAM!!!
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
płyn ok. ,ręczny też .
Mam pytanie czy może to być spowodowane brakiem kodu do immo bo pali sie kontrolka od immo , albo nie sprawnym układem abs bo też kontrolka się pali.
jak odłączyłem przewód odpowiadający za tę kontrolke od licznika to tez mruga ta kontrolka dlatego pytam czym jeszcze oprócz podstawowych przyczyn może byc to spowodowane.
czekam na podpowiedzi
POZDRAWIAM!!!
Mam pytanie czy może to być spowodowane brakiem kodu do immo bo pali sie kontrolka od immo , albo nie sprawnym układem abs bo też kontrolka się pali.
jak odłączyłem przewód odpowiadający za tę kontrolke od licznika to tez mruga ta kontrolka dlatego pytam czym jeszcze oprócz podstawowych przyczyn może byc to spowodowane.
czekam na podpowiedzi
POZDRAWIAM!!!
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
Najprościej pisząc jest to usterka w układzie hamulcowym, ale może być ona z różnych powodów. Tak jak koledzy wcześniej wspomnieli zbyt mały poziom płynu hamulcowego, zaciągnięty ręczny lub jakaś inna.... Może ręczny ci się blokuje i nie puszcza do końca, sprawdź czy czasem za lekko się nie zaciąga szczególnie w pierwszej fazie, możesz tego nie odczówać w czasie jazdy...
Przeczytaj poniższy opis....
Być może masz czujniki zużycia klocków hamulcowych.... lub uszkodzony czujnik ABS...
Przeczytaj poniższy opis....
Być może masz czujniki zużycia klocków hamulcowych.... lub uszkodzony czujnik ABS...
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
a co z kontrolkami od abs i airbag?
jeśli je zaślepiłeś tylko a nie podłączyłeś to ten typ zegarów co posiadasz mam i ja i wniosek jest jeden. jeśli airbag i abs jest niesprawny (czytaj nie podłączony) to licznik przy pomocy tego symbolu (!) ostrzega cię że coś masz nie tak a jedziesz.
Pozdro.
P.S. teraz możesz kliknąć pomógł.
Panowie to nie żadna ustreka. To takie proste.
jeśli je zaślepiłeś tylko a nie podłączyłeś to ten typ zegarów co posiadasz mam i ja i wniosek jest jeden. jeśli airbag i abs jest niesprawny (czytaj nie podłączony) to licznik przy pomocy tego symbolu (!) ostrzega cię że coś masz nie tak a jedziesz.
Pozdro.
P.S. teraz możesz kliknąć pomógł.
Panowie to nie żadna ustreka. To takie proste.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Pierwsze zdanie: pozostawie bez komentarza...........bigozz pisze:P.S. teraz możesz kliknąć pomógł.
Panowie to nie żadna ustreka. To takie proste.
Drugie zdanie: skąd jesteś taki pewny???
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
zbycho, nie uszczegółowił tematu. chodzi o licznik od mk IV ale zamontowany do mkIII. A mk III jeśli posiada ABS ma od tego kontrolki na osobnym panelu poza licznikiem. Należy wtedy kontrolki od licznika mk IV podłączyć tak aby zgasły i (!) przestanie świecić.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Sro Maj 17, 2006 19:25 ]
zbycho, wybacz że się wtrąciłem ale jeśli nie jest tak to mnie popraw.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Sro Maj 17, 2006 19:25 ]
zbycho, wybacz że się wtrąciłem ale jeśli nie jest tak to mnie popraw.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
bigozz musze przyznać Ci ze masz racje
napisałem post jeden ze świeci mi (!) po przełożeniu zegerów z mk4 do mk3 ale bez odzewu!!! postanowiłem więc dowiedzieć sie cos w inny sposób i napisałem ten post. Chciałem upewnic sie czy kontrolka abs może powodować zapalenie sie (!) mimo ze płyn ham. jest i wsio ok.
DZIĘKI ZA CZYNNY UZDIAŁ W DYSKUSJI!!!
POZDRAWIAM!!!
napisałem post jeden ze świeci mi (!) po przełożeniu zegerów z mk4 do mk3 ale bez odzewu!!! postanowiłem więc dowiedzieć sie cos w inny sposób i napisałem ten post. Chciałem upewnic sie czy kontrolka abs może powodować zapalenie sie (!) mimo ze płyn ham. jest i wsio ok.
DZIĘKI ZA CZYNNY UZDIAŁ W DYSKUSJI!!!
POZDRAWIAM!!!
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
Spoko przecierz właśnie od tego jest to forum aby sobie pomagać. Podeślij jakieś foty jak ci to wyszło.
Pozdrawiam.
A jeszcze jedno podpiołeś sobie linie diagnostyczną K
ja tak i to ułatwia programowanie go przy pomocy vag.
Pozdrawiam.
A jeszcze jedno podpiołeś sobie linie diagnostyczną K
ja tak i to ułatwia programowanie go przy pomocy vag.
Ostatnio zmieniony śr maja 17, 2006 12:14 przez bigozz, łącznie zmieniany 1 raz.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 353 gości