Dlawi sie przy ruszaniu z jedynki na dwojke

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Daniel Gnacy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 22:10
Lokalizacja: Bogacica
Kontakt:

Dlawi sie przy ruszaniu z jedynki na dwojke

Post autor: Daniel Gnacy » śr maja 10, 2006 11:06

Mam mały problem juz raz pisałem o tym,ale nie było rozwiązania. Mam mk3 GTi z 95 roku symbol silnika AGG,problem jest troche głupi no ale cos jest nie tak mianowice jak jade na jedynce pełny gaz i gwałtownioe przełanczam na drugi bieg to zamiast zapisknąc oponami to najpierw sie króciutko zadławi a dopiero potem ciągnie,co to moze byc,jakis czujnik albo przepływomież sonada lambda,nie mam pojecia,swiece kopułke palec i kable kupiłem i to wszystko jak njadrzosze i najlepsze,nie wiem co to moze jeszcze byc,i wątpie ze mi cos na VAG pokaze,jak nie znajde tutaj rozwiązania to pojade w koncu na kompa! Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony czw sie 16, 2007 21:17 przez Daniel Gnacy, łącznie zmieniany 1 raz.



Klikuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Klikuś » śr maja 10, 2006 11:26

Mam podobny problem.Na komputerze mi nic niepokazało.Sonda jest wymieniona to raczej odpada.Zastanawiałem się właśnie nad kablami bo troche sie połaszczyłem i kupiłem tańsze i nie z bosha.Niewiem jak u ciebie ale u mnie dzieje się to tylko na początku po chwili jazdy jak sie zagrzeje jest lepiej.Jak znajdziesz powód to daj znać.



Awatar użytkownika
Daniel Gnacy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 22:10
Lokalizacja: Bogacica
Kontakt:

Post autor: Daniel Gnacy » śr maja 10, 2006 11:41

no swiece kupiłem oryginalne,kable z NGK cena w sklepie 220zł,a kopułke i palec z BERU,nie wiem c o to u mnie by było,ciezka sprawa ale tak nie moze byc,bo osiągi do 100 na godzine są o wiele gorsze,jak narazie tak samo idzie jak calibra 115ps,a wiem ze golik musi isc lepiej!



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » śr maja 10, 2006 15:53

a jak tam z zaplonem?ktos cos ruszal?bo jak cos bylo grzebane to moze to byc to.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Daniel Gnacy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 22:10
Lokalizacja: Bogacica
Kontakt:

Post autor: Daniel Gnacy » czw maja 11, 2006 10:18

własnie nie wiem bo jak go rok temu kupiłem to juz tak miał,takze mozliwe. czyli bym musiał jechac ustawic zapłon tak?



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » czw maja 11, 2006 10:24

przynajmniej sprawdzic


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

racer18

Post autor: racer18 » czw maja 11, 2006 10:47

A może poprostu trzeba sprawdzić ustawienie gazu?? moze dostaje za mało i nie wystarcza na sportową jazde albo za dużo i sie delikatnie zalewa...



Awatar użytkownika
Daniel Gnacy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 22:10
Lokalizacja: Bogacica
Kontakt:

Post autor: Daniel Gnacy » czw maja 11, 2006 12:36

nie mam instalacji gazowej!



Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Wojtes3mkIII » czw maja 11, 2006 15:48

troche tak odbiegając od tematu, masz golfika z `95r. i oznaczenie AGG z tego co wiem to AGG było w rocznikach `96 i `97



Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » czw maja 11, 2006 16:56

a nie masz zjechanego sprzegla? przy gwaltowniejszym puszczaniu po prostu sie slizga..


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

tier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 14:45
Lokalizacja: Górzyca
Kontakt:

Post autor: tier » czw sie 16, 2007 12:20

stary temat ale napisze. przeczysc "goracy drut" w przeplywomierzu. na 100% to jest przyczyna zamulenia w silnikach AGG


tier

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 16, 2007 12:48

tier pisze:przeczysc "goracy drut" w przeplywomierzu
taka przyczyna jest prawdopodobna. Należałoby dodać że to czyszczenie trzeba robić bardzo delikatnie, żadnymi twardymi materiałami tylko delikatnie, i że często nie pomaga.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

petek20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt maja 12, 2006 11:39
Lokalizacja: okolice Piły
Kontakt:

Post autor: petek20 » czw sie 16, 2007 14:20

Daniel Gnacy pisze:własnie nie wiem bo jak go rok temu kupiłem to juz tak miał,takze mozliwe. czyli bym musiał jechac ustawic zapłon tak?
w tym silniku zapłonu się nie ustawia, sam się ustawia, pozdr

[ Dodano: 16 Sie 2007 14:22 ]
Wojtes3mkIII pisze:troche tak odbiegając od tematu, masz golfika z `95r. i oznaczenie AGG z tego co wiem to AGG było w rocznikach `96 i `97
silniki AGG były montowane w golfach od 07.1995

[ Dodano: 16 Sie 2007 14:25 ]
tier pisze:stary temat ale napisze. przeczysc "goracy drut" w przeplywomierzu. na 100% to jest przyczyna zamulenia w silnikach AGG
a wg mnie to przepustnica padła, miałem kiedyś ADY poprzednik AGG i miałem to samo, wymieniłem przepustnicę i wtedy było wszystko OK, tylko jak bedziesz chciał wymienić tą cześć to na nową(najlepiej z serwisu) nie używaną, bo to nie ma sensu za jakiś czas znowu się z tym meczyć
Ostatnio zmieniony czw sie 16, 2007 14:26 przez petek20, łącznie zmieniany 1 raz.


petek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 415 gości