Problem z kontrolką (!) po zamontowaniu zegarów z mk4 do mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem z kontrolką (!) po zamontowaniu zegarów z mk4 do mk3

Post autor: zbycho » czw maja 11, 2006 14:04

Witam!!! mam mały problem:
pod zamontowaniu zegarów z mk4 do mk3 wszystko jest ok. (oprócz wskażnika paliwa, kontrolki immo) ale wariuje kontrolka hamulców. Podłączyłem zarówno kontrolkę ręcznego (P) jak i układu hamulcowego (!) pod czujnik hamulca ręcznego. Kontrolka (P) działa ok. , ale wskażnik układu hamulcowego (!) działa poprawnie tylko na postoju. Otóż gdy zapalę silnki i dodam gazu automatycznie zapala sie (!) beż wzglądu czy ręczny jest zciągnięty czy nie, mruga cały czas aż zgaszę silnik. Następnie jak zapale jest ok. aż do momentu gdy dodam gazu, wtedy znowu zapala sie kontrolka (!) i mruga cały czas.
Jeśli ktos wie jak rozwiązać ten problem czekam na odp.
POZDRAWIAM!!!


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » czw maja 11, 2006 14:17

odepni ją i jej nigdzie nie podpinaj, z tego co pamiętam to działa na takiej zasadzie że jak klocki są mocno zużyte to następuje styk co powoduje zamknięcie obwodu, a ty to masz podpięte pod ręczny, nie ma tam jakiegoś stycznika ??

[ Dodano: Czw Maj 11, 2006 14:17 ]
zapodałbyś jakieś fotosy jak to się prezentuje



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw maja 11, 2006 14:20

zbycho pisze:oprócz wskażnika paliwa
A co się dzieje ??
Pokazuje odwrotnie ?? (znaczy jak jest pełen ba to pokazuje rezerwę i odwrotnie ?? )
Jeżeli tak - to jest to wina pływaka bo w MK4 jest inny :)
Trzeba wtedy albo włożyć taki od MK4 albo wygiąć ten od MK3 :)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » czw maja 11, 2006 14:31

FOTOSY zapodam wieczorem, a co do podłączenia to tak było w opisie na stronce, ale jak była nie podopięta było tak samo podczas jazdy tylko oczywiście nie aragowała na ręczny na postoju. Teraz wskazuje ręczny na postoju ale zapala się sama po dodaniu gazu.
POMOCY

[ Dodano: Czw Maj 11, 2006 14:32 ]
resztę iwem jak zrobic tylko to kontrolka mnie rozwala!!!


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości