[mkII] Wilgoć

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

[mkII] Wilgoć

Post autor: Boo_Boo » czw sty 20, 2005 19:00

Siemka, mam taki problem : jak pada deszcz, snieg to po odpaleniu samochodu silnik dziala na poczatku jakby na nie wszystkich cylindrach, potem to przechodzi ale jest strasznie mulowaty, traci moc, spadaja obroty. Domyslam sie ze moze to byc spowodowane przebiciami na kablach ale czy moze byc czyms jeszcze ??

1.6 PN 90r

Pozdro

od Quatro7: uprzejmnię prosi się o precyzowanie tematów



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw sty 20, 2005 19:27

napisz ile ma przebiegu?????????????????może ma lcznik cofnięty



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Re: Wilgoć

Post autor: Agamek12 » czw sty 20, 2005 19:29

Boo_Boo pisze:Siemka, mam taki problem : jak pada deszcz, snieg to po odpaleniu samochodu silnik dziala na poczatku jakby na nie wszystkich cylindrach, potem to przechodzi ale jest strasznie mulowaty, traci moc, spadaja obroty. Domyslam sie ze moze to byc spowodowane przebiciami na kablach ale czy moze byc czyms jeszcze ??

1.6 PN 90r

Pozdro
Zmieniaj kable, kopółkę, palec, świece - problem zniknie na 99%. Miałem tak, zmieniłem świece i kable i teraz gra gitara!!!


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw sty 20, 2005 19:29

ja mam silnik 1.6 rocznik93 i nie jest mułowaty



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » czw sty 20, 2005 19:43

miomio1 pisze:ja mam silnik 1.6 rocznik93 i nie jest mułowaty
A co ma piernik do wiatraka???


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw sty 20, 2005 20:42

Jaeżeli te objawy masz tylko wtedy jak jest wilgotne powietrze to prawdopodobnie jest tak jak myślisz, musisz wymienić kable i świece , kopułke i zobaczysz co dalej.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » czw sty 20, 2005 20:44

przebieg ma 195tys i jak jest sucho to smiga niezle no ale jak spadnie deszczyk to kiepa.Jutro wymienie kabelki i zobaczymy czy to to. Czy ma ktos moze /wymiary/rozmiary/dlugosci :bigok: kabli WN jakie pasuja do tego silnika ??



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw sty 20, 2005 20:52

Agamek12 pisze:
miomio1 pisze:ja mam silnik 1.6 rocznik93 i nie jest mułowaty
A co ma piernik do wiatraka???
może ma i km. za dużo dlatego piszę ze mam 140000 i jest wszystko OK . u MNIE :grin:



mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » czw sty 20, 2005 21:28

Z moim PN-em było tak samo, z tym że jak umyłem silnik to tylko na pych musiałem go brać. Kupiłem przewody WN, kopułkę i palec (tak na wszelki wypade ksiądz ma dydek) do tego filtr powietrza i w INTER CARS zostawiłem jedynie 130 zyla. Nie zastanawiaj się i wymieniaj!!! Teraz pali jak ta lala!!! :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

dino84

Post autor: dino84 » czw sty 20, 2005 23:39

Agamek12 pisze:
miomio1 pisze:ja mam silnik 1.6 rocznik93 i nie jest mułowaty
A co ma piernik do wiatraka???
Chcialem dokladnie to napisac :bigok:



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pt sty 21, 2005 10:26

miomio1 pisze:
Agamek12 pisze:
miomio1 pisze:ja mam silnik 1.6 rocznik93 i nie jest mułowaty
A co ma piernik do wiatraka???
może ma i km. za dużo dlatego piszę ze mam 140000 i jest wszystko OK . u MNIE :grin:
A ile powinien mieć km, żeby się zdupczyło to, o czym myślisz???????


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
naughtyjurand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: naughtyjurand » pt sty 21, 2005 11:02

sprawdz czy moze nie padla ci sonda :)


HELL WAS FULL, SO I CAME BACK!

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » pt sty 21, 2005 12:20

a jeszcze jedno pytanko :bigok: mam zrobione odcieice pradu na kabelku do czujnika halla ( wpiety przelaczniczek odcinajacy doplyw napiecia do czujnika co przy odcietm zasilaniu oczywiscie spowoduje ze samochodzik nie odpali) czy to moze miec jakikolwiek wplyw na prace silnika?? :hmm:



ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryu » ndz sty 30, 2005 14:57

ja mam to samo- tylko iskra skacze mi na cewce



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 221 gości