Problem z odpalaniem i glosna praca silnika[Golf III 1.9 TD]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Problem z odpalaniem i glosna praca silnika[Golf III 1.9 TD]

Post autor: Thor » czw sty 20, 2005 19:19

Witam,

Wymieniany byl rozrzad w moim golfie a wlasciwie wymieniane byly paski rozrzadu i paski klinowe.
Dodatkowo zostal wymieniony jeszcze jeden z zimmeringow.

Po odbiorze z warsztatu zaobserwowalem dwa niepokojace objawy.

1) Zmiana dzwieku silnika
Przedtem bym niski basowy...nie bardzo glosny ale donosny
W tej chwili brzmi tak jakby go ktos pozbawil basow i jeszcze podkrecil glosnosc. Jest bardzo glosny juz przy 2tys obrotow.

2) Sa duze problemy z zapalaniem po postoju na zimnym powietrzu.
Rano potrzebuje nawet 5-10min zeby go odpalic...
Rozrusznik kreci... silnik sie "rzuca" ale nie "lapie".
Wlaczam ssanie... to samo.
krece 5-6 razy nic.
wylaczam ssanie...krece...zapala.

Taka sama sytuacja miala miejsce gdy dzis samochod stal na parkingu firmowym 8h... temperatura oscylowala w okolicach 0 stopni.

Moja obawa jest taka ze silnik zostal wyregulowany zgodnie z zaleceniami producenta a nie tak jak byl ustawiony wczesniej.

Prosze o rade.
Nie sadze zeby mechanik uznal mi tego jako reklamacje... w zwiazku z tym tak czy siak potrzebuje sie pewnie udac do kogos kto mi to wyreguluje.

Czy nalezy szukac ASO? Speca od diesla czy mozna moze samemu cos pokrecic?

Pozdrawiam
T.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw sty 20, 2005 19:48

jak masz problemy z zapaleniem i wymieniles paski to pewnie co spierdolili w warsztacie
przestawili pompe wtryskowa
wiem bo mialem podobnie ale doszedlem do tego i pali jak ta lala
samemu nie radzilbym ci jak nie miales z tym do czynienia bo trzeba troche rozkminiac przy tym znaki pokrywanie sie czy nie ma kolizji zaworow z tlokami itp
znajdz jakiegos specmajstra nie koniecznie od diesli tylko badz przy nim jak to wymienia/reguluje
zeby cie w ciula nie zrobil bo rozne sztuczki stosuja zeby szybciej odpalal
stoj i patrz mu na rece bo teraz tak jest ze kasa sie liczy i jak tu klienta urobić na kase a co pozniej to wal sie panie!!!
pozdroo
Ostatnio zmieniony czw sty 20, 2005 19:50 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw sty 20, 2005 19:48

rozrząd moze być źle ustawiony


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » czw sty 20, 2005 19:53

ja mialem dokladnie tak samo, mechanik zle mi rozrzad ustawil i niestety rozwalilo wszystko poszla uszczelka pod glowica, panewki poszly sie pasc cylindry juz nie wspomne o glowicy wszystkie zawory poszly i jeszcze inne rzeczy cala zabawa mnie kosztowala około 2400zł nie zycze Ci tego
pozdro



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw sty 20, 2005 20:26

uuuuuuuuu grubo
ja bym spalil takiego mechanika co za *#cenzura#* chyba sie minal z powolaniem
dlatego podkreslam trzeba patrzec na łapska takim specmajstrom



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 365 gości