Problemy z uruchomieniem Golf III 1.8e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Fox 666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 17:35
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Fox 666 » czw kwie 27, 2006 07:24

Witam, napisałeś że u mnie rozjeżdza się adaptacja, co przez to rozumiesz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw kwie 27, 2006 20:49

to że sterownik gazu robi w ciula sterownik silnika ,a on głupi próbuje to korygować i jak w końcu on sam ma sterować silnikiem to w pamieci ma sieczke ,którą wcześniej sobie sam nawkładał ,a to ni jak ma sie do rzeczywistości


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Ozi80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 08, 2006 22:04
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Ozi80 » wt maja 09, 2006 09:12

Kupiłem Golfa III 2 tygodnie temu i żałuję, że to zrobiłem. Tzn. sam Golf super autko, ale ten mój niestety ma wiele ukrytych wad. Ograniczę się póki co do jednej, najważniejszej, która unierochumiła mój samochód. Pewnego poranka chcąc jechać do pracy auto po prostu nie ruszyło i tak już stoi mi pare dni pod oknem. Początkowo myślałem, że rozładował mi się akumulator, bo w tygodniu poprzedzającym to zdarzenie rozładował mi się dwukrotnie. Za pierwszym razem zostawiłem go przez własną sklerozę na 5 godzin na światłach postojowych (30 kwiecień). Ruszyłem po podłączeniu kablem do seicento od mojego ojca. Nie naładowałem akumulatora jednak i tak jeździłem. Następnie (2 maj) naprawialiśmy u brata klakson, lampy itp. i podczas tego rozładował się po raz drugi. Ładowałem nieco ponad godzinę, by móc wystartować i odjechać do domu. Znowu nie doładowałem go. Cały następny dzień (3 maj) jeździłem bez problemu, jednak w kolejny dzień (4 maj) już rano mi nie wystartował. Pojechałem do pracy z kumplem, a akumulator ładowałem prawie 24 godziny. Po włożeniu go z powrotem do samochodu (5 maj) auto nadal nie ruszyło, po podłączeniu kablami do seicento ojca również nie ruszyło. Silnik jednak podczas rozruchu się kręci, okazało się, że chyba paliwo wogóle nie dociera do silnika. Benzyny jest pół baku. Padła hipoteza o tym, że autoalarm odciął ten dopływ paliwa, że coś się zepsuło i się zazbroił. Tylko, że pilot działa normalnie, otwiera się centralny zamek, alarm nie wyje, przekręcam kluczyki, stacyjka się oświeca, lampy działają, klakson też, chcę auto zapalić i nie idzie (silnik "brusi", ale nie chwyta). Nie znam się za bardzo, ale pod maską z prawej strony (patrząc od kierowcy) jest taki przezroczysty wężyk, w nim powinno się podobno pojawić paliwo po załączeniu stacyjki, a się nie pojawia. Z kolei jak się dźwignie materiał w bagażniku to obok zapasowej dojazdówki jest taki przekaźnik i on ponoć powinien dostać prąd po przekręceniu kluczyka w stacyjce, tymczasem dostaje, ale tylko na moment, zabuczy na sekundę i cichnie.
Co to może być? Czy faktycznie alarm? Już zastanawiam się wręcz, czy mi ktoś nie wrzucił coś do baku i go nie zatkał, tylko że w jednym miejscu pod maską sąsiad jak mi odkręcił jakiś wężyk, to po przekręceniu kluczyka w stacyjce, to paliwo się puściło. Co do alarmu, to mógł się coś zepsuć przez te ciągłe rozładowywanie i ładowanie akumulatora, tylko że cały ten 3 maja jeździłęm samochodem, a nazajutrz moja diagnoza o rozładowaniu akumulatora była raczej błędna, bo silnik się kręcił przy rozruchu i elektryka w samochodzie działała, więc późniejsze prawie 24-godzinne ładowanie było niepotrzebne. Coś się jednak stało w nocy z 3 na 4 maja, bo już później auto nie ruszyło. Pewnie zapytacie, czemu tak długo nic nie robię. Czekałem bowiem na mechanika, który poprzedniemu właścicielowi tego samochodu zakładał 2 lata temu alarm. Wiecznie mu jednak nie pasowało, bo miał pracę i tak do teraz auto stoi na dworze.


Golf III 1,6 ABU, 75KM, rok prod.1996

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt maja 09, 2006 19:27

przyjedź do mnie to ci go zrobie


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Ozi80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 08, 2006 22:04
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Ozi80 » śr maja 10, 2006 08:23

Już wiem co było. Jakaś kostka w stacyjce. Okazało się, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce stacyjka się oświecała, jednak jak się dalej go przekręciło choćby milimetr żeby zapalić silnik to kontrolki gasły, prąd się tracił. Do wymiany ponoć jakaś kostka za 80 zł. Dzisiaj ma mi to szpec zrobić. Auto normalnie na popych zapaliło, a jak coś tam pozwierał, to też zapaliło. Początkowe podejrzenie padło na stycznik i tu byłaby kapa, bo to kosztuje 300 zł plus kable itp. w sumie 500 zł.


Golf III 1,6 ABU, 75KM, rok prod.1996

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr maja 10, 2006 21:03

jaki stycznik? jakie kable? skąd ty te ceny masz za 500 to samochód kupisz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » sob maja 27, 2006 23:06

mam do kupienia 1.8 GT silnik ABS polecacie ten silnik czy nie bylbym wdzieczny o opinie jak sprawa wyglada z gazem nie ma oporow z jazda po zalozeniu jaka instalacja najlepsza dzieki



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz maja 28, 2006 00:28

szukaj PFa lub PB bo ABS to kupa


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 230 gości