obudowa filtra powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

obudowa filtra powietrza

Post autor: pushkin77 » pn maja 08, 2006 21:37

koledzy ... mam pytanie

co za urządzenie/czujnik znajduje się w obudowie filtra powietrza w AAM???
o ile pamietam dochodza do niego jakies kabelki i wezyki ....

dzięki za wszelkie odpowiedzi



Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » pn maja 08, 2006 21:47

jest to zapewne przepływomierz...



pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » pn maja 08, 2006 21:52

zapewne w AAM nie ma przepływomierza



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn maja 08, 2006 21:56

Dopinam sie do pytania co to moze byc. Yez mi do obudowy filtra dochadza jakies kabelki ?? Ma ktos jakis pomysł


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 08, 2006 21:56

jest za to termostat, czyli klapka zmieniająca dopływ powietrza z ciepłego od kolektora wydechowego na zimne (2 wężyki). W zależności od temperatury silnika. A obok bliżej błotnika zawór recurkulacji oparów paliwa( kable i wężyki.)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn maja 08, 2006 21:57

Musze to dokładnie looknąc ......


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » pn maja 08, 2006 22:11

Paweł Marek, to chyba bedzie punkt dla Ciebie

A pytam o to ponieważ dostałem filt stożkowy i chciałem na próbę założyc i nie wiem co za co odpowiada to coś....



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 08, 2006 22:26

Ciężko ci będzie ten termostat zachować jeśli chcesz stożek zakładać bezpośrednio na rurę dolotową. Ale luknij na konstrukcję od 1,4. On ma termostat poza obudową filtra. Jakoś by to sie chyba połączyło gdybyś taki zdobył. Tylko pewnie cieńsze sa rury i straciłbyś to co zyskasz na stożku. Można się obyć bez tego termostatu, ale zimą wolniej się bedzie silniczek rozgrzewał.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » wt maja 09, 2006 14:23

z tym stożkiem to jak już mówiłem narazie na próbe więc wnioskuję że w lecie ten termostat nie jest tak bardzo potrzebny... ??

[ Dodano: Wto Maj 09, 2006 17:17 ]
no i założyłem ten stożek.... całkiem miło gra powyżej 3000 obrotów... a co do tego termostatu to i tak jak zauważyłem na zimnym i rozgrzanym silniku puszcza pół na pół ciepłego i zimnego.... a to chyba nie tak winno działać.... a na zimę włoże filtr spowrotem...

[ Dodano: Wto Maj 09, 2006 17:20 ]
Paweł Marek pisze:jest za to termostat, czyli klapka zmieniająca dopływ powietrza z ciepłego od kolektora wydechowego na zimne (2 wężyki)
a wracając do tego termostatu jeszcze to jest to zwykła klapka sterowana jakoś ciśnieniowo ..... tak to widzę...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 09, 2006 17:47

Pokaż jakieś fotki modyfikacji jeśli mozesz skoro jsteś zadowolony.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » wt maja 09, 2006 18:16

nie posiadam cyfrówki i póki co narazie to prowizorka... chce jeszcze jakąs osłone od silnika z blachy dorobic i dolot zimnego powietrza.... wtedy będę się chwalić



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt maja 09, 2006 18:31

Paweł Marek pisze:jest za to termostat, czyli klapka zmieniająca dopływ powietrza z ciepłego od kolektora wydechowego na zimne (2 wężyki). W zależności od temperatury silnika. A obok bliżej błotnika zawór recurkulacji oparów paliwa( kable i wężyki.)

Pomarańczowe coś co widać od środka pokrywy wtrysku? Z 2 wężykami wychodzącymi od strony ściany grodziowej? Z czego jeden do podstawy wtrysku,, a drugi do filtra powietrza? Jest to regulator temperatury zasysanego powietrza, sterujący siłownikiem podciśnieniowym w filtrze powietrza, a ten z kolei uchyla klapkę otwierającą w niższych temperaturach zasysanie przez silnik ciepłego powietrza ogrzanego nad kolektorem wydechowym.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 125 gości