jak fachowo sprawdzic cisnienie na tlokach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak fachowo sprawdzic cisnienie na tlokach
witam,jak w temacie chce sprawdzic cisnienie na tlokach chcialbym sie dowiedziec jak fachowo do tego podejsc,czy silnik ma byc cieply czy zimny?i przy jakich obrotach silnika robi sie pomiar(2000?) oraz kiedy i ile sie wlewa oleju w tloki aby sprawdzic szczelnosc pierscieni?
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
cisnienie tylko podczas rozruchu, przy wykreconych wszystkich swiecach odpietym przewodzie z czujnika hala i gazie wcisnietym do oporu, temp silnika obojetna z tym ze na goracym bedzie wyzsze zmieerzone cisnienie. i to tyle
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
aparat zaplonowy... odpinasz wtyczke aparatu zaplonowegopiotr2 pisze:ok.tylko gdzie ja mam w RP czujnik hala wszystkie czujniki juz znalazlem ale do tego jeszcze lap nie pchalem.w ktorym miejscu go szukac?
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Po wykręceniu świec, odpięciu czujnika zakładasz manometr ( najlepiej taki który rysuje) , kręcisz rozrusznikiem aż ciśnienie przestanie wzrastać i tyle. Tak robisz z każdym cylindrem. Nie ma raczej mowy o 2000 obrotów-rozrusznik raczej tyle nie wykręci.Oczywiście aku MUSI być dobrze naładowany.Próbe raczej zrób na ciepłym siniku ( nie gorącym). Próbę olejową robisz tak samo, przed pomiarem wlewasz do cylindra ok 100ml oleju. Jeśli ciśnienie podczas pierwszego pomiaru było w normie to ok. Jeśli było niewłaściwe (za niskie, duże różnice na poszczególnych cyl) to próba olejowa pozwoli na określenie przyczyny. Jeśli ciśnienie wzrośnie to pzryczyną są prawdopodobnie pierścienie lub tłoki, jeśli nie to coś jest nie tak z zaworami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości