Witam. Przymierzam się jutro do wymiany serwa. Przyczyną jest to, że auto po kilku godzinnym postoju ma twardy pedał hamulca czyli gdzieś ucieka podciśnienie. Po odpaleniu pedał mięknie, ale i tak schodzi bardzo mało i na końcu swojego skoku jest twardy jak skała. A może to nie wina serwa, tylko zaworka zwrotnego, które puszcza powietrze tymi kaptórkami?? Stąd kilka moich pytań.
1) Jak wyciągnąc z serwa ten wężyk od podciśnienia??
2) Czy przy odkręceniu pompy trza spuszczać płyn??
3) CZy mogę do 1.3 założyć serwo od 1.8 lub 1.6??
4) Jakieś problemy napotkam po drodze??
Z tego co wyczytałem na forum, trzeba serwo odczepić z pedału hamulca. W tym celu trzeba chyba tylko zdjąc półke pod kierownicą. Później odkręcam serwo od mocowania przykręconego do grodzi i finito??
Wymiana Serwa- parę pytań.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
WItam.
Też mam w planie wymianę serwa ( aż mi się nie chce - chyba mechanior będzie robił).
ad1. Wężyk podciśnienia jest przykręcony do serwa, wystarczy odkręcić i już ( tak to jakoś u mnie wygląda)
ad2. Jak odkręcisz pompę i uda Ci się ją odunąć nie krzywiąc przewodów to nie widzę powodu do spuszczania płynu.
ad3. Nie wiem czy podejdzie.Różnica może być w wielkości samego serwa, mocowania.
Problemów jako takich nie ma, jest natomiast trochę roboty. Zacznij od odkręcenia od pedału hamulca pręta który wychodzi z serwa, następnie pompy, później to już samo serwo. W 1.8 dostęp jest "średni", i mechanior ocenił czas na jakieś 3-4 godziny.
Przy składaniu warto zwrócić uwagę na dokładną regulację całości.Chodzi o to aby po odpuszczeniu pedału, pompa również wracała do położenia początkowego. Jeśli nie wróci całkiem, to po kilkukrotnym zahamowaniu możesz zablokować hamulce.
Też mam w planie wymianę serwa ( aż mi się nie chce - chyba mechanior będzie robił).
ad1. Wężyk podciśnienia jest przykręcony do serwa, wystarczy odkręcić i już ( tak to jakoś u mnie wygląda)
ad2. Jak odkręcisz pompę i uda Ci się ją odunąć nie krzywiąc przewodów to nie widzę powodu do spuszczania płynu.
ad3. Nie wiem czy podejdzie.Różnica może być w wielkości samego serwa, mocowania.
Problemów jako takich nie ma, jest natomiast trochę roboty. Zacznij od odkręcenia od pedału hamulca pręta który wychodzi z serwa, następnie pompy, później to już samo serwo. W 1.8 dostęp jest "średni", i mechanior ocenił czas na jakieś 3-4 godziny.
Przy składaniu warto zwrócić uwagę na dokładną regulację całości.Chodzi o to aby po odpuszczeniu pedału, pompa również wracała do położenia początkowego. Jeśli nie wróci całkiem, to po kilkukrotnym zahamowaniu możesz zablokować hamulce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 126 gości