Wymiana Serwa- parę pytań.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Wymiana Serwa- parę pytań.

Post autor: tauka » pn maja 08, 2006 00:52

Witam. Przymierzam się jutro do wymiany serwa. Przyczyną jest to, że auto po kilku godzinnym postoju ma twardy pedał hamulca czyli gdzieś ucieka podciśnienie. Po odpaleniu pedał mięknie, ale i tak schodzi bardzo mało i na końcu swojego skoku jest twardy jak skała. A może to nie wina serwa, tylko zaworka zwrotnego, które puszcza powietrze tymi kaptórkami?? Stąd kilka moich pytań.

1) Jak wyciągnąc z serwa ten wężyk od podciśnienia??

2) Czy przy odkręceniu pompy trza spuszczać płyn??

3) CZy mogę do 1.3 założyć serwo od 1.8 lub 1.6??

4) Jakieś problemy napotkam po drodze??


Z tego co wyczytałem na forum, trzeba serwo odczepić z pedału hamulca. W tym celu trzeba chyba tylko zdjąc półke pod kierownicą. Później odkręcam serwo od mocowania przykręconego do grodzi i finito??


Obrazek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn maja 08, 2006 03:46

WItam.
Też mam w planie wymianę serwa ( aż mi się nie chce - chyba mechanior będzie robił).
ad1. Wężyk podciśnienia jest przykręcony do serwa, wystarczy odkręcić i już ( tak to jakoś u mnie wygląda)
ad2. Jak odkręcisz pompę i uda Ci się ją odunąć nie krzywiąc przewodów to nie widzę powodu do spuszczania płynu.
ad3. Nie wiem czy podejdzie.Różnica może być w wielkości samego serwa, mocowania.
Problemów jako takich nie ma, jest natomiast trochę roboty. Zacznij od odkręcenia od pedału hamulca pręta który wychodzi z serwa, następnie pompy, później to już samo serwo. W 1.8 dostęp jest "średni", i mechanior ocenił czas na jakieś 3-4 godziny.
Przy składaniu warto zwrócić uwagę na dokładną regulację całości.Chodzi o to aby po odpuszczeniu pedału, pompa również wracała do położenia początkowego. Jeśli nie wróci całkiem, to po kilkukrotnym zahamowaniu możesz zablokować hamulce.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 126 gości