usterka przyczyną innych usterek - waszym zdaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ripper

usterka przyczyną innych usterek - waszym zdaniem

Post autor: ripper » śr sty 19, 2005 11:19

Rozpocząłem ten temt gdyż jestem nowym użytkownikiem auta i wiem że dla takich laików jak ja taki temat jest bardzo ważny. Wiadomo że nie każdego stać na generalny remont wszystkiego i musi wybierać. Mianowicie czego waszym zdaniem NIE MOŻNA zaniedbać w aucie bo może to spowodować jescze większe straty.

Moj pierwszy typ to wymiana rozrządu. Uszkodzenie paska podczas esploatacji może spowodować duże straty i kosztowny remon silnika.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sty 19, 2005 11:21

Pasek to podstawa, potem wymiana oleju i filtrów co 10 000km, następnie układ zapłonowy.



ripper

Post autor: ripper » śr sty 19, 2005 16:56

a czy zaniedbanie poduszki pod silnikiem moze doprowadzic do jakis powazniejszych usterek, w mojej polowce przednie zawieszenie sie calkowicie zuzylo i narazie decyduje sie tylko na remont przedniego zawieszenia wymiane rozrzadu i filtrow, ale obawiam sie ze ta poduszka pod silnikiem na tym zjechanym zawieszeniu mogla sie tez doszczetnie zuzyc, pytanie czy tez ja remontowac juz czy mozna jeszcze pojezdzic?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 19, 2005 22:28

Owszem, polecą następne poduszki.

Ja jestem zwolennikiem naprawy jak najszybszej nawet najmniejszych pierdułek. Człowiek czasami niezdaje sobie sprawy z tego, że od jakiejś dupereli może powstać poważna awaria, której koszt naprawy może przekroczyć znacznie ten jaki trzeba było ponieść na początku.

Poduszkę i tak będziesz musiał wymienić (szczególnie jeśli to diesel), a to czy wolisz wymienić jedną teraz, czy wszystkie za jakiś czas, to juz zalezy od Ciebie. Z autami to jest tak że żadko się uda oszukać i zaoszczędzić


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
adas3003
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 15:26
Lokalizacja: SIEMIANOWICE SLASKIE
Kontakt:

remont

Post autor: adas3003 » śr sty 19, 2005 22:37

zrob zawiecho,rozrzad,oleje,filtry,popatrz w hamulce bo to wkoncu tez wazne,a co do poduszki to bym ja wymienil,jak u mnie sie rozleciala poducha to cale drgania z silnika przechodzily na auto efekt tego byl taki jak bys jezdzil traktorem,ale zawsze decyzja nalezy do ciebie twoje auto twoja kasa twoje zycie



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 19, 2005 22:52

Co ty tam wiesz o drganiach :grin: VR powinien cykać dość stabilnie, jak mi walneła poducha to szybciutko zapierdalałem do sklepu po nową - to były D R G A N I A :helm:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Jacek-ltd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Jacek-ltd » śr sty 19, 2005 22:57

Witam! Przede wszystkim rozrząd i to kompletny! A nie tak jak to niektórzy mają w zwyczaju oszukiwać samych siebie i wymieniają tylko paski.Następna sprawka dość istotna w tym wszystkim, jeśli autko ma już nowy rozrząd i może ruszyć, to dobrze było by się też zatrzymać, a więc hamulce.Nastepna kolej przychodzi na komfort psychiczny, aby nie prowadzić walki z samochodem na drodze to zawieszenie.Reszta wyjdzie w praniu.
Generalnie polecałbym robić wszystko pokolei i systematycznie ponieważ później wszystkie te zaniedbania mogą się zemścić nagle w najmniej odpowiednim momencie, a wtedy kapusty leci już całkiem sporo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 317 gości