Dragania kierownicy na zakrętach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt kwie 28, 2006 21:35

Te właśnie są dobre


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt kwie 28, 2006 21:36

Per pisze:Te właśnie są dobre
zew. masz dobre?

[ Dodano: 06-04-28, 21:36 ]
to jeszcze nic nie oznacze smar też sie starzeje


:-k ...

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt kwie 28, 2006 21:37

Wewnętrzana przy masie wyrównoważającej padła pewnie jakaś cholerna kuna wbiła zęby


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt kwie 28, 2006 21:39

Per pisze:Wewnętrzana przy masie wyrównoważającej padła pewnie jakaś cholerna kuna wbiła zęby
i tak może być, ale ona niema wpływu na szarpanie kierą gdyż ona praktycznie pbraca się według własnej osi z nie wielkim odchyłem góra/dół


:-k ...

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt kwie 28, 2006 21:45

Ale odgłos podczas jazdy pod wzniesienie

[ Dodano: Pią Kwi 28, 2006 21:46 ]
Pierwszy raz jak usłyszałem myślełem że helikopter leci nademną ale nietety na niebie nic


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt kwie 28, 2006 21:47

Per pisze:Ale odgłos podczas jazdy pod wzniesienie
pod górę i podczas przyśpieszania przeguby są najbardziej obciążone - stąd te odgłosy
Ostatnio zmieniony sob kwie 29, 2006 12:37 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.


:-k ...

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » sob kwie 29, 2006 11:36

Dzięki za rady wymienie co trzeba i dam znać czy się poprawiło


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob kwie 29, 2006 19:06

misiek10111 pisze: bo są poddane też zgięciu (kiedy koło skręca)
a wtedy właśnie wchodzą w zakres nierównobierzności i zwiększonego zużycia


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob kwie 29, 2006 19:53

Adamtd pisze:a wtedy właśnie wchodzą w zakres nierównobierzności i zwiększonego zużycia
dokładnie - wtedy się zuzywają


:-k ...

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt maja 05, 2006 21:23

Cholera to jednak amortyz.. cieknie mi z samej góry
Ile jeszcze moge jezdzić
No i jakie zakupić


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt maja 05, 2006 21:45

odnosnie amorow polecam keyaba koledzy bardzo narzekaja na delfi podobno do bani,a druga sprawa z tym trzepaniem kierownicy na zakretach tez tak mialem musialem wszystkie 4 kola wywazyc dopiero jak reka odjol(nie pomoglo wywarzenie przednich tylko)a jesli to amory w co watpie to sprawdz tu http://automotosklep.pl/witryna_ie.htm z lewej u gory kliknij na sklep



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 06, 2006 01:59

piotr2 pisze:keyaba
jak bedziesz chciał je znaleźć to szukaj kayaby (KYB) :bajer:

choć ja polecam bilsteina

www.bilstein.de



Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » sob maja 06, 2006 12:52

Wyciek płynu jest na przodzie z prawej strony, rozchuśtałem vw no ale poza wyciekiem nic nie wskazuje na awarie amortyzatora
Ile mogę jeszcze jezdzić na cieknącym, no bo w końcu padnie na amen?

[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 18:49 ]
Padła też felga aluminiowa jest troche wygięta
Założyłem zimówki i to samo drganie na zkrętach

[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 18:52 ]
Jak zakładałem zimówki amortyzator padnięty wydłużył się wyszedł cały ,,trzpień'' ten do którego jest mocowana kolumna i gumowy element jest cłkiem rozerwny

[ Dodano: Sob Maj 20, 2006 22:10 ]
Co to za pierścień gumowy u góry amortyzatora


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości