Tłuczące się prawe przednie zawieszenie + ściąganie na prawo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Tłuczące się prawe przednie zawieszenie + ściąganie na prawo

Post autor: research1 » pt maja 05, 2006 23:25

A więc mam taki problem z autem, że podczas jazdy po dziurawej lub nierównej drodze coś się tłucze w prawy przednim zawieszeniu. Oprócz tego auto trochę ściaga na prawo aczkolwiek niezbyt mocno. Przekładanie opon z tyłu na przód też nic nie dało. Byłem na stacji diagnostycznej i geometria wyszła w porządku. Gostek powiedział tylko że powinienem wymienić łacznik stabilizatora ale po lewej stronie auta. Z kolei drugi mechanik powiedział żebym wymienił obywdwie gumy pod wahaczami. Jeśli macie jakies pomysły jak rozwiazać ten problem to piszcie.



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pt maja 05, 2006 23:59

keslio cos tucze po nierownej drodze to napewno bedzie to sfozen. wiem bo u siebie wymienilem juz prawy a teraz mam wo dymiany lewy. Jesli sciaga w prawo to albo sa katy walniete ale skoro nuby sprawdzal mechanik to powinny byc dobre jest jeszcze mozliwosc taka ze bylo gdzies udezone i np wachacz sie skrzywil tez bedzie sciagac


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 06, 2006 01:51

adam-gda, wszytko sie zgadz atylko ze jak bedize tuleja wahacza wywalona to teżbedzie stukało na dziurach i ściągało......a jeden ze speców zwrócił uwagę nu tuleje wahacza.....wiec to pewnie bedize to.......jak nie masz nikogo znajmoego który sie zna i mógłby ten luz wyczuć za pomocą łomu to pojedz na stacje diagnostyczna i wjedź na szarpaki.....pewnie koszt ze 30 zł a diagnosta ci powie co ma luz......
a propos pierwszego sopeca od geometrii....jezeli sie okaze ze tuleje sa wywalone to bedzie to oznaczalo ze ten typ sienie zna na swojej pracyu.....pierwsze c osie robi przed geometrią to sprawdza stan zawieszenia, przede wszytki mrpozednich wahaczy.....jak jest cokolwiek wywalone to auto nie bedzie trzymalo geomedtri wiec to chu* bie spec...pozdrawiam



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob maja 06, 2006 07:41

tez sadze jak SAS_GTI na szarpaki do stacji diagnostycznej i wszystko powiedza
ja ostatnio z ciekawosci zajechalem zobaczyc co po zimie w zawieszeniu koszt analizy 20zł :bigok:


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » sob maja 06, 2006 08:22

adam-gda, sas_gti, nauczcie się pisać po polsku albo mniej browca :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob maja 06, 2006 08:31

mortas pisze:adam-gda, sas_gti, nauczcie się pisać po polsku albo mniej browca :)
późno juz bylo wiec koledzy śpiacy juz byli ale chcieli ostatkami sił koledze z forum problem rozwiazac i tak wyszło :pub:


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » sob maja 06, 2006 09:35

mamp odobn problm. wymeinilm gumy wahcza, swosen, nawet amory z kpl. obojow i ciagle tlucze.

Mam podobny problem. Wymienilem gumy wahacza, sworzen, nawet amorki z kpl. obojow i ciagle tlucze. Mechanicy (rozni) twierdza, ze tam nie ma prawa nic stukac. Zaczynam podejrzewac, ze to prawa poduszka silnika jest wywalona i to on tak tlucze, tym bardziej ze poduszka skrzyni tez jest do wymiany.
Ostatnio zmieniony sob maja 06, 2006 13:00 przez yellow, łącznie zmieniany 1 raz.


Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 06, 2006 12:35

mortas, umiem po polsku , przeciez to nie sa błedy ort tylko literówki, nie pisze wachacz ani nic w tym stylu, poza tym nie pisze do ciebie, a w ogole ten twój post nic nie wnosi do sprawy w przeciwiensiwie do mojego, hihi :jezor: PEACE
michas28 pisze:późno juz bylo wiec koledzy śpiacy juz byli ale chcieli ostatkami sił koledze z forum problem rozwiazac i tak wyszło
dokładnie tak

mortas pisze:albo mniej browca
dokładnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 293 gości