(mk2) zaśniedziałe klemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
(mk2) zaśniedziałe klemy
Witam. Dziś otworzyłem klape silnika i ku mojemu zdziwieniu na klemach jest około 1 cm śniedzi. Takie jakby zaszronione na grubo. Jaka jest przyczyna powstania aż tak grubej warstwy. Cioś z ładowaniem,bvo sam już nie wiem?
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: (mk2) zaśniedziałe klemy
gor7 pisze:Witam. Dziś otworzyłem klape silnika i ku mojemu zdziwieniu na klemach jest około 1 cm śniedzi. Takie jakby zaszronione na grubo. Jaka jest przyczyna powstania aż tak grubej warstwy. Cioś z ładowaniem,bvo sam już nie wiem?
U mmie też zaszronione były - oczyściłem nasmarowałem i
Ale chętnie bym się dowiedział jaka jest przyczyna tego zaszronienia klemy ??
Pozdrooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
przeplyw pradu na styku dwu roznych metali... a jak styk jest zly to juz wogole poezja Na wszelki wypadek proponuje sprawdzic ladowanie akumulatora ma byc w granicach 13,4-14,4 V bo jak nie jest to przez przewody plyna bardzo duze prady i moze wystepowac nadmierne zaszranianie sie klem.Razal pisze:Ale chętnie bym się dowiedział jaka jest przyczyna tego zaszronienia klemy ??
tak jest powinno się tylko od góry zabezpieczać by wewntualna woda nie dostawała się poprzez nierówności w klemie lub bolca aku pomiędzy dwa elementy (wtedy oksyduje i się robi taki nalot) generalnie powinny być klemy i bolce równe i gładkie i przylegać szczelnie do siebie na całej powierzchni styku, swego czasu byłu dostepne takie nazwijmy je noże do strugania ołowianych klem i bolców na jednakowy stożek (powinny być jeszcze dostepne w sklepach), w przypwdku mośiężnych klem i ołowianych bolców jest o tyle lepiej że posiądz nie odkształca sie tak silnie jak ołów i jest możliwość dokładnego docisku klemy do bolca, na twoim miejscu bym dokładnie oczyścił (jeszcze raz) i dobrze spasował dokładnie elementypiotr2 pisze:a mi fachowcy mowili(rok robilem na akumulatorowni i jakies tam kursy przeszedlem) ze nie nalerzy smarowac klem tylko b.dobrze wyczyscic i mocno skrecic i dopiero wtedy na wierzchu przesmarowac podobno smarujec wewnatrz oslabia sie powierzchnie przewodzaco,moze cos w tym jest
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości