Wpisz w szukajce "kontrolka oleju" a wszystkiego sie dowiesz...radosny pisze:oznaka uszkodzenia pompy oleju, problem z instalacja elektryczn czy jeszcze jakas inna przypadlosc?
zapala sie kontrolka oleju:(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mam to samo wczoraj kupiłem biały za 10.- ale okazało się że mam brązowy od zewn.
a czarny wewn. Chyba mechanik coś pomieszał i nie wiedząc gdzie go założyć dałem na zewn.
ale nie pomogło to później do wewn. i też nie pomogło. Muszę chyba drugi wymienić nie wiem jaki ma być czarny czy brązowy, wewn. zewn.?
a czarny wewn. Chyba mechanik coś pomieszał i nie wiedząc gdzie go założyć dałem na zewn.
ale nie pomogło to później do wewn. i też nie pomogło. Muszę chyba drugi wymienić nie wiem jaki ma być czarny czy brązowy, wewn. zewn.?
to i ja sie podepne pod temat
jadąc około 150km/h po obwodowej na kilka sekund włącza sie kontrolka ciśnienia i brzęczyk, temperatura oleju na MFA wskazuje 100-102 stopnie, olej był wymieniany w listopadzie, od tego czasu zrobiłem 2-2.5 tysiąca kilometrów. Wcześniej tego nie miałem, stan oleju jest ok, ani nie ubył/ani nie przybył. Czujnik sprawdzony-przełożony z innego - jest to samo. W szukaj sprawdzałem
jadąc około 150km/h po obwodowej na kilka sekund włącza sie kontrolka ciśnienia i brzęczyk, temperatura oleju na MFA wskazuje 100-102 stopnie, olej był wymieniany w listopadzie, od tego czasu zrobiłem 2-2.5 tysiąca kilometrów. Wcześniej tego nie miałem, stan oleju jest ok, ani nie ubył/ani nie przybył. Czujnik sprawdzony-przełożony z innego - jest to samo. W szukaj sprawdzałem
mozliwe ze pompa pada..
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Łuki, najprawdopodobniej masz już dość rzadki olej.2,5kkm za pół roku to nie jest duży przebieg.Była zima i auto jeździło sporo na ssaniu (wzbogaconej mieszance).Część paliwa nie spalała się i dostawała do oleju powodując jego rozrzedzenie. Jeśli pogonisz auto ok 150km/h olej mocno się nagrzewa (102 st) i jest bardzo rzadki - prawie jak woda.W tej sytuacji pompa nie jst w stanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia, co jest sygnalizowane świeceniem i brzęczeniem. Wymień olej i filtr ( tylko nie na filtrona) i powinno wszystko wócić do normy.
Tak jak pisze \bodzio_j wymien olej i filtr, ja miałem to samo, najpierw sie zapaliła wraz z alarmem jak jechałem po autostradzie 160 km/h, po jakimś czasie juz na kazdym biegu alarm sie wlaczal w okolicy 2100 obrotów. wymieniłem olej i filtr zamiast Filtrona na Knecht'a i wszystko działa już poprawnie
Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 255 gości