zakrecony na amen korek spustowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

zakrecony na amen korek spustowy

Post autor: pakob » pt maja 05, 2006 19:53

czesc co radzicie na zakrecony na amen korek spustowy oleju skrzyni biegow.Poprzedni mechanik zakrecil tak mocno ze obaj z kumplem nie mozemy tego odkrecic zeby wywalic stary olej.Co robic-czy korek mozna zepsuc(tylko obrobic gniazdo) czy uszkodzic obudowe skrzynki.A tak na marginesie - kupilem w ASO olej oryginal VW do skrzyni w cenie 39 /litr czyli taniej niz Castrol TAF-X czy Texaco :D



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt maja 05, 2006 20:07

szkoda ze nie napisales nic jakie masz auto.jesli korek masz na duzego imbusa to na wage go wez uzywajac rurki a jak nie pomoze bo gniazdo sruby zjechaliscie to tylko klucz do sruby przyspawac,ja tak juz musialem cos odkrecac przyspawywujac klucz do sruby.



izbak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 14:30
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: izbak » pt maja 05, 2006 20:14

Podgrzać palnikiem lub lut lampą musi puścić



jano144
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lis 15, 2005 21:34
Lokalizacja: zabrze

Post autor: jano144 » pt maja 05, 2006 20:41

przyspawaj śrube a nastepnie klucz nasadowy i rurka .Musi puścić.



pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

Post autor: pakob » pt maja 05, 2006 21:39

autko to mk III GTI/2.0 a korek na duzego imbusa Skoro trzeba spawac to nic sam nie zrobie-szkoda :grrr:



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pt maja 05, 2006 21:49

mam pytanko poco wymieniasz olej wskrzyni ????????
ztego co wiem nie wymienia sie oleju w skrzyni chyba ze juz raz to zrobiles i mechanik nalal ci niewidomo jakiego i chcesz teraz zalac orginalny VW to co innego


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pt maja 05, 2006 21:55

wez przecinak lub dobry wkretak i wal po kołnierzu korka
pójdzie napewno



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob maja 06, 2006 16:05

kiss pisze:wez przecinak lub dobry wkretak i wal po kołnierzu korka
pójdzie napewno
taaa moze pusci ale niekoniecznie :) jak nie pusci to wez wiekszy młotek :) kazda srube trzeba obudzic :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » ndz maja 07, 2006 00:39

Siła razy ramie
pożądny klucz długa rurka i powinno być git


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » ndz maja 07, 2006 09:05

Ja dospawałem nakrętke do łoma. Ok 15 cm od końca łoma. Drugą dospawałem na końcu łoma (do odkręcenia korka wlewu). I dopiero tak odręciłem. Dospawywane sruby mi sie zrywały (ukręcały).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości