[mkII] Zmiana manetki i zegarów ??????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TZC
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:16
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

[mkII] Zmiana manetki i zegarów ??????

Post autor: TZC » śr sty 19, 2005 16:11

Witam wszystkich !
MK2 1.3 benz. Mam zwykły prędkościomież z zegarem na dwa wtyki i chciałbym sobie zmienić na licznik z obrotomieżem i z tym komputerkiem czyli z małym wyświetlaczem na dole, oczywiście mam manetke zwykłą czyli wycieraczki. Wiecie może jakie problemy by mnie spotkały ze zmianą zegarów i manetki i jakie kable bym musiał poprowadzić i CZY WOGÓLE JEST TO WYKONALNE ???

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr sty 19, 2005 17:03

podałczyć sie da bez problemu :) jeśli chcesz zeby tylkob ył tam zegarek (a nie potrzebne są te wszystkie funkcje) to wystarczy tylko zminić licznik i już
a jeśli chcesz miec te wszystkie funkcje to musisz wrzucic kilka czujników do silnika i takie tam...w dziale FAQ dokładniej o tym pcozytasz


Obrazek

Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » śr sty 19, 2005 18:08

A co z obrotomierzem???Jakas linka do niego idzie???Trza ja pociagnac???Czy ktores kabelki w jednej z tych 2 wtyk opowiadaja za obrotomierz???



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr sty 19, 2005 18:51

powinen działa obrotek bez zadnych ciagniecia przewodów :) tzn powinny być w kostach :)


Obrazek

Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » śr sty 19, 2005 19:17

Przerobiłem to osobiście i w wersji bez komp pokładowego (sam zegarek LCD) nie ma problemu, przekładasz zegar i wszystko gra.
Sygnał z aparatu zapłonowego /cewki jest tam już pociągnięty po to, żeby po uruchomieniu silnika przełączyć tryb swiecenia kontrolek od ciśnienia oleju i ładowania. Przed odpaleniem pulsują, po odpaleniu w razie awarii żarzą się lub świecą na stałe. Ów układ znajduje się w części szybkościomierza (pod tarczą).
Jeśli będziesz miał z tym problemy i nie będzie kabla od cewki (w co wątpię) to się odezwij a powiem Ci gdzie go zapodać, mam takie 3 zegary na półce i jeden w Golfie :grin:
POZDRO!


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 430 gości