Pomocy z MKI 1,6 GTI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pomocy z MKI 1,6 GTI
Witam mam taki problem nie moge odpalic MKI gti 1,6 wymieniłem wałek rozrzadu ustawiłem rozrzad na znaki głowica jest po szlifie , jest iskra na swiecach kolejnosc zachowałem , do wtrysku K jetronika dochodzi paliwo , tylko teraz nie wiem jak mają sie zachowywc\ac te wtryski przy kreceniu rozrusznikiem powinny wtryskiwac paliwo na te 4 co idą bezposrednia do głowicy czy przy rozruchu paliwo podaje ten co dochodzi do kolektora wtryskowego ??? dochodzą tam tez 2 przewody i jest elektrozawór on powinien pstryknąc przy przekreceniu kluczyka ??? bo paliwo do niego dochodzi jest bardzo wielkie cisnienie ale niewiem czy puszcza do kolektora te paliwo jak to sprawdzic ??? i jeszcze jedno jest takie cos jak czujnik wolnych obrotów na jakiej zasadzie to działa bo tam tez dochodzą 2 przewody to tez moze miec wpływ na to ze nie moge odpalic silnika ?? Prosze o pomoc Dzieki bardzo pozdrawiam ADI
Witam sprawdziłem wtryski i do przewodów paliwo dochodzi ale przez zaden wtrysk nie wylatuje wtryski są zatkane wyczyszcze je i napisze czy odpaliłem :)
[ Dodano: Czw Maj 04, 2006 18:13 ]
Własnie wyszłemz garazu i Wyczysciłem cały układ wtrysjkowy wszystkie przewody i same wtryskiwacze są czyste Ale nie psikają jak krece rozrusznikiem dopiero jak podniose do gury < tam jest taka jakby duza przeustnica jak dzwigne do gury ta gume> tA przepustniece to z 4 wtrysków psika paliwo jest tam jeszcze jeden piąty przewud z elektro zaworem jak sie nie myle tam jest cisnienie ale nic z niego nie psika on wkrecony jest do tego kolektora wtryskowego l lewej strony jak patrzysz na silnik . Napisz mi dalej co mam z tym zrobic jak to sprawdzic i gdzie szukac jak niema napiecia na tych kablach co idą do tego elektrozaworu Pozdro ADI
[ Dodano: Czw Maj 04, 2006 18:13 ]
Własnie wyszłemz garazu i Wyczysciłem cały układ wtrysjkowy wszystkie przewody i same wtryskiwacze są czyste Ale nie psikają jak krece rozrusznikiem dopiero jak podniose do gury < tam jest taka jakby duza przeustnica jak dzwigne do gury ta gume> tA przepustniece to z 4 wtrysków psika paliwo jest tam jeszcze jeden piąty przewud z elektro zaworem jak sie nie myle tam jest cisnienie ale nic z niego nie psika on wkrecony jest do tego kolektora wtryskowego l lewej strony jak patrzysz na silnik . Napisz mi dalej co mam z tym zrobic jak to sprawdzic i gdzie szukac jak niema napiecia na tych kablach co idą do tego elektrozaworu Pozdro ADI
Ten piaty wtrysk jest wtryskiem rozruchowym. Pojawia się na nim napięcie na zimnym silniku jak kręcisz rozrusznikiem. W niektórych wersjach był jeszcze impulsator który przy ciepłym silniku sterował tym wtryskiem ale też tylko przy kręceniu. Jak z wtrysków leci paliwo, jest iskra i jak nie są przestawione znaki to musi zapalić, nawet jak wtrysk rozruchowy nie działa, teraz jest ciepło. U mnie siadł zawór zwrotny w pompie paliwa i silnik zapalał po dłuższym kręceniu. Ten wtrysk jest stosunkowo prosty, ale przez swoja prostote potrafi się dziwnie zachowywać, u mnie do dziś falują delikatnie wolne obroty ale mozna sie przyzwyczaić
[ Dodano: Pią Maj 05, 2006 00:47 ]
No chyba że łapie dużo lewego powietrza to też nie zapali, bo waga się nie wychyli, sprawdz jeszcze przewody.
[ Dodano: Pią Maj 05, 2006 00:47 ]
No chyba że łapie dużo lewego powietrza to też nie zapali, bo waga się nie wychyli, sprawdz jeszcze przewody.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 294 gości