[MK3] Wspomaganie - ubytek oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bulin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 17, 2005 10:30
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

[MK3] Wspomaganie - ubytek oleju

Post autor: bulin » czw maja 04, 2006 07:39

Witam, wiem że podobny temat przed chwilą był maglowany jednak mój problem tak mi się wydaje dotyczy trochę czegoś innego. Mianowicie od niedawna obserwuję postepujący ubytek oleju w moim układzie wspomagania. na parkingu zauważyłem w okolicach koła kierowcy wyciek. Mam w związku z tym pytanie co mogło strzelić. Z jakimi kosztami naprawy trzeba się liczyć?. No i może ktoś poleci kogoś z okolic,: Bytomia, Zabrza, Rudy śląskiej, gliwic? Za rady z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony pn paź 23, 2006 16:16 przez bulin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw maja 04, 2006 08:21

Pooglądaj dokładnie, bo musisz zlokalizować wyciek. Jeśli to okolice koła kierowcy to albo leje przekładnia kierownicza albo poprostu wężyk. Rano musisz przed odpaleniem popatrzyć w to miejsce pod którym jest plama


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw maja 04, 2006 08:23

na poczatek proponuję dokładne oględziny całego ukł. (wszystkie, węże zbiornik, pompa i samam maglownica), jeżeli Ci już zostają plamy na ziemi to napewno znajdziesz z którego miejsca masz wyciek - bedzie to miejsce mocno zaolejone


:-k ...

bulin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 17, 2005 10:30
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: bulin » czw maja 04, 2006 09:44

Dzieki za informację. Jutro wjade na kanał to dokładnie pogladam to miejsce. Może to będzie jakaś pierdółka. Wiem że patrząc od strony przodu samochodu (sorki za takiem laickie opisy) cały silnik, pompa, i węże są suche. nie weim jak dokładnie to wygląda od spodu bo jak napisąłem jutro pojadę na kanaal to poogladam. Z kolana jednak jak rano ogladałem to ta "guma" przy kole jest cała mokra.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw maja 04, 2006 11:16

bulin pisze:to ta "guma" przy kole jest cała mokra
Czyli przekładnia kierownicza... ale pooglądaj dokładnie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

bulin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 17, 2005 10:30
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: bulin » czw maja 04, 2006 14:09

Adamtd pisze:
bulin pisze:to ta "guma" przy kole jest cała mokra
Czyli przekładnia kierownicza... ale pooglądaj dokładnie
Duży jest koszt takiej przekładni?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw maja 04, 2006 14:41

Duży jest koszt takiej przekładni?
no... niestety duży...nawet ponad 1000 zł, ale można pobawić się w jej regenerację albo używaną


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

rav0910
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr sty 04, 2006 15:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rav0910 » czw maja 04, 2006 18:21

własnie miałem 2 tygodnie temu to samo!!! I od razu radze nie kupuj nowej!!!!!!!!! Koszt nowej to ok 1200 zł, znajomy ma w hurtowni regenerowane z Holandii za 550 zł a ja znalazłem w Poznaniu warsztat gdzie koszt całej naprawy wyniósł: zestaw naprawczy do przekładni - 144 zł w serwisie VW, warsztat gdzie mi to rozmontowali i zamontowali spowrotem -150zł (nalali mi tez nowy płyn do wspomagania +30zł) i robota ślusarza co mi regenerował 150 zł, nie tylko powymieniał wszystkie uszczelki i inne tam bzdury ale takze zregenerował mi drążki kierownicze i teraz mam jak nówki ;). Tak więc cały koszt naprawy wyniósł mnie ok 450 zł, to i tak oo jakies 250 zł taniej niz jakbym kupił w hurtowni regenerowana. Czasowo to zajeło jeden dzień rano odstawiłem na warsztat a wieczorem odebrałem.

Jak będziesz dawał do regeneracji to tylko musisz zobaczyc jaki typ masz przekladni bo są 2 zestawy naprawcze. Ja miałem "USA" i to jest taka sama jak do passata Oznaczenie znajduje sie od spodu przekładni, z lewej strony.


Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?

Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » czw maja 04, 2006 19:39

Mam podobny problem aczkolwiek raczej z ciekawosci spojrzalem na autko od spodu i okazało się że na wężyku (podejrzewam że od wspomagania, może gumowy ale chyba wzmacniany) co idzie pod/z boku akumulatora ( z góry tego nie widać) na jego łączeniu (jakby mufa) są oznaki wycieku.

Moje pytanie brzmi: czy dużo taka wymiana może kosztować i jak sie ten element nazywa (mufa?) Aha i jeszcze jedno pytanko, czy ewentualnie mógłbym sam to wymienić a jeśli tak to może Panowie jakieś porady.

Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam



rajax
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt mar 22, 2005 21:09
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: rajax » śr maja 24, 2006 00:42

Witam.Słuchaj czy mógłbyś mi dac namiar namiar na warztat co regeneruje te maglownice, bede bardzo wdzięczny.Mam scirocco i mi tez cieknie.Pozdrawiam i czekam na odp.rav0910,


szybki i wściekły.....

jacpol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 24, 2006 11:58
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: jacpol » czw maja 25, 2006 11:48

Witam wszystkich ja mam problem taki ze wspomaganiem że jak skrecę koła do oporu to mi piszczy , co mam zrobic żeby to zlikwidować .Pozdrawiam i czekam na pomoc



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw maja 25, 2006 19:13

jacpol pisze:co mam zrobic żeby to zlikwidować
Dobrzeby było abyś posłuchał ten odgłos w innym golfie, bo pewien szum jest jak pompa pracuje przy max skręcie, ale musisz stwierdzić czy to u Ciebie jest normalne czy nie (bo tak nie słysząc tego nie ocenimy). I sprawdź przy okazji naciąg paska


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

jacpol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 24, 2006 11:58
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

wspomaganie

Post autor: jacpol » czw maja 25, 2006 23:45

Dzięki Adamtd za odpisanie mi na moje pytanie ale dźwięk jest taki jak się zaleje pasek klinowy wodą w benzynie ale tu on powstaje przy pełnym skręcie moze mi na to odpowiesz byłbym wdzięczny . Pozdrawiam i czekam na odpowiedź



guciu69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 22:27
Lokalizacja: Wronki

Post autor: guciu69 » pn sie 14, 2006 12:02

rav0910, możesz podać napiary na ten warsztat w Poznaniu?

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 282 gości