Montaż alarmu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Montaż alarmu

Post autor: dommarc » pn maja 01, 2006 23:43

W jakie kolory i gdzie najlepiej się wpiąć alarmem VW Golf 3 96 rok

1) wejście włączników masowych drzwi
- [ brązowy/biały ] , wiązka wychodząca z drzwi kierowcy lub pasażera ??

2) wejście sterujące modułem centralnego zamka otwórz
- [ zielony lub szary ] , wiązka wychodząca z drzwi kierowcy ??


3) wejście sterujące modułem centralnego zamka zamknij
- [ zielony lub szary ] , wiązka wychodząca z drzwi kierowcy ??

4) plus po załączeniu stacyjki
- [ czerwony/czarny ] , wiązka nr 1 odchodząca z kolumny kierowniczej do bezpieczników ??
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 22:39 przez dommarc, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
Maciosław
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr lis 24, 2004 12:36
Lokalizacja: Dobczyce k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Maciosław » wt maja 02, 2006 14:24

A tu sie chwalimy co wiemy bo nierozumiem??


http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3496558

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » wt maja 02, 2006 22:00

Maciosław pisze:A tu sie chwalimy co wiemy bo nierozumiem??
Nie chwalimy się :jezor:
tylko szukamy pomocy,

a konkretnie to próbuję podłączyć alarm i utknąłem przy następujących 4 kabelkach

1) wejście włączników masowych drzwi
2) wejście sterujące modułem centralnego zamka otwórz
3) wejście sterujące modułem centralnego zamka zamknij
4) plus po załączeniu stacyjki

Przeglądnąłem schemat elektryczny i to co z nich udało mi się wyczytać to miejsca, w które wydaje mi się że powinienem się wpiąć. Te moje propozycje podałem, a że nie jestem biegły w elektryce, więc zadałem pytanie na grupę, by mnie utwierdzono lub poprawiono.


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 02, 2006 22:26

Walnąłeś się z plusem po stacyjce. Czerwono czarny jest do rozrusznika (plus przy zapalaniu). Potrzebny ci czarny (ciągły plus po włączeniu zapłonu czyli pierwsze położenie kluczyka).
Lepiej napisz co ci nie działa. Chyba a wiesz że kable sterujące CZ sterowane są plusem a nie napisałeś jaki masz alarm.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » wt maja 02, 2006 22:55

1) wejście włączników masowych drzwi
do przewodu brązowo/białego linii wyłączników oryginalnych
klapa przewód brązowo/czerwony lampki oświetlenia bagażnika.
2) wejście sterujące modułem centralnego zamka otwórz
3) wejście sterujące modułem centralnego zamka zamknij
Sterowany plusem
Podłączenia wykonać do przewodów popielaty (zamykanie) i zielony (otwieranie) znajdujące się w okablowaniu wychodzącym z drzwi kierowcy.
4) plus po załączeniu stacyjki
Przewód czarny znajdujący się w czerwonym, 10-0 polowym złączu konektorowym w skrzynce bezpiecznikowej



Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » wt maja 02, 2006 23:08

Paweł Marek pisze:Walnąłeś się z plusem po stacyjce. Czerwono czarny jest do rozrusznika (plus przy zapalaniu). Potrzebny ci czarny (ciągły plus po włączeniu zapłonu czyli pierwsze położenie kluczyka).
Lepiej napisz co ci nie działa. Chyba a wiesz że kable sterujące CZ sterowane są plusem a nie napisałeś jaki masz alarm.
Alarm to QuasarElectronics Top SAFE 30US
Tych czterech jeszcze nie wpiąłem i jak widzę słusznie : )

Wiesz może czy pozostałe 3 miejsca i kolory są ok. ??
A centralny zamek nie jest sterowany masą ??

[ Dodano: 3 Maj 2006, 18:29 ]
okulik pisze: do przewodu brązowo/białego linii wyłączników oryginalnych
klapa przewód brązowo/czerwony lampki oświetlenia bagażnika.
mam tylko jeden kabelek z alarmu do podłączenia tego kanału
nie ma jednego miejsca by to wpiąć, tak żeby działało przy otwieraniu drzwi i tylnej klapy ??
jeżeli nie to czy mam to zmostkowac tzn. wpiąć do obu brązowo/białego i brązowo/czerwony??

okulik pisze: Sterowany plusem
Podłączenia wykonać do przewodów popielaty (zamykanie) i zielony (otwieranie) znajdujące się w okablowaniu wychodzącym z drzwi kierowcy.
w VW centralny nie jest sterowany masą ??


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

tetet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 22:35
Lokalizacja: NT

Post autor: tetet » śr maja 03, 2006 21:06

na pewno w mk3 centralny jest sterowany plusem , pneumatyczny jak również zwykły



Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » śr maja 03, 2006 21:11

dommarc,

dotyczy podlacznia wlacznikow drzwi i klapy

alarm ----- -----<|----- wlaczniki
-----<|-----
musisz do jednego przewodu podlaczyc dwie diody i do nich podlaczyc wlacznikii



Awatar użytkownika
Krayes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt cze 28, 2005 19:20
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Krayes » czw maja 04, 2006 22:27

A gdzie jest ta kontrolka żeby sie wpiac w Golfie ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 04, 2006 22:57

dommarc pisze:Wiesz może czy pozostałe 3 miejsca i kolory są ok
pozostałe ok pod warunkiem że plus będzie podawany na zielony i szary kabel( jak nie masz takiej możliwości w alarmie to trzeba zrobić 2 tzw przerzutniki (schemacik znajdziesz na forum). Diody do wyłączników drzwiowych sa niepotrzebne

[ Dodano: Pią Maj 05, 2006 9:27 pm ]
Dommarc masz schemat o który prosiłeś na priw. To jest schemat jednego przrzutnika, potrzebne ci sa dwa takie same. Przy okazji ściągnąłem schemat twojego top-safe i jest OK. Tylko musisz wydłużyć w parametrach czas impulsu na zamykanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

se@l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 15:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: se@l » pt wrz 14, 2007 21:04

okulik pisze:dommarc,

dotyczy podlacznia wlacznikow drzwi i klapy

alarm ----- -----<|----- wlaczniki
-----<|-----
musisz do jednego przewodu podlaczyc dwie diody i do nich podlaczyc wlacznikii
To zależy czy nie ma w oryginalne, w mojej centralce sprawdziłem i sa wlutowane zaraz przy wejściu tych sygnałów :)

Ale mam pytanie odnośnie podłaczenia alarmu do centralnego zamka,
W instruckji alarmu wyczytałem że w GOLFie III jest sterowanie zamkiem pneumatycznym, i ze na zamykanie idzie (+) a na otwieranie idzie (-).
To by się przeczyło z tym co piszecie że idzie osobnymi kablami sygnał otwarcia i zamknięcia i oba na plus.
Czy sa dwie różne wersje tych zamków i po czym poznać jakie mam sterowanie ?
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 21:04 przez se@l, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdr se@l

Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 14, 2007 21:25

To zależy czy nie ma w oryginalne, w mojej centralce sprawdziłem i sa wlutowane zaraz przy wejściu tych sygnałów

Ale mam pytanie odnośnie podłaczenia alarmu do centralnego zamka,
W instruckji alarmu wyczytałem że w GOLFie III jest sterowanie zamkiem pneumatycznym, i ze na zamykanie idzie (+) a na otwieranie idzie (-).
To by się przeczyło z tym co piszecie że idzie osobnymi kablami sygnał otwarcia i zamknięcia i oba na plus.
Czy sa dwie różne wersje tych zamków i po czym poznać jakie mam sterowanie ?
_________________
Nie przeczy się, po prostu z kilku schematów używasz tego opisanego sterowanie plusem. A nie tego do sterowania zamkiem pneumatycznym. Po prostu tak jest najprościej, co nie znaczy że to jest jedyne wyjście


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

seba_m_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 09:29
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: seba_m_ » pt wrz 14, 2007 21:37

Tu macie wszystko. Obrazek



se@l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 15:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: se@l » pt wrz 14, 2007 21:48

nie wiem, zgłupiałem bo w moim alarmie jest instrukcja a w niej 4 podschematy,
sterownia (-), sterowanie (+), potem właśnie (+) i (-) i jest napisane że to do golfa III i na końcu bezposrednio do siłowników.

Ale chyba z tego co widze wpinac sie na sterownie plusem dwa impulsy i olac co oni napisali.


pozdr se@l

Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 298 gości