[mk2] Oring w krućcu na głowicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk2] Oring w krućcu na głowicy

Post autor: marceliii » wt maja 02, 2006 15:56

A więc kazdy chyba wie w którym miejscu znajduje się króciec od przyłączenia górnego węża od obiegu chłodzącego .
Pod tym krućcem powinien byc oring , ale u mnie go nie było , tylko miejsce tego łączenia było zawalone silikonem .
Nie wiem czemu , ale zaczeło to cieknąć i postanowiłem to zrobić .
Teraz tylko nie wiem czy kupić nowy oring i założyć go tam gdzie powinien być , i to powinno wystarczyć , czy zrobić to jeszcze na silikonie , bo widze że na głowicy w miejscu gdzie przylega ten oring , są jakieś malutkie wżery .
Poradzie co z tym robić , bo nie chce drugi raz spuszczać płynu , a teraz mam auto postawione bez płynu .
:)
Jak coś to jeszcze napiszcie jaki silikon byłby dobry , bo tam był taki szary , ale wiem że jest jeszcze czerwony .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

toma1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn lut 13, 2006 22:05
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: toma1985 » wt maja 02, 2006 16:20

witam! mialem to samo i probowalem na silikon i nic to nie dalo lepiej kup i zaloz nowy oring jak nie chcesz 2 razy robic tego samego i bedziesz wiedzial ze bedzie dobrze :bigok:



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 02, 2006 16:20

nowy oring musisz dać TO PODSTAWA!!!!!! delikatnie przeciągnąc silikonem najlepiej odpornym na wysokie temperatury i chemie motoryzacyjna bo inaczej może Ci sie rozpuścić !!!!!!!!!!!!


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt maja 02, 2006 16:23

No oring napewno dam , bo właśnie go szukam , ale gdzie tym silikonem jeszcze przeciągnąc , na oringu czy koło ?
Motoryzacyjny na wysokie temp. to znaczy czerwony , czy jakiś inny ?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

toma1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn lut 13, 2006 22:05
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: toma1985 » wt maja 02, 2006 16:27

ja nie dawalem zadnego silikonu i jest dobrze trzyma i nic nie leci! ale ja wymienialem caly kruciec bo mi lecialo z pod srobki i kupilem nowy i oring i gra :bajer: (nie dawalem silikonu)



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt maja 02, 2006 16:32

Kruciec wygląda na wporządku , bardziej się boje o tw wżery na karterze , czy czasami tamtędy nie będzie mi ciekło .
:(
Pewnie cięzko ściągnąć ten wąż z tą opaską z tego krućca , chodzi mi o te stare opaski , chyba że już masz te nowe założone .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

toma1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn lut 13, 2006 22:05
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: toma1985 » wt maja 02, 2006 16:36

ja mam opaski ktore sciskam kombinerkami i ciagne za waz i ladnie zchodzi opasek nie wymienialem ale jesli mowisz ze masz wzery tam gdzie jest ten oring to mozesz delikatnie przesmarowac silikonem :bigok:



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 02, 2006 16:48

jesli sa wżery to silokon wskazany.......delikatnie pociagnac po wżerach i po oringu......z opaskami samozaciskowymi nie powinieneś miec problemu pod warunkiem ze bedziesz miał kombinerki w ktorych szczeki szeroko sie otwierają !!!! Jesli chodzi o silokon to kolor czerwony nie zawsze wskazuje ze jest odporny na temperatury !!!!! trzeba poczytać na opakowaniu do czego jest przeznaczony, czerwony silikon jest takze zwykły uzywany do skladania skrzyń biegów i różnych przekładni mechanicznych gdzie jest konieczna masa uszczelniajaca odporna na dzialanie olejów ale nie koniecznie na temperatury !!!!!!!!


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt maja 02, 2006 17:20

OK , kupiłem odpowiedni silikon , teraz tylko musze gdzieś dostać ten oring bo z tym jest najwiekszy problem .
A stary chyba się nie nadaje bo jest w miejscu śrub juz dość mocno ściśnięty .
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 02, 2006 17:40

oring kosztuje 5 zł i powinien być w kazdym sklepie z czesciami VW jesli maja problem zadzwon 0322569339 sklep nazywa sie KBK i znajduje sie w Mysłowicach na ul.Krakowskiej, maja napewno bo sam niedawno kupowałem do obydwóch moich Kochanych mk1 :bigok:


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt maja 02, 2006 20:05

Raczej zobacze w intercarsie u mnie w piekarach , tylko musze poczekać bo teraz jest ten weekend i zamknięte , a mój góferek stoi i czeka .
Przynajmniej przy okazji olej wymieniłem .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
wieczor15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr mar 01, 2006 02:37
Lokalizacja: Skądś

Post autor: wieczor15 » śr maja 03, 2006 00:23

witam ja do mojej nz-tki kupowalem caly krociec w intercarsaie w piekarach ale najpierw oring tez sam i byl ale jeszcze jakbys nie mogl dostac to zapytaj tam gdzie maja lozyska w piekarach (wąska ulica na przeciwko bazyliki w strone kopca jakbys jechal)tam tez kupowalem sylikon bo najpierw przed kupnem nowego krocca kombinowalem ale okazalo sie ze cieknie przez górna srube (pod nia bylo malutkie pekniecie prawie nie widoczne) no i nowke zalozyem.
pozdr.



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr maja 03, 2006 00:32

No to chyba też będe musiał kupić nowy kruciec , bo w moim tez jest lekkie pękniecie .
Powiedz mi czy ten kruciec to juz był w komplecie z oringiem , i jaki jest koszt takiej imprezy ?
:)
Tak wogle do pozdrówka


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
wieczor15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr mar 01, 2006 02:37
Lokalizacja: Skądś

Post autor: wieczor15 » śr maja 03, 2006 00:44

no to tak - do mojego 1,3 nz placilem 140zl za kruciec oryginal bo do mojego inny nie byl dostepny( jak to w inter carsie), ale moze bedizesz miec szczescie. Mozesz tez zapytac w Kemesie w Bytomiu na Zeromskiego ile takie cos kosztuje. Oring do glowicy mialem w komplecie ale jak dobrze pamietam to kupowalem jeszcze od razu dwa pod czujniki i nowy pod termostat. A jezeli chodzi o to pekniecie to twoj wybor- mozesz zaryzykowac i sprobowac na starym kruccu - ja tak zroblem w sumie nie bylo zle bo juz za drugim razem jak rozbieralem to poszlo gladko.
Widze ze mam sasiada z okolic :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 305 gości