jakiej blachy uzyc ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jakiej blachy uzyc ?
witam ! mam taki problem co do rdzy wokol korka w podlodze. Postanowilem to wyciac i wstawic blache ,tylko jaka blache uzyc,jaka grubosc i rodzaj ? Dodam ze nie bede jej raczej spawal ,tylko przymocuje ja na nity albo sruby !
najlepiej i jednoczesnie najtaniej: wycieta odpowiednio puszka po piwie czy kto tam co woli... nigdy nie pordzewieje, a mocujesz ja na jakis klej, silicon lub cos w tym klimacie... wczesniej oczysc tylko rdze, daj odrdzewiacz i zamaluj czysta blache np. hamerite... no i oczywiscie na sam koniec od spodu jakis bitex czy autosmar...
Czekaj czekaj, chcesz coś takiego zrobić w MKIII?witus pisze: Dodam ze nie bede jej raczej spawal ,tylko przymocuje ja na nity albo sruby !
Ja bym wolał wstawić reperaturkę, a jak już nie masz tymczasowo pieniędzy to pomaluj to minią, albo jakimś odrdzewiaczem a później to zrobisz lepiej.
Jednak jak już bardzo chcesz wstawić kawałek blachy to grubości 1mm powinna wystarczyć.
FORD
Fix Or Repair Daily
Fix Or Repair Daily
Reperaturka do podlogi ?Smaczny pisze:Ja bym wolał wstawić reperaturkę
Chodzi o cos takiego. Przykladowa reperaturka blotnika - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=101262932witus pisze:a co znaczy reperaturka ? bo nie mam pojecia !
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Możesz też użyć włukna szklanego i zywicy. Sprzedaja w kazdym sklepie motoryzacyjnym.
Zywica stwardieje a razem z włuknem elegancko można to ukształtować do podwozia. Miejsce po korku nie jest równe tak że cięzko Ci będzie powyginać blache aby pasowała.
Ja naprawiłem zywicą i jest oki.
Zywica stwardieje a razem z włuknem elegancko można to ukształtować do podwozia. Miejsce po korku nie jest równe tak że cięzko Ci będzie powyginać blache aby pasowała.
Ja naprawiłem zywicą i jest oki.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Witam ! ostatnio sztukowałem w swoim MKII za tylnym zderzakiem i za radą kolegi z zawodu
lakiernika lutowałem kolbom na cyne wstawki z blachy cynkowej (nie cynkowanej)=0.8mm
około 17 zł/kg troche trzeba odłuścić kwasem zabielić kawałki blachy i lutowac wstawki
rdza nie weźmie blacha nie przegzana i trzyma sie wszystko super . W taki sposób łatamy
kolegi 126p i jest OK !! po wszystkim bedzie jak nowy zresztą tą metodą restaurują samochody lub lutują na mosiądz . Pozdro !!!!!
lakiernika lutowałem kolbom na cyne wstawki z blachy cynkowej (nie cynkowanej)=0.8mm
około 17 zł/kg troche trzeba odłuścić kwasem zabielić kawałki blachy i lutowac wstawki
rdza nie weźmie blacha nie przegzana i trzyma sie wszystko super . W taki sposób łatamy
kolegi 126p i jest OK !! po wszystkim bedzie jak nowy zresztą tą metodą restaurują samochody lub lutują na mosiądz . Pozdro !!!!!
lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości