ALTERNATOR VALEO 1.6 GOLF II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

ALTERNATOR VALEO 1.6 GOLF II

Post autor: mar_tec » wt maja 02, 2006 12:07

Podczas delikatnej jazdy mam ładowanie i wszystko jest ok natomiast przy ostrej przygazówce lub jak jadę powyżej 120km/h zapali mi się kontrolk aładowania i potem delikatnie sie pali. Wymieniłem szczotki wraz z regulatorem i nic to nie pomogło.
Co się stało, od czego i jak mogę to naprawić? Może to nie wina alternatora tylko czegoś innego?



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 02, 2006 12:29

jakie ładowanie jest na wysokich obrotach ???? jesli jest oki to padła dioda na płytce diodowej ktora odpowiedzialna jest za kontrolke ładowania, jesli ładowanie spada na wysokich obrotach to obawiam sie ze moze być to przebicie na uzwojeniu.......koszt płytki diodowej do VALEO to ok 120 zł a regenerowane uzwojenie ok 150 zł z doswiadczenia- lepiej kupic używany alternator BOSCH jest tańszy w eksploatacji koszt takiego po pełnej regeneracji ok 150-200 zł.


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » wt maja 02, 2006 12:32

Na wysokich jak zapali się kontrolka ładowania to siadają (słabna) światła i nie mam wtedy 100% ładowania.



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 02, 2006 12:43

a pasek klinowy jest dobrze naciągniety?? nie jest czasem popękany albo zaolejony ??? jesli nie to obawiam sie ze to uzwojenie.......


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt maja 02, 2006 13:18

normalne przy zjaranych diodach.przerabialem juz to kilka razy(sprawdz diody ale je zdemontuj nie sprawdzaj ich jak sa podlaczone w kupie)moim zdaniem to 99,999% niepamietam jak jest w valeo ale mozna tam wstawic jakas inna diode o tej wartosci nie kupujac calego zestawu



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » wt maja 02, 2006 15:31

Więc mam okazję kupic alternator BOSCHa od PASSATA 2.0 z krótkimi juz szczotkami.
Co mam zrobić? Naprawić swojego Valeo i wymienić te diody czy brać tego od PASSATA i wymienić szczotki? Ile takie szczotki do Boscha kosztują?



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 02, 2006 16:13

do BOSCHA cały szczotkotrzymacz w granicach 35 zł max......


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 242 gości