Szarpie na zimnym gdy jest wilgotno Mk2 1.3 NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KUSTO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 09:17
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: KUSTO » śr gru 14, 2005 23:54

popodzenia ;)



Awatar użytkownika
IRQMISHELL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr gru 29, 2004 11:54
Lokalizacja: SIEDLCE - okolice
Kontakt:

jezdzilem pol roku z szarpaniem ale jest juz OK

Post autor: IRQMISHELL » śr kwie 26, 2006 14:26

Witam grupowiczów i dziekuje za rady

Pół roku się męczyłem z szrpiącym golfikiem. Przewody NGK po niecałych 2 miesiącach się zepsuły, miały przebicie na końcówce. W sumie już wczesniej jeden z mechaników je podejrzewał, ale pomyślałem sobie że nie bedę co 2 miesiące kupował przewodów za 170 zł. Dopiero ok. miesiaca temu już trzeci mechanik zarobił końcówkę ręcznie i golfik jeździ bardzo dobrze. Kupno przewodów mnie czeka i tak, ale już nie będę przepłacał za NGK. W międzyczasie zdążyłem wymienić wcale nie starą kopułkę, palec, cewkę zapłonową bo miała pekniecie na obudowie.

Pozdrawiam wszystkich i dołaczam pozdrowienia od mojego MK2 bo już nie musi się tak szarpać i meczyć :-)



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz kwie 30, 2006 11:45

U mnie problem jest powiedzialbym odwrotny. W dni deszczowe (tylko w takie dni to sie dzieje) po odpaleniu auto chodzi elegancko, nic sie nie dzieje. Jednak gdy przejade +/- 30 km auto gasnie, traci moc. Na kazdym skrzyzowaniu (tam gdzie trzbea sie zatrzymac) gasnie. Odpalic jest ciezko, trzeba pilowac z 30sec. Wymienialem kopulke + palec, kable, swiece, regulowany byl gaznik i nic. Wie ktos moze co to moze byc, co z tym zrobic? Nie mam juz pomyslow, rece mi opadaja od tego... :/


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn maja 01, 2006 16:57

Wydaje mi sie ze powinienes zwrocic baczna uwage na cewke zaplonowa... dokladnie wyczysc wszystkie przewody i spsikaj WD-40... wykrec przeczysc i wyreguluj odstep na elektrodach swiec zaplonowych... oczyszczenie masy tez nie zaszkodzi :) odnajdz tez przewod masowy od ukladu zaplonowego. On tez lubi bruzdzic szczegolnie jak sie przerwal :)



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » wt maja 02, 2006 00:37

collo pisze: a trzesie kierownica wie ktos co jeszcze sprawdzic?
ja podkrecilem oborty na 900~950 chodzi jak zegarek, zniknely wszystkie dolegliwosci typowe dla NZ czyli:
1. drzenie na woknych
2 plywanie obrotow na wolnych
3 spadanie obrotow przy wlaczaniu odbiornikow (to sie ograniczylo, bo dalej w mniejszym jednak stopniu wystepuje)
4 nie dlawi sie przy gwaltownym dodaniu gazu
5 a pali tyle samo co wczesniej :okej:

_________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt maja 02, 2006 12:28

Czy Waszym zdaniem z problemem gasnacego auta w wilgotne dni warto podpiac sie u jakiegos mechanika pod komputer? Moze cos wykryc, czy raczej nie da rady?


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 582 gości