B.duże zuzycie palwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

janosikowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 21:03
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

B.duże zuzycie palwa

Post autor: janosikowy » ndz kwie 30, 2006 21:42

Mój problem polega na tym że Golf III 1.4 , 94r spala mi b.dużo paliwa (benzyny) około 17 litrów. Wymieniłem przewody, świece, (cewkę, czujnik tem.cieczy, sondę lambde, komputer- te częsci ulgły awari prawie w jednym czasie - nie znam przyczyny, przed wymianą tych częsci samochód gasł co 2 minuty wchodził sam w obroty i zostawał na 2000 tyś. ogólnie strasznie głupuiał, po wymianie wszystko wróciło do normy oprucz zużycia paliwa, paliwo nigdzie nie ucieka) a na 9 litrach przejeżdzam około 45 km, samochód podczas jazdy nie zachowuje się jakby brał tyle paliwa, jezdzi ładnie, podłanczany był do komputera chyba z 10 razy, komputer nic nie wykrył wszystkie parametry są prawidłowe, fachowcy nie mogą mi nic pomódz. Bardz proszę o pomoc może ktoś miał taki problem i go rozwiazał.
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 18:37 przez janosikowy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 30, 2006 21:49

moze ci ucieka paliwo jakims peknietym wezykiem,naprzyklad powrotem do baku w czasie jazdy nie widzisz jak kapie ale popatrz na postoju jak chodzi auto,albo syn w czasie nieobecnosci dociera auto :cool:
Ostatnio zmieniony ndz kwie 30, 2006 21:55 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 30, 2006 21:53

janosikowy pisze:cewkę, czujnik tem.cieczy, sondę lambde, komputer- te częsci ulgły awari prawie w jednym czasie - nie znam przyczyny
to jest niemożliwe, pachnie mi to serwisem pełnym naciągaczy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz kwie 30, 2006 22:38

Paweł Marek pisze: pachnie mi to serwisem pełnym naciągaczy
no mnie też, bo taki kataklizm to może wystąpić tylko przy dzwonie niszczącym cały przód auta :grin:
janosikowy, potrzebne jest kilka rzeczy:
1. Zmienić mechanika
2. Podpiąc jeszcze raz pod komputer.
3. Sprawdzić miernikiem sondę lambda.
Ja właśnie obstawiam sondę. Aha - zrobić trzeba jeszcze analize spalin. Cudów nie ma ten silnik ma prosty układ wtryskowy i albo sam silnik jest w katastrofalnym stanie technicznym (ale wtedy paliłby ogromne ilości oleju i ledwo jechał) albo padło coś w elektronice (któryś czujnik). Nie może być tak że wszystko jest OK a pali 17 litrów


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 30, 2006 22:41

ja tez bym stawial na sade ale ja jezdzilem kilka dni bez sady i nie palil tyle.mial tylko lekko wyzsze obroty ale to inny silnik(ale bardzo podobna zasada dzialania wkoncu)



fend18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pt lis 04, 2005 15:01
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: fend18 » pn maja 01, 2006 10:46

tak sobie mysle ze moze komp przestawil sie w tryb awaryjny i dlatego tyle pali, a moc ma i osiagai?



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » pn maja 01, 2006 14:02

Słuchajcie!
Robiłem takiego Golfa II co pilił 20 litrów na 100
Rozwiązanie w tym przypadku było banalne
Wystarczyło wymienić czujnik temp cieczy chlodzacej
W III ta sama zasada



pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » pn maja 01, 2006 14:20

no właśnie...... jaki wpływ na spalanie ma czujnik temperatury ???
W szczególności jeśli "zawyża" wskazywaną temperaturę !!!



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » pn maja 01, 2006 14:33

Chodzi mi oczujnik który podaje temp cieczy do jednostki centralnej
Gdy jest kopnięty to może "podawać" że temp jest niska (choć jest wysoka)więc silnik jest zimny(wg jednostki) wiec wzbogaca sobie mieszankę i tu cały klops



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn maja 01, 2006 14:52

pushkin77 pisze:no właśnie...... jaki wpływ na spalanie ma czujnik temperatury ???
ma dokładnie taki jak napisał Kand,


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

janosikowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 21:03
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

Post autor: janosikowy » pn maja 01, 2006 15:09

czujnik mam nowy(jeden miesiąc) i sprawny na 100%, gdy był zepsuty nie pokazywał temerury, miałem już taki problem w innym golfie mk3 też palił b.dużo wyminiłem ten czujnik i wszystko wróciło do normy ale w tym to nie pomogło, coś innego go boli.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn maja 01, 2006 17:15

janosikowy pisze: coś innego go boli
pozostaje sonda lambda, czujnik powietrza. A jakie obroty sie utrzymuja na biegu jałowym?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Dawca_Nerek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1887
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
Lokalizacja: F1 DAWCA

Post autor: Dawca_Nerek » pn maja 01, 2006 18:36

U mnie dużo palił, a winna była podstawa gumowa układu wtryskowego (gaźnika też się zwie). Auto poprostu brało lewe powietrze i komp wyrównywał mieszanke. Sprawdz to !!!


Obrazek
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

janosikowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 21:03
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Kontakt:

Post autor: janosikowy » wt maja 02, 2006 09:53

Na saniu 1100 a pózniej spada na 900 i tak trzyma, sonde zmieniłem na nową , muszę sprawdzić tą podstawę gumową układu wtryskowego może to jest to, dzięki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 117 gości