ściąga w lewo jak ujme noge z gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ściąga w lewo jak ujme noge z gazu
prosze o podpowiedzi bo nie wiem od czego zacząć poszukiwanie problemu , niedawno byłem na przeglądzie nie ma żadnych luzów na zawieszeniu, 4 opony są nowe nawet zamieniłem je miejscami żeby sprawdzić czy to nie wina opon i dalej to samo , hamulce też ok nie grzeją się , zbieżność ok bo też niedawno byłem i problem tylko występuje jak silnik nie napedza kół tzn jak ujme noge z gazu
efekt sciągania występuje w czasie hamowania silnikiem i z tym przegubem możesz mieć racje, w momencie skręcania w prawo na łagodnym łuku przy prędkości ok 60km/h występuje po lewej stronie ale tylko czasem efekt wibracji i chrupnięć i wyczuwam to pod nogami dość wyrażnie ale nie zawsze ale mianowicie przy maksymalnie skręconych kołach przegub nie trzaska więc jest to dziwne , czytałem kiedyś na forum że może to być wina starego smaru w przegubachsas_gti pisze:ale na luzie? czy podczas hamowania silnikiem????
jesli podczas hamowania silnikiem, a wszytkie tuleje zawieszenia i sworznie masz ok, to zdaje mi sie ze sa to przeguby, jeden jest bardizje wywalony niz drugi i stawia duzo wieksze opór.....efekt taki sam jakby jeden klocek nie odbijał.....
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ja miałem taki objaw w starej jetce ale auto byłu ciut czterośladowe. Jeśli auto nie walone z boku i niema luzów na końcówkach drążków kierowniuczych to jednak stawiam na elementy metalowo gumowe. Najprawdopodoniej tylna tuleja któregoś wachacza. Ew nierówno zjechane opony.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ja mam tylko problem ze sciąganiem jak puszcze noge z gazuFox_00 pisze:no ja mam podobnie przy swoim goferku :Chytry:
a mianowicie, jak wcisnę gaz do końca przy prędkości 100 km/h to ściąga mnie w prawo, a jak puszcze to w lewo i cholera wie co to jest bo też miałem wszystko przeglądane przez mechaników
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wtedy odpuszczenie gazu by tego nie powodowało tylko działo by sie tak cały czas.....Paweł Marek pisze:Najprawdopodoniej tylna tuleja któregoś wachacza
przewaznie jest to wywalona ktoras tuleja wahacza z przodu jak sa takie objawy no ale kolega mowi ze ma wszytkie ok......a poza tym teraz dopowiedzial ze jeden przegub wu chrobocze wiec ja stawiam na to....
to zaczne od sciągniecia gumowej osłony z przegubu, wyczyszczenia i włozenia nowego smaru chyba żeby to był przegub wewnętrzny lewy bo coś napewno wpada w wibracje i wydaje z siebie trzaski a zewnętrzny przegub na maksymalnym skręcie nie trzaska się łożyska z przodu w piastach są nowe więc to też nie tosas_gti pisze:wtedy odpuszczenie gazu by tego nie powodowało tylko działo by sie tak cały czas.....Paweł Marek pisze:Najprawdopodoniej tylna tuleja któregoś wachacza
przewaznie jest to wywalona ktoras tuleja wahacza z przodu jak sa takie objawy no ale kolega mowi ze ma wszytkie ok......a poza tym teraz dopowiedzial ze jeden przegub wu chrobocze wiec ja stawiam na to....
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mozesz to tak zgiadnowzoawac ze we dwie osoby robisz nastepujaca próbę.....
zaciagasz reczny i na jedynce probujesz ruszyc tak zeby buda przysiadala ale kola nie buksowaly....
wtedy ktos z boku lapie kolo i probuje wyczuc drganie , lub szarpanie.(tylko nie rusz bo rece straci)...
jak przegub jest mocno zuuzyty to widac to na oko, bez dotykania.....
a jak jest juz konkretnie wywalony to widac nawet z gory po otwarciu maski , ze jak buda przysiada to sie cala polos zgina, bo sa luzy na przegubach.
W zalezsnoci gdzie sie oska "składa" to przegub wew albo zew jest do wymiany.......pozdro
zaciagasz reczny i na jedynce probujesz ruszyc tak zeby buda przysiadala ale kola nie buksowaly....
wtedy ktos z boku lapie kolo i probuje wyczuc drganie , lub szarpanie.(tylko nie rusz bo rece straci)...
jak przegub jest mocno zuuzyty to widac to na oko, bez dotykania.....
a jak jest juz konkretnie wywalony to widac nawet z gory po otwarciu maski , ze jak buda przysiada to sie cala polos zgina, bo sa luzy na przegubach.
W zalezsnoci gdzie sie oska "składa" to przegub wew albo zew jest do wymiany.......pozdro
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
koncowki drazka kierowniczego.ok 30 zl sztuka , jak potrafisz to moze nie pojedziesz na zbieznosc pozniej po robocie pod warunkiem ze ustawisz tak jak bylo znaczy nie za daleko wykrecisz koncowke ani jej nie skrocisz. porownaj ze stara i dasz sobie rade, u siebie wymienialem z dwoch stron i prawa (fabryka VW AUDI- 260 tys przebiegu ma moje auto) byla w lepszym stanie niz ta ktora wymienial po lewej stronie poprzedni wlasciciel , co oryginal to oryginal a druga kwesia to ze ta oryginalna odkrecielm bez wiekszego problemu a lewa musialem ciac bochem bo nie miala zamiaru puscic .
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
nowe są ........................... pisałem że nie ma żadnych luzów cała zawiecha nowa tył też ustawiona zbierzność 2 razy sprawdzana , hamulce też nowe tył i przódyellow pisze:Obstawiam końcówki drążka kier.
sprawdzałem luzy na przegubach zaciągając ręczny a druga osoba sprawdzała czy przeguby się dziwnie nie wyginają i jest wszystko Ok
moze jednak sprawdze ten smar w zewnetrzny przegubie bo może po tylu latach to już zrobiła się plastelina
sprawdze też zacisk lewy przód ale niedawno wymieniałem wszystkie hamulce i wszystko było ok
jak hamuje to auto zaczyna jechać prosto tylko jak się puści noge z gazu to ściąga na lewo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości