1.8 PF obroty i lpg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zielek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 15:51
Lokalizacja: Leszczyny
Kontakt:

Post autor: Zielek » sob lip 24, 2010 14:45

Maniek71 pisze:nic n ie ustawiałem a przepływkę też założyłem od auta który miał gaz Zielek a powiedz mi dlaczego czaase strzela gaz koło obudowy filtr powietrza jakie mogą być tego powody!!
Co do strzelania to może być kilka opcji tz kable zapłonowe mogą mieć przebicie... lub świece nie dopalają jak byś kiedyś je wymieniał polecam świece z firmy NGK bardzo dobrze się sprawdzają w silnikach z LPG :D
Jeśli byś miał źle zapłon wyregulowany to też mogą powstać strzał..
Jeśli masz odparowaną ins. LPG to w twoim silniku dużą role odgrywa dobrze zamontowany mikser!!!! Najważniejsze żeby on był przed przepływką i żeby stożek w mikserze był skierowany w stronę która zasysa powietrze silnik, jeśli byłby na odwrót to też może strzelacć i dusić się... :)

[ Dodano: 24 Lip 2010 14:53 ]
Zielek, ale to nie dałoby falowania na ciepłym silniku
miałem coś podobnego w bmw i właśnie dawka była źle ustawiona o 10% na przepływce dlatego podpowiadam:) jak jeszcze autko było na ssaniu to było ok ale jak się rozgrzał mieszanka była za uboga i zaczynał falować...:)


Obrazek

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

1.8 PF obroty i lpg

Post autor: Maniek71 » pt lip 30, 2010 15:13

Chciał bym odświerzyć temat zrobiłem większość i niby wszystko ok miałem małą nieszcelność w układzie wydechowym i teraz mam pyatnie bo gość od tłumików mi powiedział że jesli nie mama kata a strumienice wsadzona lub rure tak jak u mnie a w niej jest sonda to bedzie mi podawał złę wyniki w kompie i obrty będą skakać teraz jest tak że tylko na lpg coś lekkoświrują na benzynie jest ok tylko jak mu dodam gazu obroty rosną a później spadająprawie gaśnie czasem zgaśnie i normuja sie w okolicach 1000 dodam że nie regulowałem przepływki bo nie miałęm kiedy i pytanie czy jest sens ją regulować jeżeli to prawda z tym katalizatorem


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

1.8 PF obroty i lpg

Post autor: New_Man » pt lip 30, 2010 16:28

Nie powinien podawać złych wyników bo sondę masz przed katalizatorem więc kolo od wydechów chyba się pomylił. Inna sprawa jeżeli miałbyś sondę za katem to wtedy tak , usunięcie kata równałoby się z tym że będzie miał zły odczyt bo kat sprawny zmieniałby wartość do odpowiedniej dla silnika. A jeśli tak jak np. w moim PF masz sondę przed katem to spokojnie możesz wywalić kata i włożyć rurę, bo odczyt jest praktycznie identyczny jak byś tego kata miał.
Wiesz przepływkę i tak musisz wyregulować czy masz kata czy nie, bo będziesz miał zły odczyt ilości powietrza w silniku. Jeśli się mylę to może ktoś poprawi moją wypowiedź, ale trochę już przy swoim PF dłubałem i mniej więcej u mnie jest git.


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

1.8 PF obroty i lpg

Post autor: Maniek71 » pt lip 30, 2010 17:36

ale sam spoglądałęm pod spód auta i sonda jest w kacie w golfie III 1.8 ABS miałęm przed katem a tu jest w kacie!!! A od czego mogą tak obroty spadać po dodaniu gazu i wracają spowrotem obojetne czy jade czy stoje


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 PF obroty i lpg

Post autor: Paweł Marek » pt lip 30, 2010 22:43

No to w czym masz ta sondę? W strumienicy wspawaną? Będzie ok, sondę masz podgrzewaną więc może być gdzie jest nie musi mieć tak gorąco jak jednokablowa w ABS. Nie wiem po chcesz przepływkę regulować, reguluje się na niej tylko skład mieszanki sprawdzając skład spalin. Sprawdziłeś czy liczne strzały jej nie uszkodziły?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

1.8 PF obroty i lpg

Post autor: Maniek71 » sob lip 31, 2010 06:33

Przepływkę wymieniłem na inną i chyba powinienem ją wyregulować a od czego te obroty mi spadają jakie mogą być powody tego!!
A jak napisałęm sonda jest wspawana albo w strumenicy albo rura wsadzona w obudowe kata tak to wyglądało od spodu


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 PF obroty i lpg

Post autor: Paweł Marek » sob lip 31, 2010 08:37

Przede wszystkim ABSOLUTNIE nie ruszaj naciągu sprężynki jak ci kolega wcześniej sugerował , wręcz nie wolno tego robić, rozregulujesz przepływomierz zupełnie próbować można wyłącznie wtedy jak zakładasz przepławkę od silnika 2.0 ale chyba dałeś właściwą- w przepływomierzu jak napisałem tylko skład mieszanki śrubą ustawiasz. Na LPG przepływka niema znaczenia, byleby nie miała zablokowanej klapki. Przeczytałem Twoje posty ale nie widzę czy zmieniłeś kable świece - od tego mogą być strzały. Po drugie dokładnie jeszcze raz opisz jak się auto zachowuje na benzynie a jak na LPG, na obu paliwach tak gaśnie?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

1.8 PF obroty i lpg

Post autor: Maniek71 » sob lip 31, 2010 16:13

Już dziś wymieniłem kable na beru świece kopułka i palec wcześniej przepływka jest od tego samego silnika okazało się że gumka zabezpieczająca przed wybuchami była nieszczelna założyłęm nową i poprawiło się dużo ale sa jeszcze skoki!! Na benzynie lata łądnie nic ine strzela na gazie narazie po założeniu kabli nie sprawdzałęm na to potzreba dni do jezdzenia a niestety jutro ide do pracy wiec lipa ale na benzynie ma teraz tak że obroty jak spadaja lecą na 700 i rosną do 1000 na gazie obroty maja 900 normalnie jak przygazuje i spadają to potrafi gasnąć albo spada poniżej 500 400 i rośnie do 900 to jest kwestia regulacji czy czegoś innego bo ukłąd mam szczelny sprawdzałem chyba że jakiś wężyk ale większość wymeiniałęm na nowe


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 PF obroty i lpg

Post autor: Paweł Marek » sob lip 31, 2010 19:37

Być może jest to kwestia regulacji, ale raczej wyprzedzenia zapłonu, musisz to posprawdzać. Szukaj jeszcze raz lewego powietrza, rurki od odmy też i serwo. Miedzy przepływka a silnikiem musi być idealna szczelność, nawet korek dziurawy na weżu serwa może dać w kość, albo wężyki od klapki pod filtrem i regulatora ciśnienia paliwa. Na koniec może wybrać się na analizator i spróbować pokręcić śruba regulacyjną na przepływomierzu, bo zbyt uboga mieszana też może dać takie falowanie ale to już w skrajnych przypadkach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 101 gości