Problem Głowica (śilnik 1,3 NZ)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

karol2505
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lis 12, 2008 21:04
Lokalizacja: warszawa

Problem Głowica (śilnik 1,3 NZ)

Post autor: karol2505 » pn lip 26, 2010 20:52

Cześć mam taki problem 2 drugim cylindrze jest zawór zabarwiony na niebiesko a inne są białe, co murze zrobić ?? przesyłam fotkę

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 21:00 przez karol2505, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pn lip 26, 2010 21:51

Zapewne wina leżała po stronie uszczelki pod głowicą i dlatego jest tak zabarwiony. Mógłby być też problem z dostarczeniem odpowiedniej iskry do cylindra, czyli może świeca, może przewód WN. Ja bym zostawił to tak jak jest i zakładał. Oczywiście trzeba ładnie oczyścić przylgnie głowicy i ją zabielić. No i wypadałoby sprawdzić zawory czy są szczelne. No i przykręcać. Ja osobiście przy dokręcaniu na stare szpilki dokładam dodatkowo 10Nm do tej siły książkowej. No i w innej kolejności dokręcam głowicę.

[ Dodano: 26 Lip 2010 21:59 ]
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 21:58 przez pinstonvw, łącznie zmieniany 1 raz.


...

karol2505
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lis 12, 2008 21:04
Lokalizacja: warszawa

Post autor: karol2505 » wt lip 27, 2010 10:55

a jak dotrzeć zwory bo docierałem przy nysie żuku traktorze a tu nie jetem pewien



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Re: Problem Głowica (śilnik 1,3 NZ)

Post autor: pinstonvw » czw lip 29, 2010 21:14

Chyba w taki sam sposób :D najpierw sprawdź czy trzymają, bo jeśli przepuszczają to można docierać. Demontujesz zawór tzn. ściągasz sprężyny zaworowe z zabezpieczeniem. Na przylgnię w gnieździe zaworowym nakładasz pastę do docierania i najlepiej za pomocą specjalnego przyrządu docierasz zawór (chyba nie muszę tłumaczyć w jaki sposób). Jeśli już będziesz się za to zabierał to proponuje przy okazji uszczelniacze nowe założyć :) będziesz miał spokój i pewność, że wszystko jest dobrze zrobione.


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 76 gości