brak mocy , wysoka temperatura ? 1.8 90KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jasiu28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lip 22, 2010 01:03
Lokalizacja: Tczew

brak mocy , wysoka temperatura ? 1.8 90KM

Post autor: jasiu28 » czw lip 22, 2010 01:14

Silnik 1.8 90KM

Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość , kopiłem golfa 3 w cabrio 94r z silnikiem 1.8 90km problem polega na tym ze silnik ma chyba za wysoka temp. potrafi się woda zagotować ... korkiem wybija .... wogole to go muli dodaje gazu a on prawie nic nie idzie . tyle o ile , do tego potrafi strzelić bum .... i jedzie dalej .... tak w skrócie mówiąc , czasem tez jak by przerywał , myslałem ze to filtr powietrza ale nie , co poradzicie ??

wymieniłem cewkę, gumę pod całym wtryskiem ta łącząca kolektor. ... bo stara szlak trafił myślałem ze to jest jednak nie ... nie mam już pomysłów

Licze na pomoc bo strach jechac gdzie kolwiek ....

Pozdrawiam



evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » czw lip 22, 2010 08:50

ja bym sprawdzał po kolei:
termostat
czujnik temperatury
lewe powietrze
wtryski
głowica czy czasem nie pęknięta
bierze ci olej??
masz ser pod korkiem do zbiornika z chłodnicy?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw lip 22, 2010 09:47

jeśli piszesz że woda potrafi się zagotować , to widocznie Ci już gotowało , jeśli tak to nie dziw się że auto jest zamulone , sprawdź ciśnienie w cylindrach , a co do gotowania się wody , sprawdzałeś czy wentylator chłodnicy się włącza ?



jasiu28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lip 22, 2010 01:03
Lokalizacja: Tczew

Post autor: jasiu28 » pt lip 23, 2010 01:14

evil666 pisze:ja bym sprawdzał po kolei:
termostat
czujnik temperatury
lewe powietrze
wtryski
głowica czy czasem nie pęknięta
bierze ci olej??
masz ser pod korkiem do zbiornika z chłodnicy?
termostat - ok
czujnik temp - pokazuje 100stopni pod wieczor niby te 70-80
wtryski jak sprawdzić ??
lewe powietrze jak sprawdzić ??
głowicą ok
oleju nie bierze zero wycieków , bylem u kol sprawdził mi uszczelkę pod głowicą niby ok
może to jakiś czujnik ?? sonda ?? bo czasem strzelić lubi , hmm kable świecę ??

podepne pod komputer jutro , zobacze co z bledami ....

ma ktos jeszcze jakis pomysł ??

mam jeszcze pyt. z kąd wziasc linki do elektrycznych szyb ??
Pozdrawiam



siwy1_20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr lip 21, 2010 14:40
Lokalizacja: Jasło

Post autor: siwy1_20 » pt lip 23, 2010 07:09

a olej w silniku masz?? termostat na pewno puszcza?? masz płyn chłodniczy czy wodę destylowaną??

[ Dodano: 23 Lip 2010 07:11 ]
Brak mocy bo go zagotowałeś :hmm: wiem coś o tym he he pozdro :grin:


Sprzedam głowice 1.6D wtryskiwacze, pompę wtryskowa, wałek rozrzadu ,miske olejową, pokrywę zaworow

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » sob lip 24, 2010 09:11

jasiu28 pisze: termostat - ok
czujnik temp - pokazuje 100stopni pod wieczór niby te 70-80
wtryski jak sprawdzić ??
lewe powietrze jak sprawdzić ??
głowicą ok
może to jakiś czujnik ?? sonda ?? bo czasem strzelić lubi , hmm kable świecę ??
temp powinieneś mieć 90 stopni pi razy drzwi do 10 min po włączeniu samochodu aż do wyłączenia,
lewe powietrze sprawdzisz jak obejrzysz wszystkie ruły prowadzące powietrze z filtra, może gdzieś jest pęknięta i łapie "lewe" powietrze
wtrysk jedź do kolegi sprawdzić :) przyda ci się pomoc :) skoro takie rzeczy umie to to sprawdzi bez problemu ;)
czujniki ci wykryje na vagu, sonde ci sprawdzą tam gdzie ci będą vaga podłączać (chyba, u mnie tak mam :) ) ale wątpię żeby sonda miała coś do tego, sonda jedynie na spalanie ma znaczenie.
świece wyjmij i zobacz jak wyglądają, może domagają się wymiany, kable jak nie mają przebicia to nic im nie ma :)



jasiu28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lip 22, 2010 01:03
Lokalizacja: Tczew

Post autor: jasiu28 » sob lip 24, 2010 11:33

na vagu mam blad 515 , nie da sie go skasowac , co to jest ? moze to ta przyczyna ??



evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » ndz lip 25, 2010 21:17

kod bledu 515 - czujnika halla G4
padł może czujnik Halla lub coś z kablami do niego.
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 19:03 przez evil666, łącznie zmieniany 1 raz.



jasiu28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lip 22, 2010 01:03
Lokalizacja: Tczew

Post autor: jasiu28 » pn lip 26, 2010 22:57

hmm a te wężyki co idą do tej kopolki od dolotu . co jest na wtrysku muszą być tam opaski bo poruszałem nimi i chwile lepiej szedł ... co o tym myślicie


jeszcze mam pytanko mam sportowe zawieszenie czerwone amory i zielone sprężyny , mam koła 14 na profilu 70 /185 i trze mi na zakrętach o błotnik , co zrobić ?? młotek gumowy ? da rade je wyklepać na zewnątrz ??



evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » wt lip 27, 2010 19:06

wymień te wężyki,
a jeśli ci chodzi o zawieszenie to moim zdaniem (nie znam się na zawieszeniach) ale masz go ciut za nisko, musiałbyś go trochę podnieść o ile idzie to nie będzie ci darło, sprawdź czy jeszcze masz dobre odboje czy czasem nie są zużyte, może to też być winą.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości