1.8 turbo szarpie podczas przyspieszania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 turbo szarpie podczas przyspieszania
Witam, posiadam golfa mk4 1.8 turbo AUM, silnik w aucie przerabiała jakaś firma tunerska w Derby (mam faktury od poprzedniego właściciela), auto posiada 2010 koni, a turbo pompuje 1.5 bara. problem pojawił się krotko po wymianie filtra i świec, najpierw przestał działać zawór dump valve ( nie było słyszalne pssss przy puszczaniu nogi z gazu) gdy jechałem do pracy jakby przestało działać turbo, gdy dodawałem gazu auto zwalniało, a gdy już wracałem ( dump valve już było słychać) gdy ciśnienie dochodziło do trochę ponad 1 bar auto zaczęło strasznie szarpać tak aż do 4 tys obrotów potem już było ok, po południu podepnę auto pod VAG-a, z tego co udało mi się znaleźć na Google wynika ze to cewka zapłonowa. Proszę o pomoc
Chyba Cie trochę poniosła fantazjadarekw6 pisze:auto posiada 2010 koni
A co do błędów:
16502 -> Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.)
Czujnik temperatury cieczy do sprawdzenia.
16684 -> Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
16688 -> Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu
Spróbuj wkrecić stare świece i przyjrzyj się kablom WN.
To na początek...
darekw6 cewki masz 4 - tak jak napisał greg - na każdej ze świec
Sprawdź czy przy wymianie świec wszystkie dobrze podłączyłeś.
Spróbuj też podmienić miejscami cewki (np. 4 z 1), podłącz pod VAG i zobacz co wtedy wyjdzie.
Sprawdź czy przy wymianie świec wszystkie dobrze podłączyłeś.
Spróbuj też podmienić miejscami cewki (np. 4 z 1), podłącz pod VAG i zobacz co wtedy wyjdzie.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 171 gości