witam mam pytanie co jest potrzebne do wsadzenia silnika 1.3 na wrysku, czym się rozni od gaźnika i co trezba przerobić. czy dużo elektryki trzeba ruszać bo to chyba główna różnica
[ Dodano: 26 Lip 2010 19:24 ]
??
1.3 z gaźnika na wtrysk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Mariusz15
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
- Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
- Kontakt:
1.3 z gaźnika na wtrysk
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
Mariusz15, najlepiej silnik wraz z instalacja reszta moze zostac , skrzynie sa te same rozrusznik alternator tez reszta nie muszisz zmienic caly silnik z osprzetem wtrysku czyli wtryskiwacze kolektor dolotowy oprzeplywke puche filtra i wiazke silnika dolozyc kompa
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
- Mariusz15
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
- Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
- Kontakt:
właśnie mi o to chodzilo dzięki. bo musze zmienić silnik bo tego już się nie opłaca naprawiać czyli sam silnik + cala elektryka?? a czy taniej nie wyjdzie mi np 1.6 lub 1.8 na gaźniku??
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
Taniej niekoniecznie, na pewno prościej. Dużo mniej grzebania w porównaniu do wielopunktu. Ale gaźnik 2E2 to też nie mistrzostwo świata i są z nimi problemy. Jeśli już to RP, tez trochę grzebania z instalacją ale dobra konstrukcja. W porównaniu do 1,3 do wymiany łapy, skrzynia, chłodnica może być za mała (nie wiem czy była różnica z 1,3). Dodatkowo robota z dostosowaniem instalacji. Do 1,6 mikser podejdzie ten co masz ale może mieć za mały przelot.Mariusz15 pisze:właśnie mi o to chodzilo dzięki. bo musze zmienić silnik bo tego już się nie opłaca naprawiać czyli sam silnik + cala elektryka?? a czy taniej nie wyjdzie mi np 1.6 lub 1.8 na gaźniku??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 136 gości