uklad kierowniczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MICHUU!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 22:54
Lokalizacja: Godziesze
Kontakt:

uklad kierowniczy

Post autor: MICHUU! » czw kwie 27, 2006 23:30

mam problem z ukladem kierowniczym w VW Vento ze wspomaganiem. mianowicie kreci sie za lekko jest to bardzo uciazliwe bo trzeba kontrolowac nawet najmniejsze ruchy kierownica i trudno zachowac prosty tor jazdy przy duzych przedkosciach prosze o pomoc michalooo@neostrada.pl



Awatar użytkownika
Undertaker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Undertaker » czw kwie 27, 2006 23:40

Wydaje mi się, że pompa od wspomagania daje za duże ciśnienie na kolumnę kierowniczą. Siła wspomagania jest zależna od cisnienia jakie oddziałuje na siłowniki w przekładni kierowniczej. Co może być przyczyną zbyt dużego ciśnienia to nie mam pojęcia #-o Na pewno nie zbyt wysoki poziom oleju w układzie bo sam miałem dużo za duży i działało elegancko (oczywiście należy przedobrzać). Chyba jesteś skazany na gilotyne mechaniora :)


YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt kwie 28, 2006 00:39

a moze zalozyles szersze opony ? nei zmienielo ci sie to przy zmianie na inne kola czy opony np po zimie?
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Undertaker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Undertaker » pt kwie 28, 2006 00:55

Po założeniu szerszych opon to raczej układ powinien chodzić ciężej, a nie odwrotnie. Musi być to kwestia czegoś innego. MICHUU dobrze by było gdybyś napisał czy kierownica chodzi lekko na całym obrocie czy tylko w niewielkim zakresie od pozycji ustawienia kierownicy do jazdy na wprost. Bo jeżeli jest to problem z "luźną" kierownicą przy niewielkim jej wychyleniu to może oznaczać to luzy powstałe w układzie kierowniczym (końcówki drążków kierowniczych, może ślimacznica, przeguby krzyżowe).


YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt kwie 28, 2006 07:47

ale jak lata po koleinach i ciezko tor jazdy utrzyamc to moze szersze gumy ale jesli fajtycznie za llekko sie kreco toto nie to..
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

MICHUU!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 22:54
Lokalizacja: Godziesze
Kontakt:

Post autor: MICHUU! » pt kwie 28, 2006 09:24

kreci sie lekko na calym obrocie kierownica



Awatar użytkownika
Undertaker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Undertaker » pt kwie 28, 2006 11:36

W takim przypadku nie ma co gdybać. Jak nikt super obeznany w tym temacie nie odpowie Ci co poradzić to powinieneś się dowiedzieć jakie prawidłowe ciśnienie daje pompa od wspomagania i sprawdzić faktyczne ciśnienie u mechaniora. Tak wogóle to dziwna sprawa. Troche tam liznąłem wiedzy na temat hydromechaniki, ale nie wiem co może dolegać takiemu układowi. Może jakieś zwężki się rozapdły spowalniające przepływ cieczy, moze jakieś zawory, no cholera wie. Niestety nie pomogę. Trzymaj się.


YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 427 gości