niby pisze na nim 2e ale z tego co wiem to samego E nie ma
foto calego gaznika
a teraz pytanie gdzie podpiać wtyczke od automatycznego ssania?
i co to jest i dlaczego ucieka tedy paliwo?
wielkie dzieki za wszelka pomoc zwiazana z tym gaznikiem
gaźnik Pierburg 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mk1988
- Gadatliwa bestia
- Posty: 697
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
gaźnik Pierburg 2E
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 12:19 przez mk1988, łącznie zmieniany 1 raz.
byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
- Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy
Jest to mechanizm przyspieszenia. Paliwo ucieka gdyż masz padniętą membranę. Jej koszt to 40 zł, gdzieś w ok. wa-wy, http://www.eter-mot.com/default.aspmk1988 pisze:co to jest i dlaczego ucieka tedy paliwo?
I aby na pewno jest to 2E? Czytałem że były kiedyś montowane przejściówki(sam ją mam), ale mój wygląda zupełnie inaczej(ma nieco więcej elektroniki)
to jest 2e3 mam to cudo tez jaki masz problem to Ci pomoge czerwona wtyczka to plus wsuwka brązowy kabel chyba to masa sanie podpinasz z prawej strony taka czarna wtyczka na dwa piny znaczy nie wiem czy ssania nie będzie jak odłączysz, w każdym razie to cale zaje**** ssanie masz po lewej stronie napisz co go tam boli to postaram się pomóc
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 18:09 przez Morton;], łącznie zmieniany 2 razy.
- mk1988
- Gadatliwa bestia
- Posty: 697
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
no boli go tylko to co opisałem powyżej czyli tam gdzie cieknie paliwo juz wywlekłem membrane i jak ja obejrzałem to sie nie dziwie ze cieknie jak tam prawie gumy nie ma tylko sam ten materiał ale juz zamowilem nowa z allegro bo w zadnym sklepie motoryzacyjnym nie szlo tego dostać no i własnie chodziło mi o ta wtyczke ale widze ze juz wszystko opisane co i jak
mam nadzieje ze bedzie dobrze jak zaloze nowa membrane i podepne ta wtyczke od ssania
a jeszcze zapytam w tym temacie co by nie tworzyc nowego gdzie podpiac wtyczke od tego podgrzewacza co jest w kolektorze ??
mam nadzieje ze bedzie dobrze jak zaloze nowa membrane i podepne ta wtyczke od ssania
a jeszcze zapytam w tym temacie co by nie tworzyc nowego gdzie podpiac wtyczke od tego podgrzewacza co jest w kolektorze ??
byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem jest taki że piszesz ze masz mk1 a gaźnik pochodzi z mk2 1.3. W mk2 są włączniki w króćcu płynu chłodzącego z przodu głowicy, jeden włącza ssanie o które wcześniej pytałeś, drugi podgrzewacz kolektora czyli tzw jeż, z tym że poprzez przekaźnik który jest w skrzynce bezpieczników. Szczegółu już wyszukiwarką znajdziesz wszystko było
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 152 gości