gaźnik Pierburg 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

gaźnik Pierburg 2E

Post autor: mk1988 » pt lip 23, 2010 12:15

niby pisze na nim 2e ale z tego co wiem to samego E nie ma
foto calego gaznika
Obrazek

a teraz pytanie gdzie podpiać wtyczke od automatycznego ssania?
Obrazek

i co to jest i dlaczego ucieka tedy paliwo?
Obrazek

wielkie dzieki za wszelka pomoc zwiazana z tym gaznikiem :bigok:
:bigok:
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 12:19 przez mk1988, łącznie zmieniany 1 raz.


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » pt lip 23, 2010 12:33

mk1988 pisze:co to jest i dlaczego ucieka tedy paliwo?
Jest to mechanizm przyspieszenia. Paliwo ucieka gdyż masz padniętą membranę. Jej koszt to 40 zł, gdzieś w ok. wa-wy, http://www.eter-mot.com/default.asp

I aby na pewno jest to 2E? Czytałem że były kiedyś montowane przejściówki(sam ją mam), ale mój wygląda zupełnie inaczej(ma nieco więcej elektroniki)



Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: mk1988 » pt lip 23, 2010 12:59

to co nieco sie juz dowiedzialem moze ktos cos doda jeszcze od siebie


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

Morton;]

Post autor: Morton;] » pt lip 23, 2010 18:03

to jest 2e3 mam to cudo tez :helm: jaki masz problem to Ci pomoge :bigok: czerwona wtyczka to plus wsuwka brązowy kabel chyba to masa sanie podpinasz z prawej strony taka czarna wtyczka na dwa piny znaczy nie wiem czy ssania nie będzie jak odłączysz, w każdym razie to cale zaje**** ssanie masz po lewej stronie napisz co go tam boli to postaram się pomóc :grin:
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 18:09 przez Morton;], łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: mk1988 » pt lip 23, 2010 22:46

no boli go tylko to co opisałem powyżej czyli tam gdzie cieknie paliwo juz wywlekłem membrane i jak ja obejrzałem to sie nie dziwie ze cieknie jak tam prawie gumy nie ma tylko sam ten materiał ale juz zamowilem nowa z allegro bo w zadnym sklepie motoryzacyjnym nie szlo tego dostać no i własnie chodziło mi o ta wtyczke ale widze ze juz wszystko opisane co i jak

mam nadzieje ze bedzie dobrze jak zaloze nowa membrane i podepne ta wtyczke od ssania

a jeszcze zapytam w tym temacie co by nie tworzyc nowego gdzie podpiac wtyczke od tego podgrzewacza co jest w kolektorze ??


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 24, 2010 12:44

Problem jest taki że piszesz ze masz mk1 a gaźnik pochodzi z mk2 1.3. W mk2 są włączniki w króćcu płynu chłodzącego z przodu głowicy, jeden włącza ssanie o które wcześniej pytałeś, drugi podgrzewacz kolektora czyli tzw jeż, z tym że poprzez przekaźnik który jest w skrzynce bezpieczników. Szczegółu już wyszukiwarką znajdziesz wszystko było


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 148 gości