zacisk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Jak będziesz wymieniał cały zacisk, to wystarczy dwie śruby na klucz 13 wykręcić i zacisk ściągnąć. Zacisnąć elastyczny przewód hamulcowy, żeby płyn nie ściekał. Potem wykręcić przewód zdemontować linkę ręcznego hamulca, założyć nowy zacisk, linkę hamulca ręcznego wkręcić przewód zaciągnąć zacisk z przewodu elastycznego i klasycznie odpowietrzyć hamulec nie zapominając o ewentualnym uzupełnieniu płyny hamulcowego.
Całą operacje wykonasz na podnośniku do wymiany koła jaki powinieneś mieć w aucie.
Całą operacje wykonasz na podnośniku do wymiany koła jaki powinieneś mieć w aucie.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
o ile dopilnujesz płyn w zbiorniczku . Ja zatykam odkręcony przewód hamulcowy gumowym kapturkiem zdjętym z odpowietrznika,zazwyczaj pasuje.Zwróć szczególną uwagę przy wkładaniu tłoczka w nową gumkę,czasem lubi się podwijać.Posmaruj,łatwiej się wśliźnie.zikr6 pisze:Nie musisz odpowietrzać wszystkich kół,
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 22:07 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn lip 12, 2010 19:50
- Lokalizacja: Pomorskie
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
przy wymianie tarcz nie trzeba odpowietrzać układu,chyba że wymieniłeś płyn przy okazji .Tomek92070 pisze: bo wymienialem wszystkie tarcze..
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn lip 12, 2010 19:50
- Lokalizacja: Pomorskie
to zycze Ci powodzenia bez odpowietrzania...wezyki wisialy normalnie bez zatykania a po zalozeniu wszystkiego pedal lecial do konca...bez odpowietrzenia sie nie obejdzie
PS: a i wymiana klockow byla
PS: a i wymiana klockow byla
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 22:47 przez Tomek92070, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Tomek92070, To przy wymianie tarcz odkręcałeś przewody hamulcowe ?
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ale kolego pierdoły piszeszTomek92070 pisze:to zycze Ci powodzenia bez odpowietrzania...wezyki wisialy normalnie bez zatykania a po zalozeniu wszystkiego pedal lecial do konca...bez odpowietrzenia sie nie obejdzie
PS: a i wymiana klockow byla
Przy wymianie tarcz i klocków nie zapowietrzysz układu hamulcowego. po wymianie pedał będzie miękki przez kilka wciśnięć, gdyż tłoczki są cofnięte do tyłu ( co musiałeś sam zrobić ) by wyjąc zacisk z jarzma i włożyć go spowrotem na nową tarczę.. po wymianie wystarczy nacisnąć kilka razy pedał hamulca tłoczki zbliżają się spowrotem do tarczy a pedał hamulca zrobi się spowrotem twardy..
Następnym razem zastanów sie co piszesz
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 00:08 przez Przem_sd, łącznie zmieniany 1 raz.
mkI- 1.3-sprzedane
mkII fire&ice- 1.8 RP- sprzedane
Passat b3 vr6-sprzedane
mkII 1.6 PN 2EE- jest
mkII fire&ice- 1.8 RP- sprzedane
Passat b3 vr6-sprzedane
mkII 1.6 PN 2EE- jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 211 gości