Sprężyny amortyzatorów-przód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

urlich_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn mar 22, 2010 09:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: urlich_82 » pn lip 19, 2010 09:14

Napisałem emaila do Kaybay z zapytaniem co jest powodem obniżenia sie samochodu to po długim oczekiwaniu na odpowiedz łaskawie odpisali "Informujemy, że KYB Europe Sp. z o.o. Przedstawicielstwo w Polsce nie prowadzi działalności handlowej oraz doradztwa w zakresie produktowym dla osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych."
Sprężyny kupiłem u gościa na Allegro, jakiś czas temu. Więc reklamować to sie nie bardzo opłaca - czas i nerwy, bo nie wiadomo czy się uda. Bede musiał kupić nowe i przy okazji wymienić amory.
Teraz tylko pytanie - zależy mi żeby troche jednak podnieśc ten przód nawet w stosunku do sprężyn które było przed nieszczęsnymi Kayaby. Czytałem że niektórzy zakładają do silników benz sprężyny od diesla. Przerabiał ktoś ten temat? Jeśli tak to od jakiego diesla?
Ostatnio zmieniony pn lip 19, 2010 09:25 przez urlich_82, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » pn lip 19, 2010 11:11

urlich_82 pisze:zależy mi żeby troche jednak podnieśc ten przód nawet w stosunku do sprężyn które było przed nieszczęsnymi Kayaby.
Co ty kolego chcesz zrobic z tej czworeczki terenowke?:). Kazda sprezyna od dieselka powinna byc dobra.



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » pn lip 19, 2010 11:41

możesz podnieść przód o 2 cm tulejkami 1J0412311 od octavii 1
na forum jest rysunek z wymiarami dla tokarza
warto zrobić samemu bo ori kosztują 49 zł sztuka
za tyle samo kupisz springi ori lub od diesla.
a kyb sprzedaj bo najwyraźniej nie pasują do twojego autka.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

urlich_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn mar 22, 2010 09:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: urlich_82 » pn lip 19, 2010 12:24

beetle dzięki podpowiedź z tymi tulejami, ale niestety te 2 cm to jednak za mało.
Jednak wybiorę opcję z spręzynami diesla.
Tak sie jeszcze zastanawiam, czy istnieje taka mozliwośc że coś jest nie tak z amortyzatorami, że np są od innego modelu i talerz na którym opiera się sprężyna jest niżej?



zebra2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 20:54
Lokalizacja: EPJ

Post autor: zebra2008 » pn lip 19, 2010 16:25

jakie Ty masz drogi jak ci seryjny zawias przeszkadza :crazy:



urlich_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn mar 22, 2010 09:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: urlich_82 » czw lip 22, 2010 11:49

Kolego zebra2008 wiekszośc ludzi mających MK4 z którymi rozmawiałem jest zadowolonych z tego modelu (również ja) ale dla wiekszości z nich bolaczką jest właśnie niskie zawieszenie. Nie wszyscy maja dojazd do domu z drogi głównej (które i tak pozostawiaja wiele do życzenia) i musza się męczyć z dojazdem po nierównych drogach kamienistych których gmina nie chce naprawić. Tak jest pozamiastem, a w mieście wiadomo jak jest z parkowaniem, parkuje sie wszędzie gdzie nie ma zakazu, więc trzeba czasami wjechać na chodnik gdzie przeszkodą czasami jest krawężnik. Wydaje mi się że ludzie którzy maja problem z niskim zawieszeniem wiedzą o co mi chodzi. Chyba że ktoś ma gdzieś jak zawadzi o koleinę lub o krawężnik misa olejową czy czyms innym, ja do takich nie należę bo szkoda mi auta, więc chcę coś z ty zrobić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 362 gości