Mam następujący problem z autem: jest mułowaty, często przy nagłym puszczeniu gazu przy około 2-3 tys. obrotów obrotomierz czasem nurkuje do ~750 i dopiero potem obroty stabilizują się na poziomie 900. Nie wiem czy ma to związek z tym samym problemem ale dwa razy zdarzyło mi się, że po dodaniu gazu silnik zaczął się totalnie dusić i szarpać. VAG wskazuje błąd 00670 -czujnik położenia przepustnicy. Jak brać się za precyzowanie przyczyny problemu, gdzie, które kable należy pomierzyć itd? Silnik to 1.6 AEA
[ Dodano: Wto Lip 20, 2010 12:18 ]
nikt nic nie wie w tym temacie?
Problem z czujnikiem położenia przepustnicy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Jeki masz silnik??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
posprawdzaj TPS w nastawniku czy maja otwrte/zamkniete obwody przy max otwarciu/zamknieciu , i sprwdz czy przy zaplonie rosnie napiecie wysciowe na przepustnicy - chodzi o to ktoro idzie do sterownia. Rezystance tez mozesz posprawdzac.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości