Obrotomierz w Dieslu !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
klimas6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 26, 2005 00:36
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Post autor: klimas6 » czw wrz 22, 2005 10:49

Dzieki Krzylu tylko powiedz mi jeszcze jedna rzecz czy miedzy tymi które są podłączone do regulatora czy miedzy tymi po przeciwnej stronie ???

[ Dodano: Czw Wrz 22, 2005 10:54 ]
Aha jeszcze jedno wejdzcie sobie tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8471 hahahahaha :) ktos tu racjonalnie wydaje pieniądze :D widocznie cos mu jednak brakuje jako facetowi :D



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw wrz 22, 2005 11:07

tomcio666 pisze:aaaaaahahahha brechtam :helm: :helm: :rotfl: :rotfl: :panna: :panna: wejdźcie na ten link to jebniecie sory za wyrażenie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=74714#74714 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: mariusz określ się wreszcie o co ci kamanes
Co mariuszku silniczka nie bylo slychac wiec musiales obrotek zalozyc zebys widzial czy chodzi??? buuauaahahhaaa


Obrazek

Awatar użytkownika
klimas6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 26, 2005 00:36
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Post autor: klimas6 » czw wrz 22, 2005 21:11

co to wlutowania kebelka to juz mniej wiecej łapie, pozostaje jeszcze sprawa kostek poniewaz gdzies czytałem ze to jest 7 albo dziesiaty pin na białej kostce, jednak u mnie 7 jest pusty a dziesiaty jest oznaczony UHR i po jego odlaczeniu nie swieci zegarek :D mam jeszcze na czarnej wtyczce bodajze 5 pin i on jest opisany moto.electr i nie wiem czy to przypadkiem nie jest ten ???



jaxes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw mar 10, 2005 02:36
Lokalizacja: Lindów
Kontakt:

Post autor: jaxes » sob wrz 24, 2005 00:03

Z tego co znalazłem to sygnał z obrotka jest podawany na 10 pin.
Na 7 jest sygnał z impulsatora (MK3)
Na 5 jest masa z przełącznika świateł
Nie sprawdzałem tego osobiści, tylko tak wyczytałem :)



Jarcage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:26
Lokalizacja: Dobrzany
Kontakt:

Post autor: Jarcage » ndz cze 06, 2010 22:52

o chlopaki widze ze niezła liryczna szermierka na forum:D ja bede mial taki problemik z obrotomierzem w Passacie B3, passat byl wyposazony wsilnik VR6 a zostal zrobiony przeklad na zwykly 1,6d. jak mam podlaczyc co podciagnac i skad z tego silnika do licznika z VR6? z gory dzieki za radę



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pn cze 14, 2010 14:48

Podłacze sie pod temat, gdzie wlutowac wyjście W?
Obrazek



Awatar użytkownika
jaśkooo91
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pn cze 14, 2010 21:36
Lokalizacja: Radosiew/Czarnków/Trzcianka
Kontakt:

Post autor: jaśkooo91 » wt lip 06, 2010 12:26

Obrazek<-powiększyć.
Masz 3 miejsca do wyboru...(obojętnie które)
Tak jak pisali poprzednicy-przed diodą..czyli tuż po wyjściu z uzwojeń,np w miejscach tych co zaznaczyłem..Choć nie wiem jak wygląda alternator z drugiej strony..
Ps-wiem,odkopuje historyczny temat..ale może komuś się przyda jeszcze ;)
Ostatnio zmieniony wt lip 06, 2010 12:27 przez jaśkooo91, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pt lip 09, 2010 06:58

jaśkooo91, kolego może jak mi sie uda to własnie tak też sobie podłącze obrotek. Jak wróce do domu to wrzuca zdjęcie jak wygląda opis na obrotku z rozpisaniem gdzie jest +/- i Sterujący kabel. To chyba najłatwiejsze rozwiązanie niz kupno w moim przypadku lucznika z obrotkiem na 1 wtyk


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob lip 10, 2010 07:56

jaśkooo91,
Dzięki za pomoc :bigok: :bigok:



maniutek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 16:47
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Post autor: maniutek20 » pn lip 19, 2010 12:53

Witam!! ja posiadam problem z tym ze jak podlaczylem do swojego MK3 obrotomierz to skoczyl mi do koca i opada dopiero po zgaszeniu auta to pewnie trzeba wlutowac ten kabel.. jakby ktos byl tak mily z zroobil zdjecie miajsca gdzie to wlutowac bylbym wdzieczny..



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn lip 19, 2010 13:06

skąd wiesz że nie masz wyjścia W podłączonego, że chcesz się wpinac
Czyli po podłączeniu licznika do kostki skacze ci obrotek na np 5 tyś i tak ciągle trzyma ?


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości