auto odpalisz ale nie bedzie komunikacji z modulem komfortuOxiDizer pisze:A 1J0 920 822B? Pasowałyby?
szukaj z cyfra 5, bedzie pelen plug&play
a opis poszczegolnych cyferek juz byl w tym temacie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1. Czujnik oleju w misce może być nieaktywny, szafa nie będzie wyświetlała że masz niedomknięte drzwi, klapę bagażnika. Spalanie to tylko na postoju/jałowym - nie przejmuj się tymzpoe pisze:będą problemy np. ze spalaniem na postoju i co jeszcze?...w ogóle jest sens w zabawie z tymi zegarami?
jeżeli nie mam aktualnie ani MFA ani FIS to będę musiał pociągnąć przewody wg. porady Greg-a "montaż MFA" ?
Będzie to bardziej problematyczne niż przekładka Golf->Golf?
jak to w praktyce wygląda?kupić zegary z Passata które mają ramki jak SE full fis lub 1/2 (VDO) i przelozyć same bebechy do pudła łącznie z przełożeniem tarcz z golfa z VDO 1J5 920 825C które posiadam (osobiście bardziej podobają mi się tarcze z SE golfa)...i teraz tak, przekładam szafę, tarcze, skręcam, podpinam i.
będę dzisiaj leciał jedynką w stronę Bielska jeśli Cie to urządza, zawsze mogę wyjechać wcześniejzpoe pisze:ktoś ze śląska
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 296 gości